Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Facebook začal bojovat proti blokování reklamy. Momentálně vede 2:1

Facebook zavedl systém, který měl překonat programy na blokování reklam. Jejich tvůrci však rychle zareagovali a upravili je tak, aby nový systém Facebooku obešly. Ale Facebook se nedal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O38l44d67ř25i50c70h 49H66o44r95á44k 2104459221955

Každý asi chápe, že financovat web potřebuje zdroj a reklama je pro uživatele nejméně bolestivý způsob (nemusí platit), ale vše má své meze.

Třeba i iDnes míval reklamu a dala se snést, ale to co předvádí poslední dobou kdy se dějí neskutečné věci jen pohybem myši - rozbalí se další reklamy a videa, již zobrazené reklamy začnou vřeštět a některé kombinace dokáží dost nabourat čitelnost stránky a grafiku.

Takže to končí jako vždy - kdo chce moc (zisku z reklamy) nemá nic protože lidé omezí návštěvy stránek případně použijí obrané prostředky.

Mimochodem zrovna Facebook má dosti silný vývar z psychologických a sociologických studiích které umožňuje třetím stranám či sám provádí a prodává výsledky.

+1/0
16.8.2016 10:37

J52a58n 80N72o85v34á95k 7595514728507

ať žije A D B L O C K :-P

+1/0
15.8.2016 17:28

J78a25n 78N46o16v81á30k 7555714858517

nevím jak vy, ale já tam reklamy nemám.

0/0
15.8.2016 17:25

T80o40m33á60š 76T72a46t88í28č45e42k 5730622630748

KOČKA, DO TOHO, KOČKA, DO TOHO!!! R^

0/0
13.8.2016 12:10

M57a33r86i42á84n 25K51y10r91a33l 1875974894624

Milá iDnes. Je mi to líto, ale právě jsem kompletně zablokoval doménu bbelement. Vydržel jsem to dlouho, ale reklamu, která na pozadí spouští sama zvuk a nejde to vypnout si nic jiného nezaslouží.

+12/0
13.8.2016 7:46

F79i88l49i19p 11T77ř49e49b35a 6563330238626

Na facebook se venčí pes, ale doufám, že ostatní nebudou následovat jeho příkladu;-O

+4/0
13.8.2016 6:38

D54a14n45i50e25l 81S40c33h95n68i39t11z35e39r 5391404361886

Akceptují reklamu, jako užitečnou informací: "hele kámo, tady vedle je to, co potrebuješ. Ale to už prepískly.

+2/0
13.8.2016 0:06

M73i56c36h48a55l 92M64i61n85a34ř18í97k 9392196719628

Chtělo by to vymyslet, jak blokovat reklamu v TV.

0/0
12.8.2016 23:08

R96a94d55e82k 71H25o58l38e83c30e20k 3186750488191

To už je dávno vymyšlené. Hoďte televizi z okna a pořady si stahujte na internetu.

+6/0
12.8.2016 23:18

M18i97c67h58a65l 35M15i58n52a85ř63í95k 9152256969398

Připadá mi to jako radioelektronický boj;-D

0/0
12.8.2016 23:07

P29e38t71r 41M43i83c53h26a57l 2960974641342

Všeho moc škodí. Teď jsem se díval na Nově na Tróju. Během půl hodiny druhá reklama a to už ta první trvala 10 minut. Takže jsem to raději vypnul.

+7/0
12.8.2016 23:07

O81n55d85ř46e25j 98M10a70r59e15k 2362907462135

a není jednodušší se na FB vys..t ?!?

+11/0
12.8.2016 21:30

J95a18n 29F52a22r85l90í89k 5783136167

Ano jsem tady :-) živím se reklamou na internetu.

Na zmíněný postoj máte právo a pokud vás takových bude více, uvidíme to na výsledcích a přizpůsobíme se tomu - reklamy ubude. Můžu vás ujistit, že se to vyhodnocuje a cílem není bezhlavě prodat co nejvíc reklamy, ale aby se ta reklama vyplácela, aby z ní byl prodej - tedy kontraproduktivní formáty se vyřazují.

