Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J36i72ř78í 20R68o96h57a47n 5684278467495

Já osobně se už delší sobu ptám proč neexistují obří dopravní vzducholodě, které by se využívaly pro dopravu obrovských věcí typu turbíny elektráren, mostní díly a podobně. Dopravovat tyhle věci auty nebo vlaky je dost limitující, musí se počítat s každým mostem a zatáčkou, a často jde o milimetry. Dopravovat to vzduchem by mohlo spoustu věcí zjednodušit a zrychlit.

+16/−1
doporučit
18.8.2016 11:03

J12i38ř96í 28B23o54č34e56k 6631834385523

hele, támhle letí pr..l

+11/0
doporučit
18.8.2016 10:20

R38a32d19i17m 31P44o24l14á27š64e86k 9436363789799

Hindenburg byl myslím třikrát delší....;-D;-D;-D

+10/0
doporučit
18.8.2016 10:56

V34o98j30t18ě15c43h 26J46á64r53a 3611505265872

Uz me štve ta mánie NEJ.....

Hindenburg b yl 245 m dlouhý , 41 m v průměru, obsahoval zhruba 200 000 m³ plynu

+9/0
doporučit
18.8.2016 12:42

K88a64r51e44l 35K80a45š87t50a26n 9348121421316

Já to říkám pořád, kdyby si všechny firmy světa rozebraly všechny lidi co komentují na novinky.cz a idnes.cz na pozice kritiků inovací, bylo by na světě líp. Ona firma totiž investuje spoustu let a miliony liber do vývoje obří vzducholodě a při celém tom procesu určitě nikoho nenapadne přemýšlet, jaké to bude mít využití...

+8/−1
doporučit
18.8.2016 10:51

J46i51ř62í 90P44r73a10ž57á43k 9750332191222

Tak daleko byli Němci před cca 15 lety. Nyní je v hangáru koupaliště.

+6/0
doporučit
18.8.2016 17:10

V84l53a62d68i93m97í25r 37R10ý44p98a11r 2960434466570

To, že byla ta vzducholoď vyvíjena pro armádu ještě neznamená, že se jedná o bojovou vzducholoď (popisek pod posledním videem).

+5/0
doporučit
18.8.2016 12:58

M14a83r12e11k 93H10l23á89v70k16a 7515872410317

Jaká invoace,

LZ 127 Graf Zeppelin , 236,5 metrů dlouhá

LZ 130 Graf Zeppelin II upravená i na helium dokonce 245 a zvládly víc než jen start a přistání

+4/0
doporučit
19.8.2016 12:53

M75a20r26t68i60n 44O87l56e40š13n26ý 5925466166634

Nevím, školy nemám, ale - není to krok zpět? :-)

+3/0
doporučit
18.8.2016 17:37

R89a46d40i62m 98P39o90l31á18š27e84k 9396713979879

Takové články se objevují vždy co pár let, protože vzducholodě staví permanentně dost firem a jsou coby létající objekty mediálně zajímavé.

Ovšem zatím se žádné firmě nepovedlo žádnou velkou přepravní vzducholoď uvést a dlouhodobě provozovat v nějakém přepravním režimu. Pravděpodobně zatím vždy nabízejí příliš málo za příliš vysokou cenu, třeba proti přepravám velkými dopravními letadly.

Podle mně se čeká na zapojení moderních materiálů, které budou hodně lehké a přitom udrží to helium a bude mít zároveň mnohaletou životnost a vzducholoď odolnost třeba ve větších větrech, krupobitích a podobně.

A totéž u moderních technologií.

+3/0
doporučit
18.8.2016 11:18

R55a37d95e78k 67J88a83r38o81š 4127698560536

Kdyby v tom byl vodík, tak to unese 2x tolik. Ovšem, ten "táborák", kdyby to začalo hořet...

+2/0
doporučit
18.8.2016 13:40

J97a83n 11H62á17l36e79k 3686203349

Ze předu vypadá jako pr.el ;-D

+2/−2
doporučit
18.8.2016 21:19

R42i90c83h88a18r50d 75T14r25e57f52i56l 4881965679470

Kolem Zeppelinu NT-10 byl taky docela mediální humbuk, mimo jiné byla i v Praze, a nakonec šel celý projekt do kopru.Postavilo se pár vzducholodí a tím to zhaslo. Jak někdo napsal dole, z hangáru v Berlíně je akvapark. Tenhle projekt čeká to samé.

+1/0
doporučit
19.8.2016 15:03

J73a15n 18P57l60a38c81h47ý 1320337260310

Kdyby byly k dispozici materiály a technologie, pomocí kterých by se podařilo vytvořit tak pevnou a zároveň lehkou vzducholoď, že by dokázala odolat atmosférickému tlaku, mohlo by uvnitř vzducholodě být vákuum. Taková vzducholoď by měla větší nosnost při menších rozměrech než ty dnešní monstra. Jenže momentálně nikdo nic takového neumí, tak se vzducholodě plní plynem, který vyrovná vnější tlak atmosféry a proto musí být lehčí než vzduch, jinak by princip vztlaku nefungoval. Uvidíme, co přinese budoucnost v tomto oboru. ;-)

+1/0
doporučit
18.8.2016 23:05

T32o44m27á28š 45K12u62c86h82a98ř 3757861168961

Stejně skončí jako poutač natřená na červeno s nápisem Coca Cola přivázaná u nějakého centra. ;-)

Ale bez srandy, neumím si představit, jak to reálně provozují, když pro to nemají po světě ani hangáry. Fakt by mě zajímalo, jak se to podaří reálně uplatnit.

+1/0
doporučit
18.8.2016 11:47
Foto

J54i98ř11í 50B93a13b93i68n62s74k59ý 7627739138181

plyn plus fotovoltaika a v pěti kilometrech nad zemí luxusní létající rezidence , jako zbraň naprostá hloupost díky satelitům nepoužitelná

0/−1
doporučit
18.8.2016 13:25

V46l66a83d34i53m81í79r 40D33y21t86r43y80c63h 2741383319512

Takhle ze predu to vypada jak velky, vznasejici se, zadek :-) . Jinak dobry, ale era vzducholodi je pryc, jako vyletni lod asi jo, ale ja bych do ni nevlez...

0/−7
doporučit
18.8.2016 11:18

A62l83e82x46a80n38d22e37r 62P81r52o68c81h37a59z77k46a 2421916616613

kdyz se to da sestrelit prakem, je to k prdu ... a jak zde uz nekdo podotknul, nekdo spis doji statni penize na vyvoj a k ukazce, jak je Britanie dokonala, ha ha ha ... zkuste redaktori radeji popsat stav, kdy chce ceska armada kupovat radary v kdejaky dire, kde jsou nase vyrobky, nas vyvoj, kdepak mame Tamaru. myslim ze to by bylo prospesnejsi, kdybyste se vyjadrili k tomu a nehledali senzace u nejakeho nafouknuteho balonu

0/−11
doporučit
18.8.2016 11:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.