Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Projeďte si nové linky pražských tramvají, ještě než vyrazí pro cestující

Po téměř deseti letech se Praha dočká zcela nových tramvajových linek. Vedou po trasách, které odborníci vytipovali na základě podrobných přepravních průzkumů. Změna by to tedy měla být veskrze pozitivní. Podívejte se, kudy se po kolejích nově svezete.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P55a73v40e93l 28P92r89o12c34h96a98z29k10a 3247602354633

Solo vozy jsou na nic pokud jedou přes centrum ! To vím i já neodborník co mhd cestuje celý život. Vždycky narvaný..

0/−1
26.8.2016 10:04

M73a69r59e60k 85H52r47u61b88y 6167202581978

Aha, podle titulku už jsem se lekl, že magistrát nechal postavit nějaké nové koleje.

A oni se jenom precislovaly staré linky. Ten Ropid je teda fakt užitečný,

+6/−1
25.8.2016 22:33

V32l51a36d49i14m63í54r 38H28o47l27ý 8984831876897

Plánovači tras vykázali činnost a dostanou prémie.

+3/−1
26.8.2016 0:24

B40o67h98u42s69l20a17v 94K75r13á92l84í34k 2821680939676

V titulku se jasně píše o linkách, ne o tratích. Ale nechápu, proč dělají seznační videa z tratí, které už jsou v provozu mnoho desítek let.

0/0
28.8.2016 14:41
Foto

M60i97l56o94š 64Z54i85k41m86u45n74d 7855719709550

Stále nevím proč se Praha brání levnějším trolejbusům. V dnešní době jsou to vozidla na vysoké úrovni.

0/−2
25.8.2016 22:10

K84a48r29e28l 94Š13o63u32m28a57l 1504253308

Kapacita? Infrastruktura?Pořád nic?

0/0
29.8.2016 15:07

J94i59ř69í 67K49o69c14u29r42e13k 6985794625678

Marně hledám důvod použití žlábkových kolejnic na segregované trati. Viz úvodní foto.

0/0
25.8.2016 16:58

M83a48r46t49i90n 64R73u65z38i79c15k71a 1482128566417

Jeste nebylo potreba tento usek rekonstruovat... jestli myslite foto useku Palmovka-Ohrada... Navic je ve sterkovem lozi na prazcich, takze udrzba je snadna a hlucnost minimalni...

+1/0
25.8.2016 17:02

B73o68h93u25s73l46a75v 69K65r38á66l56í15k 2851600439566

Důvod je ten, že v době výstavby této tratě nebyla kola pražských tramvají z hlediska tolerancí rozměrů (výšky okolků) přizpůsobená provozu na železničních kolejnicích. Proto taky zpočátku, když se železniční kolejnice začínaly znovu zavádět, na ně směly jen ty vozy, které byly označeny speciální nálepkou.

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2010031701

0/0
28.8.2016 14:44

M65a23r41t63i83n 84R85u50z88i87c31k64a 1922378396597

Jedou docela rychle...

+4/0
25.8.2016 16:26

P47a87t34r42i85k 96E28g19e79r 2918840789221

ROPID dnes představil změny ve vedení linek autobusů.

0/0
25.8.2016 16:13

M31a81r23t90i40n 84R28u71z55i32c78k16a 1922188536477

A jake to jsou? Existuje odkaz?

0/0
25.8.2016 16:31

M40a15r89t77i31n 71R98u62z25i46c85k31a 1552838706627

Uz jsem nasel, ...

0/0
25.8.2016 17:39

P14a36t97r57i45k 46E30g81e16r 2798410939261

Video je nejspíše upravené nebo, že by to iDNES.tv měla speciálně? Škoda linek 19, 23 ty bych tu rád taky měl.

0/0
25.8.2016 12:48

M87i47c66h22a28l 11D70a23d78e59k 8163442368

Jak se teď nejlépe dostanu z Černokostelecké na Vltavskou?

0/0
25.8.2016 12:24

P69a83t10r56i19k 50E95g80e57r 2568700339651

Sednete na 7 směr Radlická na zst. Otakarova sednete na 6 a ze Strossmayeráku budete muset seběhnout pěšky nebudete-li chtít přestoupit na Holešovicích do metra. Nebo dojděte na Limuzskou a jeďte busem na Spojovací a tramvají 1 to budete mít 100% lepší.

