Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hotel propaguje chemtrails, nejezděte tam. Vtip, nebo vážná petice?

Řetězec hotelů Marriott prý v některých svých letištních pobočkách výzdobou propaguje chemtrails. Ty podle konspiračních teorií slouží k vyhlazení nebo alespoň k degradaci lidstva. Proti hotelům se na internetu rozjela petice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a74n 95D56l13o91u58h18ý 7104449400609

Coooo? :-D

0/0
4.7.2016 11:24

K26a36r49e57l 31V70o68m26á49č76k22a 4741922748513

Nejsilnější názor na věc mívá ten, kdo o ní nic neví. Myslím, že procento zastoupení věřících v chemtrails mezi meteorology by bylo výmluvné..

0/0
30.6.2016 17:34

M15i77c38h33a87l 93H23o88r65a35k 2274775797582

;-DTak to musí být opravdu ,,kapacity,, pokud takové znáte. S meteorology se ve své práci setkávám velmi často, ale s takovými o kterých tu mluvíte jsem se tedy ještě nesetkal. Ale samozřejmě v každém oboru potkáte nějaké lidi, kteří se chtějí něčím takovým zvyditelnit a nebo jim prostě lidově ,,hrábne,, .;-)

0/0
6.7.2016 19:07

J83i88ř75í 66M43a16c74e67k 3575525384831

Chtěl bych se zeptat diskutujících níže: Co mají chemtrails společného s vírou a ateizmem? Myslíte, že na chemtrails věří více křesťanů než pohanů?

0/0
30.6.2016 9:07

P82e26t60r 62S31v62o37b50o52d40a 9705207514660

co ma spolecneho? Je to sdileny mytus. Ale na rozdil od nabozenstvi v nem nevidim zadnou evolucni vyhodu :)

+2/0
30.6.2016 14:58
Foto

P12a46v82e32l 14M91a87c66h64a87c46e17k 1588676761471

No jo, je hlavne potreba poradne octovat :-DDD

+1/0
29.6.2016 8:16

T96o38m12á13š 63T49a39t16í53č27e64k 5240762140378

Jó, víra na zázraky a víra v zázraky, toho kdybysme se zbavili! Proto chvála bohu, že je naše civilizace sekulární a flekama i ateistická, a chvála Technetu, že brání šíření nakažlivých duševních chorob! ;-)

+10/0
28.6.2016 23:11

M83a34r47t45i94n 25P60r72o26s23t13ý 9690723140199

On i ten ateismus je vlastne vira - vira v to, ze neexistuje nic, co bychom si nedokazali vysvetlit. A ateista se pak vetsinou zhrouti, kdyz narazi na neco, co se skutecne vysvetlit neda a nebo to popre (stejne, jako fanaticky verici popre zase dukaz, ktery popira jeho viru). Oba extremy jsou spatne.

+3/−7
28.6.2016 23:39

T84o24m48á54š 15T18a80t28í50č52e58k 5600212700808

Ách jo, je to s vama furt dokola: Já věřím v zázrak, dělá mně to dobře, ateista, který mně upozorňuje na mou vadu, přece musí taky věřit! Já bez víry žít nedokážu, ergo musí věřit všichni!

Omluvám se za svoje věčné sarkasmy na adresu věřících, ale stejně tak bych ztrapňoval vší silou vynálezce perpetua mobile, aby mu konečně jednou docvaklo, že mu to tam nahoře spatně tiká.

