Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak vydělat na ruletě? Opravujeme nebezpečné mýty a zažrané omyly

Existuje systém, kterým lze bez rizika vydělat na ruletě? Ano: provozujte kasino nebo prodávejte důvěřivcům návody, jak překonat ruletu. Podíváme se na časté mýty, které lidem brání pochopit statistickou realitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L28u77k40á24š 79L46o95s51o43v54s22k41ý 9867617497160

Hmm a proto když jsem kdysi měsíc hrál na 3 hazardních serverech touto metodou. Tak jsem každý den byl v plusi 2-3 tisíce? Výborné redakce :D

0/−1
16.6.2016 9:51

V46í13t 91K77o16v35á28ř91í15k 5441267661554

Stoprocentní metodu objevili jistíé asijští turisté, kteří obcházeli severočeská casina, kde hráli pouze a jenom ruletu bez obsluhy. Je přes ni hezká baňka, kulička vždy stejnou rychlostí vylétne a někam padne... asiaté ale přišli s metdou tvrdého prolomení. Žádnáí matemitka, ale modelářská vrtačka, kterou se do baňky udělala dírka, do baňky zavedl ocelový drátek a tím se po zapadnutí kuličky na pole s čísly jen drclo do kuličky tak, aby byla na barvě kterou partička chtěla. Jen co se kulička propadla do středu, ruleta připisovala výhry... a že jich bylo. Sypalo to slušně... obrali několik kasín o drsný prachy a zmizeli v německu... ovšem podle videií a fotek nepoznáte nikoho.. všichni jsou si tak podobní, že je mezi ostatními nenajdete...

+2/0
7.6.2016 13:14
Foto

J88a14n 15Č19e79r66m80á48k 4819648335317

nikde jsem se nedočetl ještě jednu věc., Pouhé zdvojnásobení sázky nestačí, neboť k té sázce musíme připočítat i sázky minulé...

např sázím-li od 100 kč a 5x jsem ztratil, pak pouhý dvojnásobek (případná výhra) sotva STAČÍ na umazání ztráty z minulých sázek...

1. tah 100,- ..... 0.......................100,-

2.tah 200,-....... 0........................200,- (+100,-)

3. tah 400,-...... 0........................400,- (+ 200,- +100,-)

4. tah 800,-...... 0........................800,- (+100,- +200,- +400,-)

5. tah 1 600......0......................1 600,- (+100,- +200,- +400,- +800,-)

6. tah 3 200 6 400.............. 3 200,- (+100,- +200,- +400,- +800,- +1 600,-)

tedy pouhé náklady na sázky činily v součtu 6 300 a k tomu je třeba přičíst nějaké poplatky kasínu a nějaké případné jídlo, pití apod... a vždy odejdete s mírnou ztrátou...

Casino tedy nemusí ani podvádět a vždy vyhraje,..

0/0
7.6.2016 9:05


Foto

J44a10n 67Č13e42r68m43á16k 4819178635857

Pokud bych však šel do casina řekněme za účelem seznámení se s potencionálními zákazníky či obchodními partnery a ruleta se opravdu chovala tímto způsobem, pak mě náklady vyjdou relativně na minimum (budu-li ovšem se sázkami vždy např. po 10. tahu) začínat od začátku......

Bohužel, realita by se však chovala zcela jinak... Ona výhra by klidně mohla přijít až ve 20. sázce a to už bych neměl ani na onu sázku (52 428 800) nepočítaje v to skutečnost, že bych mnohem dříve narazil na strop sázek daného casína...

0/0
7.6.2016 9:05

L10u67k91á59š 48M19a45r30e39d94a 6531504177318

Nektere kasina davaji svacinku a napoje i alkoholicke zadarmo. Vetsinou ty co vyzaduni clenstvi.

