- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k možnosti bombového útoku v naší nové multikulturní EU považuji plně průchozí soupravu za bezpečnostn hazard, protože to vezme vše.
Spíš risk při klasickém požáru. Pří výbuchy to bude celkem jedno jestli je to průchozí nebo ne...
Ty madla uprostřed jsou opravdu neuvěřitelná blbost. Jinak to vypadá docela dobře.
Hezké, ale nepoužitelné ve špičkách. Madla uprostřed , sedáky u dveří , sedadla do půlkruhu jsou překážky v tlačenici. . Zkusí to použít okolo16hod. na C a budou vědět.
Polstrovana sedadla, no neviem - v Mnichove je urcite ina kultura a zavisi to dost od toho, kolko bezdomovcov denne sa tam do nich vy... :) V Prahe celkom bezny jav.
Blábol dobrej, ovšem od reality daleko.
oproti zrudam ze skody opravdu krasne!
Pro upřesnění, skříně jsou ruské, ve Škodě proběhla modernizace a ta je podle lidí z pražského metra velmi zdařilá a modernizované vozy budou sloužit nejspíš 30 let
Venkovni provoz znamena, ze to jezdi take v dobe, kdy je pod nulou. Takze nejaka sofistikovanejsi logika vetraku je asi na miste..
V socialistickém prdelákově máme také povrchové linky metra, vůbec to nestavíme po vzoru Sovětského svazu z dob komunismu :
1) mezi dvěma stanicemi Černý most - Rajská zahrada (povrchový "tunel")
2) mezi dvěma stanicemi Hůrka - Lužiny (povrchový "tunel")
3) mezi dvěma stanicemi Gott... pardon Vyšehrad - I. P. Pavlova (tunel v mostu, což zní divně, chápu )
4) mezi dvěma stanicemi Skalka - Depo Hostivař (jen cca půlka tratě)
U č. 4 jezdí metro v podstatě po vlakových kolejích...
Design u kterého se myslí na cestující? Výborně!
A díky za článek.