+9/−1
28.6.2016 23:54

M91a81r63t49i62n 94P48r59o17s94t45ý 9640853880599

Klid, ja si delam legraci ze vsech vericich, z krestanu, muslimu i ateistu - Spatne jste me asi pochopil. Byt verici je proste lidska vlastnost. Kazdy clovek si jen vybira svoje "nabozenstvi". Problem je jinde. Verime v neco, co je fundamentalne spatne - a to v to, ze 1) existujeme a 2) jsme jeden od druheho oddeleni. Tato vira nasledne zaklada na dalsich virach, at uz v existenci Boha nebo v jeho neexistenci :-)

Budete si ted myslet, ze jsem se asi uplne zblaznil, ale to je Vase vec. Ale prosim, jak byste definoval existenci? Zamyslete se nad timto - jak poznate, ze neco existuje nebo neexistuje? Pokud nad tim budete premyslet, zjistite, ze pojem existence je znacne neuchopitelny a da se tedy rict, ze je jednoznacne nedefinovatelny :-) Bude to chvili trvat, nez to cloveku dojde,nez pochopi, ze cokoliv ani neexistuje, ani existuje.

+2/−5
29.6.2016 1:31

R78o66s11t43i42s50l75a31v 97J28a13n16d96a 5919469646490

Tak to, že jsme pravděpodobně jen součástí počítačové simulace, uznává jako reálnou možnost řada vědců...

Ale to asi není to, co myslíte, že? :)

+1/0
29.6.2016 8:08

M12a45r31t31i16n 32P50r24o46s63t40ý 9590693520939

Neni, ale nehledejte v tom ani Boha, ani toho nemyslim. ;-D

+1/−2
29.6.2016 9:20

K38a89r72e91l 58V77o38m40á26č59k64a 4301592878503

Máte vyvinutu zajímavou formu agnosticismu, takovou umocněnou. Tudy cesta možná vede, ale asi nikam.

0/0
30.6.2016 17:47

M66a70r40t95i62n 49P67r38o72s43t59ý 9280943850459

Rikate to presne.. Tudy cesta mozna vede - a to presne nikam. :D Dekuji za dobre shrnuti. I kdyz vy jste to asi myslel jinak, nez ja, ale to nevadi.

0/0
30.6.2016 17:49

J71o38s75e18f 76H16á29j54e15k 6708730159142

Chápu, že atheista v žádný zázrak nevěří. Jen nechápu bezmála jezuitsky urputnou potřebu některých přesvědčovat svoje okolí o tom, že je to jedině správný přístup k víře...:-)

+2/−1
29.6.2016 11:16

T70o51m12á90š 35T94a96t68í28č72e89k 5540692600108

Proti víře je potřeba se aktivně bránit. Pastýři všech věřících oveček touží po moci, což je hororové scenário.

+4/−1
29.6.2016 13:26

M57a98r58t42i53n 80P87r35o54s51t20ý 9440473260349

I ateisté jsou věřící, pane Taticku, to už jsem vám říkal. Jen stojí na druhém konci a věří v neexistenci Boha... :-)

+1/0
29.6.2016 20:08

T34o88m44á62š 67T30a40t68í92č10e88k 5750532640858

Vy toho nenecháte. :-) Ne, já v neexistenci boha nevěřím, já vím, že žádný není. Nic, co jsem kdy pozoroval, nějakému působení zázračné síly nenapovídá. O těch zázračných činitelích mluví ti, kteří pro to mají zištné důvody. A ti, kteří jim sedli na lep.

0/−1
29.6.2016 20:21

M63a17r55t28i95n 16P22r40o60s33t82ý 9260573490249

Ale to, co říkáte, není žádný důkaz toho, že bůh skutečně existuje nebo neexistuje. Pouze to naznačuje, že vaše ego vás natolik ovládá, že věříte tomu, že máte absolutní pravdu.

Stejně tak slepý člověk může bláhově tvrdit, že světlo neexistuje, protože během života ne pozoroval nic, co by jeho existenci podpořilo. Chápete? Vy byste věděl, že ten slepý se mýlí, ale má cenu se s ním o tom hádat?

0/0
29.6.2016 20:27

M59i58r52o92s48l10a19v 16B92r78a26d39a 7644413648156

A jezuitsky urputnu potrebu presviedcat ludi ze nacizmus alebo komunizmus su zvrhle ideologie chapete?