0/0
12.6.2016 15:13
Foto

P17a94v67e66l 64K47a68s55í71k35, 59T88e71c75h82n60e73t81.50c29z

O to přece jde, že to dvojnásobení právě nahradí ztráty z minulých sázek plus základní sázka. Na tom je systém Martingale založený. Nefunguje proto, že dříve či později přijde řada proher, ze kterých už se sázející nevzpamatuje.

0/0
7.6.2016 15:35

J19a21n 74M31a10j71e29r 5137917

Je to naprosto jasný... Když dlouho jde červená, tak je třeba změnit barvu na černou... Určitě přijde... ale kdy;-D

0/0
6.6.2016 22:55

L48u56k27á95š 21O60m47á47č24k52a 5251264531946

Jak někdo o tomhle může proboha vůbec pochybovat. 8-o;-D Na ruletu OPRAVDU žádný systém NEEXISTUJE.

+1/0
6.6.2016 11:19

E66r98i59k 46L68e46v77i30n71s10k86ý 8221944303465

No jak vidite, existuje jich rada. Ale nejsou to systemy, jak VYHRAT v rulete velke penize. Jsou to proste jen systemy na ruletu, ktere lide praktikuji, aby se kasina uzivila.

0/0
6.6.2016 11:25

M66a91r28t65i63n 32K77a42r91á60s24e44k 9238593388348

Ja znam soustu zabavnych systemu na ruletu....

0/0
6.6.2016 16:12

H12a65n26a 17S31v50ě35t59o65ň24o27v83á 4268183972659

Na stránkách www.casino.cz jsou podrobně vysvětleny i další systémy, martingale je opravdu jen na male castky

0/−7
6.6.2016 7:41
Foto

P27a10v57e60l 95K60a89s72í87k66, 66T85e54c12h64n70e42t74.84c56z

Přesně, čeho jsem se bál. "...můžete si osvojit triky, díky nimž zaručeně vyhrajete" a pak prokliky na jednotlivá kasína. Takže vydělávají na provizích a matou čtenáře falešnými sliby.

+5/0
6.6.2016 11:12

E78r22i25k 26L66e68v10i49n14s93k25ý 8831614583275

Mate pravdu, s dobrym systemem je mozne prohrat rychle i velke castky, kdyz se snazite.

0/0
6.6.2016 11:27

M23a12r77t38i51n 75K52a29r63á82s48e15k 9638583568508

Samozrejme je mozne i vyhrat velke castky, stejne jako bez systemu... v prumeru to pak je samozrejme minus...

0/0
6.6.2016 16:13

P51e33t51r 86Z14d83e40n93ě37k 2604499674

Proti blbosti není léku!!

+2/0
5.6.2016 21:02

J93o51s81e34f 94K83u51b68e64š 7468428803358

Jeden systém vypadá na první pohled jednoduše a funkčně. Držet se své barvy a při padnutí té druhé zdvojnásobit sázku. I ten má ale problém. I kdybych vsadil na červenou třeba jen 10Kč tak pokud by 10x padla černá musel bych vsadit už cca 10000 a pokud by padla 20x tak už přes 10M ... takže taky nic :-)

0/−1
5.6.2016 19:35

J91o60s42e27f 63K45u89b57e52š 7728598193708

aha ... tak příště si nejprve přečtu co napsali jiní jen pár řádek přede mnou ... sorry už mlčím :-)

+2/0
5.6.2016 19:41
Foto

P22a38v70e82l 11K90a35s84í35k22, 10T24e19c78h17n86e84t14.89c70z

A kdybyste si o tom chtěl něco přečíst, tak tento systém rozebírám v článku :-)

+9/0
6.6.2016 11:15

A61l21e33š 97K76o73z24e59l19s51k77ý 5321240330714

Herec Pavel Landovský kdysi vyprávěl, že točil film, ve kterém se jedna scéna měla odehrávat v Monte Carlu u rulety. Manžel se pohádá s manželkou, vsadí na nulu a vyhraje. Režisér chtěl mít všechno v jednom záběru, takže se zeptal krupiéra (ne herce, ale skutečného krupiéra, který v kasinu dlouho pracoval), jestli umí hodit nulu. Krupiér se ošíval, ale řekl, že to zkusí. Scéna se prý točila třikrát a krupiér nulu pokaždé hodil.

