Diskuze

Bulvární a lákavé titulky mají problém. Facebook je bude penalizovat

Články, které lidé otevřou a zase rychle zavřou, dostanou nyní od Facebooku negativní hodnocení, a budou se tak uživatelům zobrazovat méně. Sociální síť se také snaží na základě zpětné vazby zpestřit nabídku informací, které uživatelům nabízí ve výběru Newsfeed.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A jak bude facebook zjišťovat dobu strávenou na jiné stránce? Nebo co jsem nepochopil?

0 0
možnosti
Foto

Nejjednodušší to má na mobilu, kde se rozkliknutý článek otevře přímo v aplikaci Facebook a Facebook má tak plnou kontrolu nad tím, co uživatel prohlíží, jak dlouho apod. Na desktopu nebo prostě v prohlížeči to plně pod kontrolou nemá, proto si myslím (nepřímo to vyplývá i z jejich prohlášení), že z těchto měření nic moc nepočítá. Určitě se ale Facebook snaží měřit vše, co technicky může.

0 0
možnosti

J78a51n 47P90e73k63a

25. 4. 2016 19:13

:))) tak to má Idnes na FB smůlu...

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že v porovnání s konkurencí je na tom iDNES.cz v tomto ohledu relativně velmi dobře.

0 0
možnosti

Když existují lidé, kteří si myslí, že Facebook je služba pro ně, zaslouží si být ošáleni a poté okradeni / zneužiti. Víc k tomu nemám.

0 3
možnosti
Foto

To budou Idnesku na fejsu strhávat ička? Zajímavá představa.

3 0
možnosti

J86a63n 16K69o28h81l

25. 4. 2016 12:25

Já jsem objevil ještě lepší řešení. Penalizovat rovnou celý facebook :-)

0 1
možnosti

Je na té sociální hrůze možnost si tuto personalizaci vypnout, jako na Gůglu?

0 0
možnosti

Pracuji na tom už asi dva roky, ale nový obsah přibývá rychleji než stíhám klikat. Ale musím přiznat, ze to nese své ovoce. 50% mne skutečně zajímá a 40% mi nijak nevadí. Těch zbylých 10 urputně snižují co to dá. Ale když ma člověk jen par lidi tak mu tam duet něco dávají.

0 0
možnosti

To znám z iDNES ;-D. Nehoda luxusního auta, co vůbec není luxusní :-P

6 0
možnosti