0/0
29.6.2016 19:57

M44i69r67o86s13l88a28v 29B28r22a57d83a 7394843148826

jo - lenze take veci sa akosi nedeju :D

Inak k tomu atheismu ala viera: Atheismus je vlaste len dalsia viera asi tak ako vypnutie telky je vlastne len preladenie na iny kanal...

+1/0
29.6.2016 19:53

M28a78r49t39i32n 59P26r84o53s10t61ý 9490793750569

První část ponechám bez komentáře, nemá to smysl se o tom dohadovat. Je tolik pohledů na věc a tolik "pravd".

K té televizi bych to upřesnil. Ateismus je asi taková víra, jako věřit, že vypnutím televize přestane vysílání televize existovat a všichni, kdo ho sleduji dal jsou hlupáci. Navíc ateista dokáže být stejně otravný jako fanatický věřící libovolného náboženství.

0/0
29.6.2016 20:05

M98i94r28o47s55l88a61v 20B70r39a33d74a 7354523358766

No a? Ono ta filozofia "nastav druhu tvar" je krestansky vymysel - dovtedy platilo vzdy oplacanie rovankou, alebo vacsou mincou.

A vase prirovnanie pokulhava na vsetky nohy takze si ho rozberme:

Sledovanie televize = nasledovanie nabozenstva ( viera v sulade s danym nabozenstvom )

Televizne vysielanie = nabozenstvo

takze to vase prirovnanie by asi znelo nejak tak ze

"Ateizmus je asi taka viera ,ako verit, ze tym ze prestanem nasledovat nabozenstvo prestanu existovat vsetky nabozenstva a vsetci co ich naleduju dalej su hlupaci."

Teraz by ma zaujimalo ako ste prisiel k tej casti "tym ze prestanem nasledovat nabozenstvo prestanu existovat vsetky nabozenstva"...

0/0
29.6.2016 20:13

M17a74r42t20i85n 91P34r81o84s52t82ý 9420133360789

Špatně jsme se pochopili. S tou televizi, ale ani to není důležité. Chápu teď, jak jste to myslel a v tom kontextu máte pravdu.

Nastavování druhé tváře není původní křesťanský výmysl. Tohle je mnohem starší myšlenka, kterou hlásí spíš buddhismus, což není náboženství, ale filozofie, protože bohové tam jsou bráni jen jako další formy projevovani se jednoty v dualisticke realitě.

0/0
29.6.2016 20:21

K49a51r65e58l 87V21o46m58á93č66k67a 4771102988833

Omylem jsem vám inkrementoval, jistě odpustíte. Co se týče víry v Boha či Něco, nejde ani tak o interpretaci nevysvětlených jevů, ale spíš o odpověď na otázku po smyslu existence všeho. Ono to možná přijde s věkem. Ale prosím nezaměňovat se stařeckou demencí.

0/0
30.6.2016 17:39

T89o42m28á33š 54T73a46t64í69č17e69k 5450622120158

No, to je jeden ze symptomů zmíněné duševní choroby: neochota pacienta si ve svém přeceňování přiznat, že není středobodem světa, a být natolik zodpovědný, aby se pro smysl svého života rozhodl sám.

+1/0
3.7.2016 10:11

M28i17c44h59a82l 33C69h92a46l65u70p26a 6488530289233

Třeba to šíří ten hotel. Prostě chtějí, aby tam jezdili jenom inteligentní lidi. O blbce, co věří na chemtrails nikdo nestojí :-).

+8/0
28.6.2016 22:20

M34a81r10e61k 49V24e79s80e14l13ý 1857948510274

Tim co to je mel clanek zacit. Ctu ctu a nechapu o cem ze to ctu, zvetsim si proto fotku, ze to z ni pochopim a stejne nechapu ... ctu dal a az na konci se dozvim co to je za blbost.