Z tohoto zážitku pan Landovský vyvodil tuto strategii:

- chodit do kasina, kde se hraje o větší peníze a jsou tam zkušení krupiéři,

- vsadit až v poslední chvíli, a to proti vysokým sázkám.

Jak tato strategie vycházela už pan Landovský neříkal. Jako pábení je to ale moc hezké.

+1/0
5.6.2016 12:54

R22o97m81a45n 50L54a49n66g48e41r 9124534662812

Pěkná pohádka... :-)

+3/0
6.6.2016 15:17
Foto

F69i66l68i69p 47J19a10r14a72b 1163367760747

Dá se u nás někde v kasínu vyhrávat v Black Jacku?

0/0
4.6.2016 19:51

P74e83t43r 77N98o84v17a94k 3880137689487

Myslím, že se nedá vyhrávat, pokud nepočítáte karty. Dá se hrát remíza s krupiérem.

0/0
6.6.2016 15:26

R25o21m54a83n 65N73o29v56a77k 6489831192616

„Čím více na svoje konto u kasína vložíte, tím menší je šance, že o všechno přijdete.“

V tomhle nelzou :D

+1/0
4.6.2016 3:47
Foto

P75a24v70e17l 35K74a18s73í79k73, 82T14e62c12h68n58e86t80.62c98z

Ano, ale navozují pocit, že jde vyhrát zaručeně, respektive že lze kompletně se "pojistit" proti prohře. To je ta lež.

0/0
5.6.2016 12:38

M30i31c97h55a30l 16Š42v17é29d96a 4369982342250

Super článek. Podle mě ale martingale může fungovat v situaci, kdy mým cílem není vydělat co nejvíce, ale vydělat jen určitou částku. Čím menší je ta částka v poměru k mým celkovým prostředkům, tím vyšší je pravděpodobnost úspěchu. Např. chci vydělat 100 Kč. Mám-li k dispozici 100.000 Kč, tak pravděpodobnost, že tímhle systémem nevyhraju 100 Kč je přibližně jen 0,2%, nebo-li 1:500.

+3/−2
3.6.2016 21:08
Foto

P32a70v46e86l 63K38a60s74í45k46, 70T78e13c70h60n97e89t67.31c19z

To je dobrá poznámka. Pokud máte 1000 Kč a chcete šanci dostat se na 1050 Kč, tak je Martingale "přijatelná" volba v tom smyslu, že se na tuto částku dostanete s pravděpodobností asi 97 % (teď počítám zpaměti, někdo to upřesní). Ale kdybyste chtěl částku zdvojnásobit, tak je vaše šance horší, než poloviční. Důležité však je, že když tohle někomu řeknete, tak si z toho vyvodí, že to pak může opakovat a opakovat. Zapomene, že to riziko ztráty všech peněz stoupá a stoupá.

+4/−1
3.6.2016 21:14

P41e54t25r 24K86a28ň42o10v54s82k47ý 1834792467789

Tyto příklady se počítají u rulety bez nuly jednoduše: průměrný výnos je 0, takže pokud martingale dosáhne s pravděpodobností p výnos +100 a s pravděpodobností 1-p ztrátu 100000, pak 100*p-100000*(1-p)=0, tedy p=100000/100100=99,9%, podobně zde p=1000/1050=95,2% (předpokládám variantu, že kde už částka na zdvojnásobení nestačí, tak se vsadí všechno).

0/0
4.6.2016 10:44

M96i22r10e26k 34G48a54j85e60r 5831506139700

A lidi pak zapomenou, ze mezi ruletou bez nuly a skutecnou ruletou je obrovsky rozdil.