0/0
25.8.2016 12:51

H33a34n58a 82P15r82o60k94o12p28o84v59á 8419140213551

Hmm, 7 + 6 = 42 + seběhnutí,

Limuzská-Spojovací + 1 = 38,

13 + C (Muzeum) = 28,

Limuzská-Skalka + A + C = 28 až 29...

+1/0
25.8.2016 14:48

P68a98t37r72i45k 89E21g40e20r 2988830469541

Díky za další cestu 13 + C je 100% nejlepší :-).

0/0
25.8.2016 16:14

H64a81n43a 87P69r28o65k39o28p63o13v26á 8519190523941

To já ne, to IDOS.cz... :-)

+1/0
25.8.2016 17:58

V44l62a80d95i53m84í21r 80H21o34l22ý 8354741456597

Taxíkem.

0/0
26.8.2016 0:25
Foto

M27a78r61t24i57n 65F93a11l85t57ý52n 9521576274308

Spíš ty linky vypadají, že někdo v zimě nechal svýho psa vyšúrat, s prominutím, do sněhu, a pak podle toho ty linky naplánoval. ;-D

+2/−7
25.8.2016 12:13

R49a54d58o58s23l54a97v 35K73l52a56u30d61a 5944818154212

Po otevření prodloužení Áčka experti zavedli na Dejvické konečnou pro každý druhý vlak.... Moc dlouho to nevydrželo.

+2/0
25.8.2016 11:13

P48a12t87r67i85k 25E50g18e86r 2198380489351

A snad to neobnoví když vracejí na Evropskou tramvaj č. 20.

0/0
25.8.2016 12:54

R63a70d35o62s75l97a79v 75K20l85a73u32d40a 5624628824872

Vážně se někdo toužil tramvají dostat z Anděla na Floru přes Malostranskou? :-P Řekněme že je to vytížení dvou úseků.... proč ale nasazovat solo vůz?

+2/0
25.8.2016 11:12

M89a47r55t64i84n 70R12u79z41i67c48k30a 1742298446637

Jde nejspis o nahradu linek (posileni v useku Kotlarka-Andel, spolu s 21 nahradou za 4, Andel-Ujezd (nahrada za 6), nahrada za linku 5 v useku Malostranska-Dlouha Trida a posileni useku Dlouha Trida-Flora (posileni 5-ky).

+2/0
25.8.2016 16:25

P47a89v80e31l 80Š29e71v29č47í25k 6700345149120

Pokud by se jednalo o nově vybudované trasy, byl by článek zpráva. Protože se jedná jen o přečíslovaní, je článek jen propaganda.

+3/−3
25.8.2016 10:07

J37o59s70e41f 54K52a76r33f82í39k 7662235546330

Ale my se zblbnou propagandou zlých imperialistů nedáme. Splníme a ještě překročíme!;-)

0/0
25.8.2016 10:27

K60a40r56e47l 83N51a18s80t43o21u67p52i31l 3830391790681

jedná se o nové linky, ne nové trasy, naučte se číst...

+6/0
25.8.2016 10:27

P74a29v69e36l 93Š77e96v94č60í33k 6790765359970

nu a já naivně čekal novou trasu na které pojede nová linka

0/−1
25.8.2016 10:50

M30i87c25h80a62l 73K61r53e70j90č68a 5178486566243

Naivo :-)

0/0
25.8.2016 10:57

B71o18h58u63s69l40a28v 76K36r64á79l32í67k 2171250209606

To je ovšem váš problém, za který idnes nijak nemůže.

0/0
28.8.2016 14:48

D54a94n86i88e56l 32S85o19b77o15t21a 9319794786150

Název linky 21 Levského - Sídliště Modřany je vtipný :-) Je to drobná chyba, ale pobavilo mě to. Za tuhle linku jsem rád, linky z Modřan se od Sofijáku směrem do centra v určité časy plní docela rychle.

0/0
25.8.2016 8:19

M88a46r96t63i49n 57K58ř70í64ž 9183912230557

Tak taková linka u nás přece jezdila (byla to jednadvacítka?) - jela z Modřan po nábřeží na Karlák, pak Myslíkovou zpátky na nábřeží a zase do Modřan.

0/0
25.8.2016 10:11

P58e50t91r 25N94e80c28h90a33n38i62c39k52ý 7513476608490

A byla to 21 no :-)

0/0
25.8.2016 12:58

J71i46ř28í 81P68r27a59ž65á48k 9950462131722

Nadpis láká na nově postavené trasy. Simulovaná jízda po stávajících kolejích nekoho nezaujme.