Párkrát jsem zde četl reakce ve smyslu "reklama mi vadí, na weby plné reklamy a znemožňující blokování nebudu chodit". To je logický postoj. Ano, nechoďte, když vám to vadí. Co mě ale baví, je, jak tady spousta lidí píše, že na internetu je moc reklamy a jak je to špatně. Proč myslíte, že někdo provozuje Facebook? Idnes? ... Důvod je jediný: aby vydělal. (Vy taky většinou asi nechodíte do práce z lásky k lidstvu - respekt, pokud zde v diskusi jsou charitativní pracovníci :-). Víte, kolik je za tím vším práce? Kolik tam pracuje lidí, aby to fungovalo? A neplatíte za to ani korunu - takže to celé žije z reklamy. Chtít internet bez reklamy je asi jako chtít Matějskou bez vstupného ...

+8/−15
12.8.2016 19:12

K75a33r53e50l 10Z67a37v50ř33e69l 2397774580

Celkem logicky napsáno až na jednu věc. Jak mám rozumět Vašemu tvrzení, že reklamy ubude pokud ji lidé budou blokovat pak obhajujete maximální možné množství reklamy náklady a zisky provozovatelů?

+7/0
12.8.2016 19:23

Z89d25e96n67ě69k 33K44r50a96u80s 9576180382540

Internet fungoval a mel slouzit k pristupu informaci a to jeste daleko predtim nez se na nej nejaka reklama dostala, to ze se lidi snazi trhnout penize tim ze nuti lidi divat se na hovadiny jako reklamy sou jen ubohej odpad zvlast kdyz jim to jeste vnucuji.

Ti co delaji reklmy sou jen pijavice co se prizivuji na praci ostatnich bez vlastniho pricineni.

Nemluve o vyskytu falesnych a lzivych reklam podporovanych zaplacenyma urednikama.

Navic ten kdo prisel se zelenym hnusem by si zaslouzil "odstrelit".

Facebook osobne nepouzivam protoze v tom nevidim jedinej duvod ale treba na youtube zrovna blokuju pres 19 reklamnich prvku na jediny strance. Na idnes jich je kolem 11.

+13/−1
12.8.2016 19:30

J84a78n 43P91a75v81e40l 8483742558306

Hm, a lidé budou dávat obsah na web z čisté lásky k lidstvu

+1/−9
12.8.2016 19:31

Z59d46e98n50ě22k 42K65r39a69u61s 9956870332300

wikipedie takhle funguje a spousta jinych webu

+8/0
12.8.2016 19:32

J55a68n 64P77a52v95e41l 8703232528716

Málo jiných webů.

+1/−4
12.8.2016 19:46

Z89d77e62n94ě28k 50K49r51a46u20s 9856450102830

ono tech webu je celkem dost co nepouzivaji reklamy a jedou ciste pres donate system, takhle fungoval i nejvetsi free world of warcrafts erver kde byl ciste donate na provoz a nemel zadny osobni obohaceni a to ti borci pracovaly den co den na vlastnim kodu aby vse fungovalo

+5/0
12.8.2016 20:24

J47a90n 78P68a91v87e89l 8193712308236

Absolutní většina zajímavých webů žije z reklamy. Zkuste se podívat kolem sebe a nečíst si jen "linux.com". Ono to má jednoduchý důvod. Jsme motivovaní penězi. My všichni. A jen málo z nás má dostatek volného času na tvorbu kvalitního obsahu pro svoje ego. Takovéto projekty buď vedou studenti z nadšení (které pak vyprchá a nebo se zprofesionalizuje) a nebo vyjímky. A vyjímky obsah nedělají.

Možná že byl nějaký WoW web, kde si provozovatelé nenechávali "donations" pro sebe. Ale stejně využívali soft, který někdo napsal pro peníze.

+1/−3
12.8.2016 20:43

R74a69d32e58k 88H87o33l55e78c32e64k 3136440508211

Web má v podstatě 3 možnosti, jak se komerčně (bez dotací) uživit.

a) žije z reklamy

b) prodává nějaké zboží

c) nechá si za své informace platit

Ta první skupina, je nepojpočetnější, ale také nejméně kvalitní. Nemá žádný produkt a moc dobře ví, že za její služby by nikdo neplatil. A tak se snaží moralizovat a vykládat, jak je správné, že se na reklamu kouká.

