- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Díky autorovi za skvělý článek. Jen houšť a větší kapky..
taketo citanie mam rad :) tesim sa na dalsie podobne zaujimave clanky
Vodíkový balon dobře létá, ale ještě líp hoří. Ale helium v Německu není a dovoz z USA, které ho jediné tehdy těžilo, nebyl možný kvůli embargu.
S tím americkým heliem v souvislosti s embargem vůči Německu bych si dovolil počkat až na dobu meziválečnou. Za první světové války nikdo neplnil heliem aerostaty v operační službě.
Ano, to je čtení, které mám rád. Jen bych snad podotkl, že datum v popisce pod fotkou úplně nesedí...Snímek z letiště Lemmes 21.5.2016, den před útokem na osm balonů. Ve skupince osmi pilotů stojí zleva: de Beauchamp, de Gennes, de Boutiny, Nungesser, Barault, Chaput, Réservat a Guiguet. Muž zcela vlevo otočený k fotografovi zády a mířící k pilotům je Le Prieur.
Díky, takhle blbě se seknout o sto let, jdu opravit.
Pane Folprechte díky, nemohl byste nám přiblížit obsah vaší knihovny? Jen pár třešniček, které máte rád, pro inspiraci... Moc prosím.
To je těžký, celá série Zeměplochy, Cimrmani a Saturnin, ale to co Vás zajímá, tedy literatury z historie letectví, mám oproti vyjmenované množině v množství mnohem menším a není to nic světoborného.
Valecne prebytky se prodavaji dodnes na stancich po trzistich. Jen tomu oddelali tu spicku a elektrickou zapalku a na Silvestra si s tim lidi uzivaji srandy kopec. BTW: Skvely clanek, nikde jinde jsem se o tomhle nedocetl.
Velice zajímavé i pro lidi, kteří o létání hodně vědí.
Díky za obsažný článek