0/0
28.6.2016 21:24
Foto

J74i82ř55í 87D47v60o43ř49á25k 5595309480808

Kolik hloupostí napovídají lidé jen proto, že chtějí říct něco chytrého! – Voltaire

+2/−1
28.6.2016 20:28

P67e83t57r 96S21v51o92b45o62d62a 9495657144360

OMFG! Je groteskni, cemu jsou lidi ochotny uverit a pak na tom umanute trvat.

+4/−2
28.6.2016 16:32

P62a54v79e47l 73F51o28l89t86á69n 4590162674

A na jakém základě fungují všechny církve?

Némlich to samý.

+7/−3
28.6.2016 18:17

P78a83v66e49l 41F10o42l22t96á55n 4150742534

Pane Hruzo, jsem vám vděčen za +

Jen mne zarazila jistá nekonzistentnost ve vašem hodnocení. Domníval jsem se že pan Svoboda popisuje jinými slovy co já. Čím si zasloužil mínus?

0/0
28.6.2016 18:47

J57a81n 21V30á15c32l42a33v79í93k 3452226551969

Možná za tu zkratku?

0/0
29.6.2016 23:59

M62a76r95t87i46n 14K82o24z60á95k 4224180649707

Obávám se, že o ideových základech církví netušíte zhola nic. To je totiž přeci jen o dost komplexnější problematika než primitiní teorie tohoto typu.

+1/−4
28.6.2016 21:38

T24o64m98á74š 71T30a93t46í78č66e63k 5370722430978

Ideové základy církve člověk studovat může, ale nemusí. Studium mu totiž jen potvrdí, co je vidět na první pohled: Vykuk řekne, že je supervládce, protože komunikuje se superduchem. A pak ho musí všichni poslouchat.

+4/0
28.6.2016 23:17

M89i31r36o85s13l79a45v 10B67r67a69d69a 7434303248176

+ este obcas je to par ludi s mentalnych postihnutim (hlasy v hlave, z nicoho nic zmeny spravania, utkvele predstavy, halucinacie atd atd )

0/0
29.6.2016 19:54

M96i66c70h19a25l 94C70h50a34l12u25p97a 6398330189403

Konspirátorům jde asi jenom o to se zviditelnit, církvím podle mě o to ovládat lidi a/nebo z nich tahat majetek.

+1/0
28.6.2016 22:21

T49o25m70á74š 84T31a61t90í78č64e40k 5160112590608

Konspirátorům jde o zviditelnění jen ze začátku, když se zviditelní, dělají totéž, co církve.

+3/0
28.6.2016 23:20

M25a63r58t66i70n 11P34r82o93s60t85ý 9600103630479

myslim si, ze se na to konspiratori divaji ze spatneho uhlu. Ty letadla za sebou stopu nechavaly vzdycky. Jen se rychleji rozptylila a nebe bylo zase ciste. Dnes muze byt uz v atmosfere tolik necistot, ze se proste ta kondenzovana para, ktera za proudovymi letadly vznika, nedokaze tak rychle rozptylit a pak to na obloze delaji tyto "chemtrails" Ono taky zalezi v jake vysce a jakou rychlosti to letadlo leti a take jaka je vzdusna vlhkost v danem miste.

+1/0
28.6.2016 16:05

E70r43i58k 38L30e27v59i49n31s74k14ý 8791404603635

Hlavne zalezi na pocasi. Za jasne oblohy a vysokeho tlaku zmizi kondenzacni stopy rychle i dnes.

Dalsi vec je mnozstvi vody v tech stopach - letadla jsou vetsi, motory vykonnejsi, tak za kazdym motorem zustava i vice vody.