Připomínají mi umývače oken u benzínek. Nikdo se je o služby neprosí, udělají to zdarma a dobrovolně a pak natahují ruku a chtějí za to zaplatit. A spousta lidí zaplatí, protože jim to připadá správné. A já nezaplatím, protože mi to také připadá správné.

+7/0
12.8.2016 21:25

J55a46n 85P20a69v32e64l 8933152158626

Umyvači oken Vám vnutí nechtěnou službu. Máte dojem, že třeba idnes nám vnucuje nechtěnou službu? Skočilo Vám to na monitor a nemůžete se této stránky zbavit?

Souhlasím s tím, že tyto weby neprodávají dostatečně kvalitní služby, abych za to byl ochoten platit. Jenže jen zlomky procent sledovaných webů poskytují takovou službu, za kterou by kdokoliv byl ochoten platit. Tudíž možnost c) je kapku populistická. Fakticky se weby omezují na b) a a) žijící buď z reklamy a nebo nadšení.

+1/−3
12.8.2016 23:03

R12a31d63e80k 79H15o42l81e52c79e27k 3916570318621

Umývači oken mi udělají zadarmo službu, kterou bych ocenil, kdyby neměli tu drzost, chtít za ni zaplatit. A stejné je to třeba s tím iDnes. Já je nenutím, aby byly zadarmo. Oni jsou zadarmo, protože si tento model sami vybrali. A já si to, co mi zadarmo dávají, beru. Jen mě štve, že jsou naštvaní z toho, že jim blokuju reklamy.

Možnost c) rozhodně populistická není. Dobrovolně platím za své služby Googlu a dobrovolně platím za své služby sdilej.cz a občas i někomu dalšímu. Jenže ty služby musí nabízet nějakou úroveň. A přitom obě služby, za které platím, nabízejí to, co nabízejí jiní zdarma.

+4/0
12.8.2016 23:17

J88a31n 61P81a86v44e27l 8793412538336

Hm, takže Vy chcete, aby Vám ostatní poskytovali své služby zadara. A nejlépe ve vysoké kvalitě. Něco to o Vás vypovídá, minimálně o vzdělání v oblasti ekonomie.

Nevím, co platíte google, ale placením stahuj.cz bych se moc nechlubil. Nechtěl bych se pouštět do debaty o legalitě stahování, ale nechat si platit za cizí tvorbu je ecklhaft. Torrenty jsou v tomto ohledu čistší a skutečně zadara.

+1/−3
12.8.2016 23:37

R61a59d89e20k 75H27o53l35e84c11e91k 3966510598691

Tvrdím někde, že chci aby mi někdo poskytoval své služby zdarma?

Já o to nestojím, ale když už mi je zdarma nabízejí, nijak se nezdráhám je využít, stejně jako se nezdráhám využívat bankovní služby zdarma nebo ještě s bonusem a je mi naprosto jedno, jestli na mně prodělávají nebo ne.

A že si někdo nechává platit za cizí tvorbu, je mi také ukradené. Já bych si to klidně kupoval i od tvůrců, kdyby mi to za podobné peníze nabízeli. Ale tvůrcům už takhle platím v povinných platbách za prázdná média, takže ti jsou ti poslední, kdo by si měl stěžovat.

U Googlu si platím vyšší kapacitu webového gmailu a google disku.

A s těmi torrenty nemáte pravdu. Zatímco ze sdilej.cz si pro vlastní potřebu mohu stáhnout co chci (mimo softwaru, ale ten je mi ukradenej), tak pokud totéž budu stahovat torrentem, tak porušuju zákon, protože stahované dílo zároveň nabízím a to nesmím. A na těch torrentech krásně vidíte, že i když je něco zadarmo a má to placenou konkurenci (ty stahovací služby), že lidé jsou ochotni platit.