+3/−3
4.6.2016 17:26

P56e31t16r 67K77a24ň83o77v54s31k98ý 1444942597299

MImochodem, chci-li částku zdvojnásobit, tak bude úplně nejjednodušší vsadit všechno hned. Buď vyhraji a mám dvojnásobek, či prohraji a ztratil jsem vše. Při ruletě bez nuly je výsledek úplně stejný, jako po skončení margingale, při ruletě s nulou jsem na tom takto dokonce lépe.

+3/0
4.6.2016 11:00

T62o98m86á98š 65N90ě62m84e89c 9502957702859

To Vám ale pomůže pouze ve chvíli, kdy máte 100 000 a nutně potřebujete ještě dalších 100 korun a nevadí Vám, že o těch 100 000 můžete přijít.

Zjednodušeně řečeno, pokud to samé udělá nezávisle na sobě a aniž by o sobě věděli milión hráčů, téměř s jistotou mezi nimi bude jeden a více, kteří kvůli vidině vyhrané stokoruny prohrají ani ne za hodinu sto táců :).

+5/0
4.6.2016 23:13

V68á64c40l46a25v 70Š53u33b75r79t 9167653628117

On ten martingale je v podstatě opakem běžné loterie, kde si sázející koupí los za malé peníze s tím, že tyto peníze téměř jistě prohraje. Riziko měřené pravděpodobností prohry je maximální, ovšem na druhou stranu je minimální ztráta, takže o nic nejde a člověk s losem získá vzrušení z možnosti vyhrát. U martingale je to opačně. Podle mě by se propagace toho systému měla nějak omezit, ne-li přímo zakázat, protože věřím, že zkazil víc životů než alkohol nebo drogy.

0/0
3.6.2016 17:30
Foto

P52a90v10e81l 38K88a35s32í61k96, 50T47e78c93h45n25e26t80.53c96z

Myslím, že na počet zkažených životů alkohol pořád vede. Čímž samozřejmě podvodníky prodávající Martingale nijak neobhajuji.

+5/0
3.6.2016 21:15

P19e89t89r 62S29v34o16b95o85d29a 7802431124

Zakazovat ? Blbost. Dulezitejsi je vzdelavat lidi aby nebyli hlupaci. Ale je to marny je to marny. Muzete klidne zakazat prodej hrncu za 80k .. ale smejdi jen zacnou odirat hloupe duchodce jinak. Muzete klidne regulovat pujcovani penez 10ti zakony, ale hlupaci se napali 11tym zpusobem. A muzete klidne "zakazat" martingale ale vymyslim vam klidne nekolik "systemu" ktere budou vypadat jinak a na ktere nekdo skoci a vysledek bude stejny.

Jedine co vas zachrani je nebejt hlupak. Bohuzel kdyz uz je nekdo hlupak co na tohle skoci tak si vetsinou ani nenecha vysvetlit to ze by se nemel chovat jako hlupak ;)

+2/0
3.6.2016 21:22
Foto

J89i20ř92í 89D68v66o80ř60á45k 5125429940778

Pokud prohrajete , zdvojnásobte sázku ? Tak jsem si vzpomněl na legendu o vzniku šachu : ..... Král se této hře naučil a poučil se s ní. Pak se Sissy ben Dahira zeptal, jakou odměnu si přeje za svůj vynález. Učenec odpověděl, že má skromné přání - aby mu král dal na první pole šachovnice jedno zrnko pšenice, na druhé dvě zrnka, na třetí čtyři, na další osm, šestnáct a tak dále vždy dvojnásobek na všech 64 polí.

Král ocenil jeho skromnost, ale odměna se mu zdála malá. Avšak učenec trval na svém. Sběrači pšenice proto odešli na čtyři strany prostorné indické země, načež králi došla nečekaná zpráva: V celé Indii není tolik pšeničných zrn, abyste mohl uspokojit přání Sissy ben Dahira.