+5/0
28.6.2016 16:08

M63a48r74t51i10n 43P79r66o47s39t25ý 9410753240979

Presne tak. Souhlasim. :-)R^

0/0
28.6.2016 16:10

M70i61r37o41s92l95a56v 72B39r42a64d24a 7364903658316

Nejde az tak o tu vodu ako o celkom obrovsku teplotu ktoru v motore vyvijate - taky prudovy motor stale funguje na tom ze zohriaty plyn sa rozpina

0/0
28.6.2016 16:57

M92a32r39t95i47n 85N57e62r13m89u76t 9217987148849

Kondenzační stopy vznikají i za pístovými motory

+1/0
28.6.2016 18:59
Foto

J82i35ř33í 14D52v51o98ř66á67k 5175749440198

???? Prakticky na stejném principu funguje i první parní stroj , který byl vynalezen asi v prvním století Heronem Alexandrijským . P.S. Vznětové , zážehové motory fungují stejně .

0/0
28.6.2016 21:02

M44a29r53t74i80n 17P31r19o45s27t60ý 9840133730379

Akorat, ze vznetove motoryv autech maji o par kW nizsi vykon a pracuji pri o trochu vyssich okolnich teplotach... Kdyz sivezmete proudovy motor, ktery spali nekolik tun paliva za hodinu provozu v prostredi, kde je vysoka vzdusna vlhost a teplota kolem -50 C, pak jiste prijdete k tomu zaveru, ze mnozstvi horkeho plynu za proudovym motorem je o trosku vetsi, nez za vyfukem Felicie :-)

0/0
28.6.2016 23:33

M13i28c44h72a34l 56C80h87a13l86u23p78a 6938650719883

To snad není ani tolik voda z letadla jako spíš ta co je ve vzduchu. Na spalinách z letadla pak kondenzuje a je vidět. Kdyby to bylo skutečně z letadla, tak na letišti by při startu (kde jedou motory na plno) asi nebylo vidět na krok :-).

0/0
28.6.2016 22:24

T71o50m48á28š 82T46a12t40í90č82e75k 5470172720288

Nene, při spalování fosilních paliv vzniká ideálně voda a oxid uhličitý. K tomu si motory z okolního prostředí vezmou kyslík. A máš to: C+O = C2O (není vidět) a H+O = H20 (chemtrails). C i H je v palivu.

0/0
28.6.2016 23:28

M48i77c70h62a48l 71C12h19a61l62u40p49a 6878670389373

To nepopírám, jenom říkám, že ta všechna voda podle mě není z paliva, ale dost je jí ze vzduchu. Jinak v té rovnici má být CO2 :-). Je to podobné jako u auta nebo lidí, taky se z nich v mrazu kouří, ale vidět je v podstatě ohřátý okolní vzduch.

0/0
28.6.2016 23:34

T52o73m38á87š 43T64a54t53í66č26e14k 5810512790438

Nojo, nedával jsem při psaní pozor, hned tam mám aji 20 H. Ale musím oponovat: Z hlediska optiky na tom sice něco může být (o optice vím kulový), ale fakt je ten, že ať jsme to my, kteří vydechujeme v zimě oblaka, nebo motory, které vypouští chemtrails ve výškách, jedná se o stejný princip. S klesající teplotou se totiž ve vzduchu udrží klesající množství vody v plynném skupenství. Proto když vydechneme v mínus pěti, máme před sebou oblak, protože se voda srazí aneb kondenzuje do skupenství kapalného a stane se z ní pára rozptýlená ve vzduchu. Totéž tam nahoře.

0/0
28.6.2016 23:47

M80a40r68t73i10n 32P12r33o26s69t41ý 9860643520959

R^ presne, H2O, ktera v te vysce a pri teplote -50 C okamzite zmrzne a navic na sebe navaze vzdusnou vlhkost a vytvori tak ---> o neee,MRAK v podobe linky, ktery pak zustava na miste, protoze v tak vysokych vrstvach (10000 m.n.m.) uz vitr moc nefouka a tlak je tam mnohem nizsi.

0/0
28.6.2016 23:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.