+1/0
13.8.2016 0:01

J61a97n 40P38a53v38e87l 8173432428426

Banky na Vás vydělávají. Jenže skrytě. Kdysi někdo napsal něco ve stylu, že si rád zaplatí za zboží. Protože když člověk za zboží nezaplatí, sám se stává zbožím. Třeba shlížením reklam.

Další věcí, neshlížení reklam. Torrenty, stahuj.cz, ... běží na formě já něco dám, ty něco dáš. Samozřejmě, existuje x lidí, kteří jen berou, ale nedávají. Pokud jich není moc, zaplatí/dají za ně ti ostatní. Jenže to může fungovat jen tak dlouho, dokud těch "neplatičů" není moc. Pak to ty "platící" přestane bavit, případně to přestane bavit provozovatele a služba končí. Dám příklad (skoro všechny analogie mají chyby, proto je to potřeba brát jen jako analogii, ne doslova). Mám sad, rozhodnu se prodávat jablka u silnice. Rozvážím jablka na kila a napíšu, že každý si může nabrat a dát mi do kasičky za kilo 10 Kč. Když mi většina zaplatí a těch, co si je odeberou zadara, bude málo, tak na tom všechny strany vydělají. Já ušetřím hodně za distribuci, kolemprojíždějící dostanou jablka levnějí a ti, co to je dostanou zadara, jsou na tom nejlépe. Když ale si začne brát jablka zadara příliš mnoho lidí, skončím. Buď zavřu sad a nebo je budu prodávat přes supermarket. A ztratí všichni.

0/0
13.8.2016 8:28

R32a27d28e83k 50H31o37l56e53c81e90k 3416140108481

S těmi bankami nemáte pravdu. Banky v průměru na lidech vydělávají. To ale neznamená, že vydělávají i na mně. Když si z vyčůranosti založím účet u mBank jen proto, abych dostal odměnu za založení a následně si ji převedu jinam, nemá na mně banka jak vydělat. Když mi Citi zaplatila přes 30 tisíc za to, že jsem platil jejich kreditkou, tak na mně prodělala. Samozřejmě se ale zahojila na jiných, ať už to jsou obchodníci, kteří ji platili a nebo zákazníci, kteří ji naopak nezaplatili v bezúročném období.

Tu vaši analogii se sadem chápu. Ale nemáte pravdu v tom, že když skončíte s rozdáváním zdarma, že tratí všichni. Vydělá na tom supermarket a dost možná na tom vydělá i ten zákazník, protože si nebude muset jezdit do sadu u silnice pro jablka zdarma, nebude muset řešit, jak je doma skladovat, ale prostě si je koupí.

A s těmi weby je to to samé. Nabízí něco zdarma a doufají, že na tom vydělají jinak. Těžko ale můžou nabízet něco zdarma a zároveň vyžadovat, aby za to člověk platil koukáním na reklamy. Vy sadař taky nemůžete lidi nalákat na jablka zdarma a pak stát u kasičky a každému, kdo vám nezaplatí nadávat. Tedy samozřejmě můžete, ale není to fér.

Když by třeba iDnes zavřelo krám, protože se jim už nevyplatí poskytovat své služby, co by se stalo a kdo by na tom tratil a kdo vydělal? Vydělala by rozhodně konkurence, protože by se jim zvedla návštěvnost a tedy i pravděpodobnost, že někdo se podívá na reklamu či někdo si koupí nějaké jejich zboží. Kdo by ale prodělal? Já jako neplatící zákazník? Těžko. Já bych si ty zprávy přečetl jinde a v diskusích pindal taky jinde.

0/0
13.8.2016 8:59

J31a45n 60P96a34v19e32l 8263812298496

Banky vydělávají prakticky na každém. Když Vám banka vrátila na 30 tis za platbami kreditkou, znamená to, že sami (spolu s karetní společností) vydělali asi 60 000 Kč. A to jste zaplatil Vy na ceně zboží spolu s obchodníkem, který měl o něco nižší marži. A že Vy jste tou kreditkou musel zaplatit několik milionů, což se mi nezdá (nebo mi něco uniklo)

Sad máte u cesty. Nic neproděláte na cestě tam. A ano, vydělá supermarket. Nicméně, lidé, co berou zadara, zničí to, co fungovalo pro mnoho lidí. Jen proto, že chtějí zadarmo.

