Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P94e64t92r 75S74v31o75b77o38d82a 9785507294940

... konecne je tu porade nerealizovanych projektu vetsi vzducholod. S devadesati metry je sice mala proti predvalecnym vzducholodim (~240m), ale porad je to impozantni stroj. Kdybych byl dolarovy miliardar :-), nelital bych do vesmiru, ale kolem sveta s takovymhle strojem. :-)

+16/0
doporučit
10.8.2016 0:37

R17o26b76i96n 13Ž65i28ž35k87a 2388584386396

Myslím že je to super náhrada transportních vrtulníků pro zásobování obtížně dostupných oblastí. Samozřejmě lepší by byla vyšší nosnost, ale i těch deset tun je skoro srovnatelných s Mi 6 (12t) nebo Chinookem (12,7) a hádal bych, že cena letové hodiny bude úplně jinde.

+8/0
doporučit
10.8.2016 11:14

J25a24k97u77b 83S14ú56k76e77n74í50k 1348440729

LZ 127 Graf Zeppelin byl násobně větší. To musel být teprve zážitek naživo...

+5/0
doporučit
10.8.2016 13:42

M32i70c84h81a13l 91P19o71h84o21ř15e41l12s43k69ý 1766640275455

na první fotce to vypadá jak raketa dr.Zlouna

+5/0
doporučit
10.8.2016 9:44

T91o59m63á39š 15K93u45c71h27a39ř 3507361728681

Není mi jasné, jaká smysl má porovnávat spotřebu tohoto stroje se spotřebou Boeingu při rychlosti 900 km/h..

+3/0
doporučit
10.8.2016 12:36

R92o94b63i12n 55Ž55i45ž29k53a 2388854716516

..she's the biggest vessel built by man, a giant of the skies

For all you unbelievers, the titanic fits inside..R^

+3/0
doporučit
10.8.2016 9:12

F11r22a17n10t19i33š88e52k 22L68u41p78í86n66e29k 8911416436842

Myslim, ze prednosti bude hlavne doba, po kterou ta vzducholod vydrzi viset ve vzduchu.

+2/0
doporučit
10.8.2016 14:44

R42a72d19e48k 15V73a18ň70h98a71r16a 2346531420520

Dobrodružství nečeká!!! ;-)

+2/0
doporučit
10.8.2016 11:07
Foto

J43i59ř19í 38D40v12o83ř25á79k 5365329330688

Ta první fotka vypadá jak jistý lidský sedací orgán , pěkně v předklonu . Jen se rozeběhnout a kopnout .

+1/−1
doporučit
10.8.2016 17:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.