Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J40i56n76d48ř41i96c35h 91S19t92r26a15k28o36š 6557573864597

Necelý měsíc na přestavbu pro otestování. Jak dlouho by asi trvalo dnes, než by bylo všechno oficiálně potvrzeno a schváleno?

A pochybuji, že to testovali na speciálně uzavřené trati.

+22/0
doporučit
23.7.2016 6:02
Foto

J30i78ř66í 15D37v86o30ř60á51k 5465499570438

Vzhledem k nemožnosti namontovat na proudový motor tlumič hluku to byla vyloženě slepá vývojová kolej .

+11/0
doporučit
23.7.2016 8:22

P63a73v19e60l 85S11o73v44i69č51k71a 4686438555982

Snad nebude vadit odkaz na tento stroj v akci :-)

https://www.youtube.com/watch?v=w8ZIJFlU_pA

+10/−1
doporučit
23.7.2016 10:14

J63i53ř21í 76J17i75n63d27r50a 8359285890286

Pro kritiky Kateriny Vyborne:

Jste ponekud MIMO a chybi vam zakladni technicke mysleni.

Motory vzadu by predek vubec nenadlehcovaly, naopak pritlacovaly. Staci si uvedomit, ze jsou nahore. Na rozdil od zaberu auta a motocyklu by tah motoru nahore tlacil predek k zemi.

A to v obou pripadech - motor vpredu i vzadu. U predni verze pusobi navic vaha. Ale uvaha o nadlehceni predku tahem motoru je nesmysl.

+5/0
doporučit
23.7.2016 13:33

R80a55d88i52m 61P58o62l40á18š74e68k 9566223249599

U nás v té době komunisti zabírali fabriky a posílali úředníky do výroby, ale na západě to byla zlatá doba techniky.

Firmy vydělávaly a měly peníze a jejich šéfové vyrostlí v minulém století sice o technice moc povědomí neměli, ale tušili, že když se jim novou techniku povede využít, tak se jejich zisky minimálně zdesateronásobí.

tak se tehdy zkoušelo leccos.

Dneska je podobná situace v IT, Internetu věcí , průmyslu 4,0 atd.

+4/−2
doporučit
23.7.2016 12:27

V36l93a46d93i40m31í95r 97F34i71b49i67g10e56r 5674351671204

Téměř raketový vlak:-)

+1/0
doporučit
23.7.2016 19:54

J55a62n 24S62m29í16t83k92o 8674542774515

Já vím, že to není stěžejní částí článku, ale provokují mě věty jako "Jak bylo řečeno, koncepce B-36 byla zastaralá už v době vzniku...". Autor by si mohl zkusit najít, ze kdy skutečně koncepce pochází, resp. kdy byla poptávána specifikace, ze které nakonec B-36 vznikl či kdy byl podepsán kontrakt na dodání prototypu. Že byl vývoj následně několikrát pozastaven, přeřazen na druhou kolej a nakonec milostivě dotažen až k sériové výrobě bezmála o dekádu později, už je věc jiná.

+1/0
doporučit
23.7.2016 18:46

J30i93ř60í 13K89o56c87u34r59e95k 6835564635808

Moc pěkné. Někdy je třeba opravdu vyzkoušet, že tudy cesta nevede.

+1/0
doporučit
23.7.2016 18:29

H22y90n62e83k 50T49r11o46j66a61n 1451731743399

V tom Tucsonu je překlep

+1/0
doporučit
23.7.2016 6:00

K19a46t62e50ř30i82n51a 54V16ý95b66o20r46n42á 6600589779

Při umístění na zádi totiž hrozilo v extrémním případě pří velkém zrychlení či rychlé jízdě nadzvednutí přídě.

Zdroj:http://technet.idnes.cz/raketovy-vlak-m-497-black-beetle-dep-/tec_technika.aspx?c=A160721_140336_tec_technika_erp

Jak si autor představuje zrychlení osmdesátitunové lokomotovy motory s maximálním tahem okolo pěti tun, při kterém se předek lokomotivy zvedá? 8-o

+2/−5
doporučit
23.7.2016 9:02

V66l98a48s93t92i40m83i14l 38S49v82o37b98o67d25a 7813588255224

Ten předek vypadá jak maska Iron-Mana ;-).

Jinak - upřímně - byla to blbost :-), možná to pak mohli použít pro natáčení nějakého sci-fi filmu.

+1/−2
doporučit
23.7.2016 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.