Ne, nemůže se vynucovat koupě těch jablek nebo koukání na reklamy. Respektive, mohou se provádět opatření, jenže ty něco stojí a obcházejí se. A pak zase, trpí ti, co akceptují podmínky. Jak už jsem psal, tyhle systémy "zadarmo" mohou fungovat, pokud většina lidí akceptuje podmínky. Pokud bude příliš mnoho neplatičů, služba se zhroutí a nikdo nebude mít nic. A pak, ti neplatiči budou křičet, že někdo po nich chce peníze. A přitom si situaci zaviní sami a pro všechny.

Když idnes zavře krám a u konkurence nikdo nebude koukat na reklamy, co se stane? Konkurence zavře také. Pak tu budeme mít noviny typu parlamentních novin, které reklamu nepotřebují, protože je zaplatí lidé, kteří potřebují dostat mezi lidi určité informace.

0/0
13.8.2016 9:52

R13a98d93e72k 52H56o77l43e93c35e17k 3116590698691

Aby mi na kreditce vrátili 30 tisíc, stačilo utratit 1,5 milionu, což znamená v průběhu 5 let utrácet v průměru 25 tisíc měsíčně. A věřte nebo ne, čtyřčlenná rodina to utratí. Nákupy potravin v supermarketech, nákupy benzínu, pojistky a servisní prohlídky na dvě auta, dovolená...

A mýlíte se v tom, že jsem ten bonus zaplatil já. Když nakoupím v Kauflandu nákup kartou, tak pro mě to znamená, že dostanu 2 % zpátky. Že se Kaufland musí podělit o své zisky s bankou, mě nezajímá, protože za platbu v hotovosti mi žádnou slevu nedá. Pro mě jsou ta 2 % tedy zisk.

A i to, že banky s karetními společnostmi vydělali asi 60 tisíc je kravina. I před regulací bankovních poplatků platily velké společnosti méně než 1 % z plateb. Že existovaly i malé firmyčky, co platily víc, je sice hezké, ale většina mých plateb byla vždy u velkých obchodníků a společností, které se tak snadno oškubat od bank nedaly.

S těmi firmami co dávají něco zdarma se na to ale můžete dívat i opačnou perspektivou. Kdyby všechny zanikly, tak ty, co dneska nabízejí své služby za peníze, by mohly zlevnit, protože by jim narostl počet platících zákazníků a nedrtila je tak "nekalá" konkurence, která nabízí něco zdarma.

Já věřím v trh. Pokud něco chci a takových jako já bude hodně, určitě se najde někdo, kdo nám to poskytne. Netvrdím, že zdarma. Ale za rozumných podmínek.

Když se podíváte třeba na lidi, co čtou web přes mobilní připojení, tak ty za ty reklamy platí neskutečné peníze, protože reklama tvoří na zpravodajských webech víc než polovinu objemu dat.

+1/0
13.8.2016 10:25

T94o15m87á70š 66T35a38t15í17č51e55k 5460182320108

Vyzkoušel bych internetovou verzi MF dnes. Reklam tam bude asi poskrovnu, jako v tisku, a budou tam všechny články, přílohy...

0/0
13.8.2016 12:21

M10i46l64o11š 28Z38a61v79ř38e43l 9631705153227

Nemuseji ho tam davat. Nikdo je nenuti

0/0
12.8.2016 20:25

P23e44t11r 36M64a24r26e38č20e62k 1243731929868

Weby dostávají zaplaceno od poskytovatelů připojení podle množství připojení a stažení dat ! Tak z jaképak lásky ? Nebo vy snad neplatíte za připojení k internetu? :-)

0/−3
12.8.2016 21:36

R31a96d20e68k 20H92o34l70e46c58e51k 3406420358581

Tak tohle je pěkná kravina.

+2/0
12.8.2016 21:45

O37l13g64a 32S91v92o17b53o19d53o17v83á 1714357117

V jakém světě?

