- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si zcela přesně vybavuji Kiwi internet (někdy kolem roku 2001) .. a netrvalo dlouho a vyšuměl do ztracena takže to je to samé ? stejní lidé ?
Pochopil jsem správně, že se jim toto politováníhodné nedopatření stane maximálně jednou za deset let? :-)
Trochu moc chyb na jeden nákup na můj vkus. A to ještě zdaleka není jasné, zda těch 100 000,- bude odblokováno do slibovaných deseti dnů. Ať se majitel start upu vymlouvá jak chce, tohle je na regulérní žalobu u soudu. Každopádně asi už chápu, proč to přejmenování - budou se tedy předpokládám přejmenovávat po každém podobném průšvihu, až se nakonec z torza firmy vytáhne zbytek aktiv a s.r.o. se pošle do konkurzu?
Pochopte, že ty peníze jsou jenom zablokované. Jediný kdo se tímto obohatil je banka. Dá se říct, že pokud se tímto zamezí opakovanému nákupu, je to Kiwi dokonce ku škodě.
uplne si vybavuji tu vetu jak pred nedavnem pan majitel tvrdil, ze nemaji cas na to aby se zabyvali testovanim. Ze se to sfoukne za pochodu. Na takove malickosti nemaj cas. No ja vam nevim mili moji. servis poprumer, velice zavazne chyby v systemu a to budte radi, ze na vas nevzali pravnika a nezalovali vas za usly zisk. negativni reklama taky reklama. co?
a) stale "start up" s dobrým obratem : ̈D - PR k nezpalacení od konkurence
b) výborný vyhledávač - najde - zkontroluji u zdroje a koupím u zdroje nebo na kiwi
c) dobrý hotel v EU - check in - blokace celkové ceny - check out zaplaceno, částka z check-in blokována déle než měsíc, urgence, telefony, maily, ale povedlo se uvolnit a dostat zpět ;)
d) US - NY - hotel - check-in blokace, omylem provedli 2x 150.000, .... uvolnění po 21 dnech
atd. atd.
Proč konkurence...tento příběh od Honzy Březiny je i na FB. A opravdu asi není košér někomu bloknou jen tak 100.000,-
no tak tohle jsou typicke problemy noveho projektu. to si sedne.
Tak však tu před 14ti dny byl článek o tom, kde šéf kiwi mluvil o tom, jak NETESTUJÍ, že by je to jen zdržovalo a že jde přeci jen o peníze... Tak doufám, že to zákazníky, kterým se díky chybám systémustane něco podobného upokojíj. ;-)
Velmi by mě zajímal mechanismus, který tyto systémy pro identifikaci fraudů používají, protože podle mých zkušeností je to z velké části dílo generátoru náhodných čísel, který je omezený pouze tím, kolik peněz a jak často si dovolí patřičná banka na daném účtu zablokovat.
Pokud používají neuronové sítě tak nejste daleko od pravdy.
Je možne, že jediné co se o výsledku ví je, že má vysokou úspěšnost.
Pokud jsou ty jejich procenta správně tak podobný případ (špatná cena a zablokovane peníze) připadá na jeden případ z pěti tisíc. V závislosti na objemu objednávek to tedy řeší parkrat do měsíce? To neni u podobného businessu žádná katastrofa, neschopnost pracovníka help line je samozřejmě něco jiného.
Zjevně nejde o neschopnost helpdesku, ale o zájem banky držet zneplatněnou transakci maximální možnou dobu.