Diskuze

Nový ruský letoun se poprvé představil veřejnosti

Ruská společnost Irkut poprvé na veřejnosti ukázala nový ruský letoun MC-21. Stroj je vyvíjen již řadu let a do vzduchu by se mohl dostat ještě letos.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět diskuze plná trapného rusofobství až "antirusákizmu". ;-DRv

10 5
možnosti

Jak taky jinak, jakákoliv zmínka o čemkoli ruském funguje na některé lidi jako Pavlovův experiment.:-)

9 3
možnosti

A v čem chce konkurovat? V čem má být jako leší? ;-D pochybuji že se v čemkoliv kvalitou alespoň vyrovná Airbusu nebo Boeingu... jedině může být podstatně levnější, otázka je zda je a zda ten rozdíl je až tak zásadní... navíc bych pochyboval o bezpečnosti, důvěru zvedají jen motory motory Pratt & Whitney PW1400G, ale nedej bože aby si někdo koupil ty ruské... ;-D

9 5
možnosti

P46e59t84r 15N97o90v55ý

9. 6. 2016 15:54

Prakticky ve všem - letadlo je postaveno ze 40-45% kompozitních materiálů, mělo by mít o 20 % nižší provozní náklady, o 15 % nižší spotřebu paliva, cena by měla být nižší o cca 15-20 % (ale tam záleží na spoustě věcí).

4 1
možnosti

Jak nic moc, Argumenty by nebyly? Rv

0 0
možnosti

Rusko je velke, takze velky trh pro leteckou dopravu. Podobny stroj najde uplatneni minimalne tam a jestli něco prodaji ven, tak dobře pro ne.

Osobne jsem fanda spis zapadnich stroju, do kterých dodavaji dily i české firmy :-)

4 0
možnosti

P36e63t16r 82L25u11k36e75š

12. 6. 2016 13:03

Pro nový aeroplán není žádný národní trh dost velký. Na tom nemůže žádný výrobce stavět. A světový trh? V téhle kategorii je tlačenice a tvrdý konkurenční boj. Pokud se nový stroj neuplatní v globálním měřítku, nemá nejmenší šanci.

0 1
možnosti

Rusko funguje stále ve stejném režimu . Vzpomeňme si na centrální plánování za komunismu . Nejde jim apriori o komerčně úspěšný produkt , avšak dokázat , že pokud přestane celý svět existovat , stále budou schopni zajistit jen díky své produkci letadlo na úrovni 737 nebo 320 .

To co nedává smysl pro malé podnikatele v ČR , prostě u velemoci jakou se znovu snaží být Rusko funguje . Technologická soběstačnost a vlastní vývoj je tím , s čím musí velemoci počítat nehledě na technologickou špionáž a kopírování konkurence ...

4 0
možnosti

J11a90n 76S79e17m82i42k

9. 6. 2016 14:51

mate pravdu, tady vidim hlavni motiv.

Ono to hraje roli i pro udrzovani odborniku v prumyslu na kterem zavisi jejich vojenska letadla

4 0
možnosti

Zbrusu nové ruské letadlo s motory Pratt&Whitney. Bacha na kliku není emerická..

2 1
možnosti

;-) Vezmu to co je na trhu s tím , že drak si v případě potřeby osadím tím co bude v době budoucí nabízet domácí trh .....Dává to smysl

2 0
možnosti

P72e50t35r 59N82ě97m10e82c

9. 6. 2016 11:18

A co Suchoj Superjet, prodává se?

1 0
možnosti

Prodává, dosud vyrobeno 105 ks, na dalších 170 jsou podepsány objednávky a o dalších 100 ks se jedná . Výroba jede na plné obraty, tzn. paralelně se montuje 6ks což je maximum výrobního závodu aktuálně v hale stojí letadla s čísly 95112 až .95117 na strojích 95118-95125 běží příprava před finální montáží, tzn. kompletují se díly a jejich finální montáž začne hned jak bude místo. Zájem je tak velký že se jede na tři směny.

Ake to tom se v ČR a EU moc nedočtěte, oni ti rusové mají totiž krachvat.

Apropo vkáda ČR zakázala vyvoz malývh motorků pro letadla produkovaných v ČR do ruska a vedlo to k jedinému rusové si postavili vlastní závod a nýní své o něco levnější motory než ty české vyváží do světa tzv. česká firma má dost smůlu a arická Pratt & Whitney vesel dodává obří turbíny ;-D

7 1
možnosti

P37e46t82r 12V47i13n13a31ř

9. 6. 2016 10:52

A s tím teď budou létet "na dovolenou", aby nemuseli po zemi? ;-D

1 1
možnosti
Foto

Je to pekné éro. Co technologie vyroby? Svarování, nytování, nebo lepení? Používají dural, nebo kompozity?

1 0
možnosti