- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nemám zájem, účet jsem okamžitě zrušil a již s tímto webem nechci mít nic společného
PROFIL mi nic za posledních pět let nepřinesl. Teď, když vypukl tento humbuk, jsem si to zrekapituloval a profil jsem SMAZAL. Je to k ničemu, akorát otravují recruiteři z Indie. Známosti typu "naše koza pila z vaší louže" jsou k ničemu. A Microsoft ? No comment, ztráta času.
Musel jsem se na Linked In podívat, jak to vlastně dneska vypadá.
Po nadšení v jeho začátcích jsem časem otupěl, hlavně po zavedení toho "endorsementu" (pán A tvrdí, že pán B si umí utřít zadek).
nezávislosti a nezneužitelnosti dat v případ microsoftu nevěřím... o zrušení účtu na linkedinu jsem uvažoval již delší dobu a tahle pofidérní akvizice byla pro mě již poslední kapka... inu kdo s čím zachází
V diskuzi níže se do autora navážejí, že si neumí v LKN nastavit blokování... No to by pak ale nevěděl, jak celkově LinkedIn pracuje, ne? A informace v článku by byly neúplné, no a zase ho máme zač pokárat Mě spíš vadí, že dostávám upozornění na určité profesní pozice bez ohledu na mé jazykové (ne)znalosti. To poněkud snižuje v mých očích hodnověrnost této platformy. V CV jsem jasně vyznačila jazykové dovednosti, přesto se mi nabízejí pozice s požadavkem na AJ v úrovni min. C1
Hromada penez vyzdimana za zakazniku byla opet vyhodne investovana.
Uz vidim, jak v Outlooku u address bude volba - zobraz Linkedin profil.
Ano, to je myslím reálné. Takové pluginy navíc už existují dnes.
Bude fungovat stejně, jako doposud, bez problémů. Změnil se jen majitel. Toť vše.
vše co koupil MS jde vždy s kvalitou dolů, prostě to vždy pose**rou
Skoda LinkedIn byl docela zajimavy projekt. Pod vedenim genialniho manazmentu Microsoft ale dopadne stejne jako Nokia, nebo Skype
Nechcete pracovat pro MS? Určitě by byli nadšení kdyby měli někoho, kdo dovede věštit budoucnost.
Co by dělal? Ze služeb poskytovaných na profilu zadarmo jich co nejvíc převede do placených verzí Linkedinu, aby co nejvíc lidí přinutil přejít z bezplatné na placenou verzi, protože bezplatná verze nakonec nebude vůbec k ničemu. Kromě pasívního vystavení životopisu.
Třeba u Skype Microsoft nic takového neudělal, naopak.