- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý dnes hledá lacinou montovnu čehokoliv. Česko je OK. Relativně kvalitní pracovní síla, ba vzdělaná, by mohla letoun zlevnit..
Ne, Česko nemá na platy v těch zemích kde vzniká kompletní finální výrobek a ne jen polotovar á la nárazník nebo díl z plastu pro opravdové automobilky. Nebo autokabeláž, klimatizace do auta..To pro nás ve Fordu dělali v Hondurasu a spol.
Těžký průmysl spotřební a kcelá další odvětví se cíleně zlikvidovaly a uhelné doly i s uhlím zabetonovaly. Good Job.
Vzpomínám TŘEBA na profilovou ocel z SONP Kladno co šla do Kanady i USA a za dumpingové ceny...ehhhhh
Proč se ve Vodochodech vyrábějí brazilská letadla? Lebo brazilci zjavne nevedia vyrobit ani modru vodu
jsi poněkud mimo mísu... a Brazilie se stane jednou z předních ekonomik světa. Holt asi málo čteš normální nezávislý tisk.
Aero žádná letadla nevyrábí. V případě KC 390 je pouze subdodavatelem, a je otazka jak celý program dopadne. Takže taky může ze své pozice prodělat gatě.
jo Richarde, to byla trefa. iDnes opět maže med okolo...
Kůň Převalského v CASe... Ale ti "papalášI" - nejedná se spíš prostě o lampasáky?
oblbování národa. Jak píše Richard Trefil.
Až tak velký rozdíl mezi letounem CASA a KC390 není , dle mne by to byl opět nevýhodný obchod .
Ale cast penez by se vratila do statniho rozpoctu - pokud by se to vyrabelo v Cesku.
...protože jsme nakoupili šmejd ze Španělska...věděj..
Jenže to ledatdlo neni šmejd jenom nema vlastni ktere by potřebovala armada ČR
Ty koně Převalského, kajmani a albatrosi ve výzbroji naší armády jsou dobří ...
Už se ví kdo nakoupil ty drahé a nepoužitelné Casy?
Někdo si asi dobře pomohl.