0/0
12.8.2016 22:57

J85a53n 44P74a58v40e33l 8933592228866

Normální reklamu lidé většinou jakž, takž akceptují. U webů, které nepoužívají v reklamách pohyb, nemám sebemenší problém reklamu povolit. Ale do této kategorie třeba idnes nepatří. Už jsem sice dlouho neviděl plachtu, která by sjela a zabírala půlku obrazovky, ale když si idnes pustím v práci, tak tam vidím třeba filmečky. A to trhá očima.

+10/0
12.8.2016 19:30

T52o97m51á84š 33K81u89c78h82a59ř 3587511108921

Udělejte to co já, kopii obrazovky první strany iDnes na klasickém širokoúhlém monitoru. V grafickém editoru překryjte černými obdélníky veškerou reklamu, tedy pruhy po obou stranách, nahoře, bannery a reklamní pruhy. Zjistíte, že vám zbyde asi jen 30% plochy, kde jsou informace a ne reklama. A jsme na lupě, nejčtenějším, tedy profesiinálním serveru. Toto by tedy měl být ten váš optimální výsledek po zpětné vazbě? To tedy pěkně děkuji. :-P

+8/0
12.8.2016 19:36

M24i52l10o25š 12Z19a62v44ř44e71l 9961955663767

Vime co stoji chudaka podnikatele spoustu zamestnancu a take vime, ze si je sam chudak podnikatel zamestnal. Takze pokud je chudak podnikatel nebude moci kvuli megalomanskym planum uzivit, take je take propusti. Jak pisete, mozna s tim i ubyde spousta blikajicich reklam. Pri skrolovani se uz nebudou tolik vracet do prostoru monitoru, pri prejeti mysi pres reklamu mozna uz nebude hrat zvuk. Pri ukliknuti se na prazdne misto uz mozna nevyskoci okno s reklamou. Uspech reklam bohuzel spociva v tom, ze ho nasilim vnucujete a neustale vytvarite metody, aby pred ni nebylo uniku. U me to dospelo do bodu, kdy jsem toto musel zacit resit, protoze jsem nebyl schopny se soustredit na to co jsem chtel primarne delat. Takze abych byl spokojenejsi u reklam v televizi vypinam zvuk, radio vzhledem k cetnosti reklam ani nezapinam a na webu pouzivam blokovac

+10/0
12.8.2016 20:24

F28r13a18n15t20i14š50e19k 12T34y30k35a92č 8919522512374

Až někteří provozovatelé stránek přestanou namísto rozumné reklamy tapetovat kompletně vše, kde je ještě místo, možná si ten AdBl0ck Plus i vypnu

+3/0
13.8.2016 5:26

P12e43t80r 43S87v32o77b56o13d34a 2172626793864

V pořádku. Ať tam reklamy jsou. Mě jde spíše o ty agresivní, co se "rozplácnou" přes půlku strany a nejdou zastavit. Takové reklamy se stejně míjí účinkem protože lidi tak akorát "naserou" a už z principu budou zadavatele ignorovat Pokud se bude reklama sdělovat formou informace nenásilnou formou (a některé reklamy tak fungují a blokační programy je propustí) tak proč né.

+2/0
13.8.2016 17:20

D36a24n23i60e78l 50C53i41v95i52š 3152503751946

Mě spíš vadí reklama na idnes, docela to přeháněj s tou reklamou, vypadá to jako ruskej eshop, měli by se s pamatovat a omezit to. Facebook bohužel nemám

+10/0
12.8.2016 19:07

K76a25r69e91l 91Z44a94v61ř84e42l 2397804400

Já tvrdím že FB nemám bohudík. Jinak souhlas.

+4/0
12.8.2016 19:24

M57a17r79t43i55n 31S46m92r20e78č41e72k 1115828693470

To já semtam pustím na Youtube nějakou tu pohádku synovi. Že musím na začátku vytrpět reklamu, to nějak chápu, ale oni ji už rvou i do videa, kdy třeba po 10-ti minutách najednou reklama, která trvá i několik minut (dá se odkliknout, ale to syn ještě neumí, tak musím vždy doběhnou). Opravdu opruz, zvlášť u videa pro děti, jako by je nějaká nivea nebo cestovka zajímala.

