Diskuze

Přestup taxíkem zlevní letenky. České Kiwi.com ždímá statistiky

Převozy cestujících mezi letišti, nebo oddělená cesta cestujících a jejich zavazadel. Český startup pomocí analýzy statistických dat hledá způsoby, jak zlevnit, nebo zpříjemnit leteckou přepravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J75i40ř10í 74V83i75m95r

31. 5. 2016 16:51

ta má kukadla jak zrcadla

1 0
možnosti

Zkusil jsem několik vyhledávačů a nejlíp mi vyšel Skyscanner. Pravda je že Kiwi jsem nezkoušel.

0 0
možnosti

Na lowcosty mi přijde nejlepší azair. Skyscanner se dost zhoršil, dříve uměl zkombinovat přestupy lépe.

0 0
možnosti
Foto

Ta Lucie je ale kočka :-)

4 0
možnosti

P82e43t11r 60N75ě57m78e73c

27. 5. 2016 22:46

pravda, na tomto článku je jediné plus foto Lucie Brešové :)

0 0
možnosti
Foto

Jeden priklad, jak to krasne (ne)funguje - letenka DUS-IXB zpatecni s daty 15.7. a 29.7, Kiwi najde za 866€ cestu pres Prahu, Dubaj a Delhi se 4 lety (celkem 48 hodin) a take 4 lety (50hodin) s malou zmenou - pres Istanbul. Lufthansa totez za 730€ 3 lety tam i zpet pres Frankfurt a Delhi, celkem 27 hodin tam a 20 hodin zpet. To vse na jedne letence s garanci prestupu/spoju...

0 0
možnosti

Stejná zkušenost. Zkusil jsem porovnat svůj let, nakupuju u Expedie:

PRG-SEA 22-30.7.:

KIWI recommended: $1502, 22hodin cesta

Expedia recommended: $1365, 13 hodin cesta

I ta nejlevnější letenka KIWI je dražší než co nabídla Expedie, s cestou 3x delší

JInak technicky kiwi fungovalo (zkoušel jsem na mobilu), nicméně nevidím v nich žádnou výhodu ani nenabízí nic extra. Jako studenský projekt snad, ale zatím nevidím důvod, proč by se měli prosadit

0 0
možnosti
Foto

"Testy však v neděláme, protože potřebujeme jít rychle dopředu" - jedinym cilem tehle "firmy" je ziskat v co nejkratsim case co mozna nejvetsi obrat (nikoli zisk) a firmu co nejlepe prodat vhodnemu investorovi. Nic vic...

0 1
možnosti

Doufám, že tohle čte někdo z té firmy. Reaguji na "Testy však v neděláme, protože potřebujeme jít rychledopředu a jediné, co se může stát, je, že ztratíme peníze. A peníze aktuálně nejsou to, co nás trápí tolik jako čas. Takže si vlastně občasnými chybami kupujeme čas."

Velká chyba - dnes jsem si s tím systémem docela hrál a je to jedna velká tragédie. Opravdu taková betaverze, kterou bych se nikde nechlubil. Pomalé načítání, neustále chybové hlášky (unexpected error/objevila se neočekávaná chyba) při zcela triviálních operacích (např. rozkliknutí pole From: a pokusu tam něco zadat).

Zcela evidentně schází testy na funčnost, výkon, dobu odezvy, ergonomii, uživatelskou přívětivost,... Není zde monitoring systému (co nám z toho lítá za chyby?) Tohle revize kodu mezi programátory nezachrání...

Nerozumím tomu vrazit desítky milionů do domény, najmout stovky lidí a nezaplatit si pár testerů. Je tam i spousta nelogičností - systém pozná, že jsem v ČR (ukazuje CZK a Prahu jako výchozí), ale neustále se přepíná do US Angličtiny.

Momentálně se mi už víc jak hodinu nedaří systém rozchodit - asi vám uplně vypadlo spojení do databáze a vyhledat nelze vůbec nic.

"Jediné co se může stát" není jen ztráta peněz, ale ztráta důvěry potencionálních zákazníků. Přečtěte si pozorně diskusi - spousty lidí kiwi vyzkouší, ale pokud nejsou spokojeni, tak už se sem vracet nebudou. Lidé mají rádi věci co fungují - nikoho nepotěší desítky minut fungovat s nefunkčním systémem...

2 0
možnosti

Není to spíš Vaším prohlížečem? Mě se pomalu načítá jen ta hlavní stránka.

0 1
možnosti

R16o45m88a38n 14C82a53d25e49k

27. 5. 2016 12:38

Uprimne lituji lidi,kteri si objednaji pres tento "system"letenku.Pravidelne letam z Aise a pres ten jejich "system" vzdycky vyjde letenka minimalne na dvojnasobek co si ji kupuju-zvlast lowcost let a zvlast hlavni let.Doporucuji zustat u starych osvedcenych.

1 1
možnosti

Taky mám podobnou zkušenost. Někdy jsou schopni najít docela dobré lety, ale často jsou neskutečně předražení.

0 0
možnosti
Foto

Zkoušel jsem si koupit letenki na KIWI, ale zatím mi ten systém příjde hodně Beta.

Předevčírem mi to nabízelo levné letenky a hned jak jsem si ji chtěl objednat, skočila tam s omlouvou zhruba dvounásobná cena. Na Student Agency, nebo Pelikánu jsem našel mnohem zajímavější ceny.

Neumí to, složit si složitější let.

No a teď mi to píše:

Objevila se neočekávaná chyba, omlouváme se za vzniklé potíže, zkuste prosím znovu načíst stránku.

Nějak se mi nechce vám svěřit svoje peníze...

1 0
možnosti

Tak jsem to chtěl vyzkoušet a smolík.

1) Proč musí být datum návratu do 31. 12. 2016 a nejde zadat návrat na jaře 2017?

2) Efektivně systém stejně nenajde žádnou letenku po 23. 11. Proč?

Jiné systémy fungují tedy daleko lépe a nemají takovéto problémy.

Vyzkoušeno na letence Manila - Praha...

1 0
možnosti

Ta a teď prý "Loading prices on map An unexpected error appeared, we are sorry for inconvenience, please try to reload the page.", takže to asi opravdu nikdo netestuje.

0 0
možnosti

P58a83v88e73l 94A12x73m21a55n

27. 5. 2016 10:17

Já si kupuju letenky zásadne přez kiwi (skypicker) nejvetším bonusem pro mě je že je v češtině a to i podpora a systém je jednoduchej. Pokud chci něco změnit, prostě zavolám do brna, nebo napíšu email a všechno je OK. Jinde skrytý poplatky, omezený počet aerolinek, neintuitivní ovládání na emaily v češtině není nikdo zvědavej natož pak na telefonáty...V

0 1
možnosti

Skrytou reklamu je potřeba napsat skrytě.

Jen takové doporučení pro příště.

5 0
možnosti