+2/−8
25.8.2016 7:41
Foto

B43r96o81n92i92s82l33a92v 39G55a49b51r58y92š 2542259881

No a po jakých kolejích by se mělo jezdit? Linka je linka a trasa je trasa. Kdybyste se orientoval v pojmech, nemusel jste být zklamaný.

+11/−3
25.8.2016 8:13

J18i86ř33í 45P35r33a94ž95á91k 9110952781902

Léta se mluví o výstavb navých tras. Např. na Dědinu, do Suchdola,...

Je jedno, jestli po stávající trase jedu 9kou nebo 15kou.

0/−1
26.8.2016 6:55
Foto

B18r84o92n51i45s68l56a28v 58G17a14b98r29y87š 2342379521

Ano, to se sice mluví a taky se plánuje. Ale zatím tady nebyla zpráva o tom, že by se začalo kopat a stavět a že by ty trasy měly být otevřeny.

Obecně je jedno, jak se linka jmenuje, je to jen označení, které nic neznamená. Ale důležité je, aby linka měla svůj výkon a kapacitu a neměnila se jednou za pět let.

0/0
26.8.2016 8:05

B38o50h78u25s59l20a78v 76K46r14á79l96í24k 2901250179456

Stavět se budou spíš tratě než trasy. ;-D

0/0
28.8.2016 14:49

J14i14ř82í 12P74r94a17ž83á19k 9660452201972

Když už slovíčkaříte, tak každý pražák jele nějakou linkou a ne trasou.

0/0
28.8.2016 16:26

K79a65r54e23l 85N45a67s21t40o47u88p70i47l 3540641130501

nadpis láka na nové linky, naučte se alespoň číst...

+5/−1
25.8.2016 10:26

J71o10s93e46f 85J59ů41z44a 1548418223787

Mám pocit, že v první verzi jsem tam viděl to, co píše pan Pražák.

+1/0
25.8.2016 13:31

J48i22ř98í 20V91í90r93a60v56a 6785836693568

"odborníci vytipovali " proč jsou v článcích (především z dopravy) ti odborníci vždycky anonymní, tedy není uvedeno kteří odborníci?????

+6/−1
25.8.2016 7:08

D42a66n38i46e70l 53S45o83b24o30t58a 9609654446210

Změnilo by se něco, kdyby napsali, že to byl Jarda s Pepou z Ropidu?

+1/−1
25.8.2016 8:49

V22a11c16l96a54v 22P30e55r96o76u85t96k84a 6288807244661

Možná časem,kdyby se něco nepovedlo,občas tady vzniká dojem,že náš stát je plný vědců a expertů.

+2/−1
25.8.2016 9:44

J37i18ř49í 88V86í98r69a26v90a 6295876553638

Na linkách by to samo sebou nezměnilo vůbec nic :-)

Narážel jsem na to, že se pořád píše odborníci/experti doporučily : a dosazujte co chcete (snížit rychlost, přidat omezení, zpřísnit zákaz, zbudovat linku,...) Proč tedy neříct kdo tím odborníkem/expertem je, ať víme kdo za tím stojí. Mám si takto myslet a) žurnalisté jsou líní to zjistit a mají takto jednoduší práci b) experti se za svou práci stydí c) existují vůbec?

+1/−1
25.8.2016 10:24

M97a78r89t86i63n 11K66o63l23l59e64r 7791403605514

Sólo vozy mezi Andělem a Malostranskou? To asi nebude dobrý nápad.

+4/−2
25.8.2016 1:48

H72a30n26a 86P21r19o71k78o45p51o94v19á 8859180973581

Tak na úseku Anděl-Malostranská jezdí dvě linky, 12 a 20 - v čem by měl být problém, když k nim přibude ještě jeden vůz linky 15?

+2/0
25.8.2016 14:07

M31a75r16t89i31n 94K28o64l67l64e12r 7561773875464

Já to znam z doby, kdy ještě jezdila 5 v solo vozech. Na Žižkov jezdila i 9 a 26, ale pokud po 5 minutách přijela jako první linka 5, tak to pokaždý byl problém se do ní vůbec dostat.

0/0
25.8.2016 14:47

M24a77r53t39i79n 19R26u76z27i56c82k80a 1102558136177

No jo, ale to je spise o chovani lidi, ani to nesouvisi se solo vozy, proste vsichni se snazi vecpat do prvni tramvaje co prijede a nenapadne je pockat treba 2min. na dalsi linku, kupodivu poloprazdnou...

0/0
25.8.2016 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.