To není možné, rozzlobil se král, ale když mu učenci vysvětlili, že zrn by bylo potřeba 264 -1, tj. 18.446.744.073.709.551.615 (přes 18 triliónů zrnek), uvěřil. Matematikové zjistili, že by k tomu bylo třeba tolik obilí, které by se za 10 let vypěstovalo na celém povrchu zeměkoule, počítaje v to i moře...

Zdroj : http://www.chess.cz/www/mladez/metodika/zakladni-sachovy-vycvik/1_lekce.html

+3/0
3.6.2016 17:08
Foto

J90i58ř86í 60D62v34o21ř65á90k 5615109470618

Pardon , ne 264 - 1 , ale 2 na 64 -1.

0/0
3.6.2016 17:10

M14i82r39e46k 42G26a17j44e88r 5831516359560

Kolik pocitali, ze na tom mori vypestuji psenice?

0/0
4.6.2016 17:28

V24l71a45d73i86m57í66r 51O42b56a18d34á65l55e31k 7461986573929

Empiricky ověřeno - v 65mil tazích mi alespoň jednou padla řada 25x 0 a 25x 1. Takže už jsem i já skálopevně přesvědčen že řada jedné barvy je stejně pravděpodobná jako řada druhé barvy či jako mnou náhodně vybraná řada kombinace barev. :-)

+2/0
3.6.2016 16:07

V51l17a61d97i31m97í69r 26O86b42a12d74á45l35e15k 7201496293269

.. jo, pseudonáhodná, ovšem výsledek se bíží očekávání

0/0
3.6.2016 16:11

M73i52r79e20k 71G36a30j21e75r 5691856979880

Podobne jako vy neverite matematice a overujete i to experimentem, tak nekteri si to overuji na skutecne rulete. Jenom jim kasina odmitaji odstranit nulu.

+1/0
4.6.2016 17:30

E35r58i82k 49L61e72v24i75n27s40k78ý 8181394803725

Kdyz uz se tu objevil ten odkaz na casino.cz, zacetl jsem se tam do komentaru uzivatelu. Je to docela zabavne. Vetsina ma jeden spolecny rys. Dokazuji, ze rulety (virtualni i skutecne) jsou "cinknute", protoze ze zacatku vzdy vse vychazi "normalne", vetsinou i trochu vyhravaji, ale po nejake dobe prijdou dlouhe serie, ktere je pripravi o vsechno. Jaksi do svych vypoctu strategii zapominaji zahrnout, ze cim dele hraji, tim je ta dlouha serie pravdepodobnejsi, naopak by bylo divne, kdyby zadna neprisla. A kdyz je strategie zalozena na predpokladu, ze dlouha serie znamena zbytek zivota na socialnim minimu, lze se tomu vyhnout jen tim, ze vcas prestanete hrat.

+6/0
3.6.2016 15:47
Foto

P98a59v45e81l 26K81a83s49í71k95, 89T71e10c85h92n55e11t44.22c48z

Ano, je to dobrá ukázka toho, jak si narativem zkazíme porozumění realitě. Oni za "normální" považují, že série nepřijde, a když série přijde, tak je to "nenormální" (protože to dosud nepřišlo). Napadl mne ještě jeden způsob, jak to lidem přiblížit: řekněme, že losovací zařízení losuje čísla od 1 do 1000000. Dostanete korunu, kdykoli padne pěticiferné číslo, platíte tisíc korun, pokud padne trojciferné, dvojciferné nebo jednociferné číslo. Tady by si myslím lidé uvědomili, že by do toho neměli jít. Protože tady rozumí tomu, že ta krátká čísla musejí někdy padnout.