+8/0
12.8.2016 18:58

T38o38m46á56š 81K78u86c63h24a70ř 3457911748381

Reklamu bych respektoval, kdyby pro ni platily nějaké rozumné meze, dejme tomu 10..20% obsahu. Ale třeba úvodní strana iDnes už obsahuje reklamy snad 70% plochy, to se prostě nedá. Až si vynutí vypnutí blokování, tak končím, stejně jako jsem pro přemíru reklamy přestal sledovat TV.

+20/0
12.8.2016 18:54

R80o30b97e19r94t 34P25e18l58n28á38ř 3128661454

Myslim ze treba stranky iDnesu jsou typicky priklad toho co uz uzivatele otravuje a navic zhorsuje funkcionalitu samotne stranky.

Napriklad v nekterych prohlizecich (safari) se reklama zobrazuje v horni casti nad strankou ale nacita se pozdeji nez samotna stranka. To by nicemu nevadilo kdyby se pri nacteni reklamy nemenila velikost pole s reklamou. Dusledkem je to, ze na neco kliknete ale stranka mezi tim poskoci a tim padem kliknete na neco uplne jineho. Je to amaterismus tvurcu webu, jinymi slovy prasarna. A neni zdaleka jedina. Na havni strance zase dost casto zmizi pruh s hlavni nabidkou. Ten web evidentne nikdo poradne netestuje. Odhaduju ze tak polovina techto chyb je dusledkem obsazene reklamy a druha polovina je jak uz jsem psal amaterismus tvurcu.

+28/−1
12.8.2016 18:24

L38u28k90á60š 34K24u56b13ů 5924333570777

Já si myslím, že kliknutí na reklamu, i když omylem, je cílem provozovatele webu(možná to není amaterismus, ale úmysl). Pro uživatele je to oprus. Taky mi dost vadí, když kurzorem přejdete prostor reklamy, která se rozbalí a spustí hlasité video.

+10/0
12.8.2016 18:38

R29o25b28e84r85t 54P27e80l97n21á74ř 3908861454

Mate naprostou pravdu ze v nekterych pripadech je to zamer ale ten problem co popisuju zamer nebude. Je to spis tim ze web se testuje jen minimalne (vzhledem k variabilite to neni uplna hracka) a programatori co pisou weby jsou obecne vzato nejvetsi prasata a lepici skriptu. Casto pouzivaji kod kteremu nerozumi a jen ho od nekud okopiruji. Nastesti chyba na webove strance prakticky nemuze zpusobit nic zavaznejsiho nez to, ze bude uzivatel nastvanej.. :)

+1/0
12.8.2016 18:51
Foto

O31n29d78ř27e27j 79V22a50r35o95š79č83á66k 3604817763

A v tomhle idnes.cz vede..

0/0
13.8.2016 2:23

M36a73r61t27i14n 98B89i73t42t83n83e84r 4462276536985

No ano, četl jsem už o tom, jak Facebook postupně cpe do lidí čím dál víc reklamy a manipuluje s tím, co se lidem reálně zobrazí.

Za mně osobně jsem si toho ještě nějak moc nevšiml. Ale to je asi tím, že mám dost přesně určeno, co se mi má zobrazovat a co prioritně a to sleduji a k zbytku se většinou nedostanu.

Jinak Facebook si samozřejmě uvědomuje, že hazarduje s přízní uživatelů při zvyšování svých zisků a nejspíš proto kupuje jiné sociální sítě dřív, než příliš vyrostou a mohou mu začít dělat potíže.

+2/0
12.8.2016 17:56

J72i88ř91í 36S33m74a16z77a65l 2777892324152

A právě kvůli reklamám jsem FB zrušil, protože už tam nic jiného nebylo ...

+1/−1
12.8.2016 17:44

R11o86m66a98n 31Č83e11c39h69u40r31a 6392159847439

Možná jsi nepochopil, že tam máš to, co si tam dáš... ;-D

+7/−1
12.8.2016 17:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.