+1/0
3.6.2016 21:20

P85e51t64r 58S75v15o50b56o21d10a 7122411544

Tadyto nahodou neni vubec spatny priklad pro vysvetleni a mozna ho s dovolenim nekdy pouziju ;)

Ale problem spis je ze lidi co to nechapou si neuvedomuji ze sance na radu 10ti udalosti 50/50 je 1:1024 ... ale oni maji vetsinou nejaky "selskym rozumem" odvozeny pocit ze to je neco jako 1:10000000

0/0
3.6.2016 21:28
Foto

P57a22v25e34l 13K80a17s51í18k21, 53T70e11c23h89n33e84t76.72c27z

Díky. Někdy v budoucnu napíšu článek o tom, jak lidé neumí pracovat s malými a velkými pravděpodobnostmi. Tedy neumíme vzít v potaz, že něco se na 99,9 % povede (bereme to jako jistou věc, nebo naopak jako 90% šanci) a neumíme vzít v potaz, že něco má 0,01% šanci (buď zcela zanedbáme, nebo bereme jako třeba 1% šanci). Jsme lidi, ne androidi...

0/0
3.6.2016 21:32

K41a85r56e93l 85V15l21k 7419370378

Já ne, já jsem android.

0/0
6.6.2016 14:02

R70o92b58e27r51t 72L77a31u97e62r 5154960766400

Píše se mě to velmi těžce, ale můj pradědeček údajně podobným matematickým hrátkám z oblasti hazardních her propadnul a slepě důvěřoval což mělo jediný možný následek - v casinech prošustroval svůj podíl v rodinné firmě a dostal se na mizinu. Omluvou mu může být snad jedině ten fakt, že se těm svým "orgiím matematické naivity" oddával přibližně před 100 lety - ještě v dobách starého mocnářství a tedy v době, kdy ještě neexistoval žádný Technet, který by jej upozornil na to jakou pitomost na sobě a své rodině páše.;-D

Vlastně byl takovým průkopníkem slepých cest - sám na sobě demonstroval, že tudy cesta k bohatství opravdu nevede. :-P:-P

+4/0
3.6.2016 14:24

M21i86r73e90k 60G32a36j32e38r 5241226719640

Pro nej smutne, ale pro vas stesti. Kdyby zbohatnul, tak by se nejspis vase rodice neseznamili a vy jste se nenarodil.

+1/0
3.6.2016 15:21

R30o47b96e69r75t 24L79a49u59e22r 5834710266550

Kdyby se oženil teprve až po zchudnutí, tak by na tomto předpokladu nepochybně něco bylo.

0/0
3.6.2016 15:29

M62i78r20e21k 44G18a26j82e98r 5401296799140

Uvazoval jsem chovani jeho deti, ktere by si hledali jine partnery, kdyby mely bohateho dedecka. Deti tedy klidne uz mohl mit.

0/0
3.6.2016 15:38

R11o48b64e44r14t 79L18a56u82e10r 5914390826960

Jj, samozřejmě máte pravdu, holt moje dlouhé vedení....

Nicméně podobných vlivů, které rozhodnou o tom, že se sblížíme s tím s kým se zrovna sblížíme.... v životě potkáme tolik, že tohle byl jen jeden z mnoha faktorů, který měl vliv na podobu potomstva. :-P

+1/0
3.6.2016 15:51
Foto

P89a60v74e89l 29K44a76s72í52k27, 12T77e63c47h47n48e66t50.94c20z

Já jsem hrál Martingale ještě jako dítě na dětské ruletě. A byl jsem nadšený, jak jsem vyhrával, zatímco ostatní "nerozvážně" prohrávali. Jsem velmi rád, že jsem jako dítě nesměl do skutečného kasína. No a těsně před tím, než jsem jel před pár lety do Vegas, jsem si Martingale nasimuloval a víc si o tom načetl - teprve to mi pomohlo poznat, v čem je háček. Takže já mám rozhodně pochopení pro ty, kteří tomu chtějí věřit. A doufám, že někoho tímto zachráním před zbytečnou ztrátou.

+3/0
3.6.2016 21:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.