Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Projeďte si nové linky pražských tramvají, ještě než vyrazí pro cestující

Po téměř deseti letech se Praha dočká zcela nových tramvajových linek. Vedou po trasách, které odborníci vytipovali na základě podrobných přepravních průzkumů. Změna by to tedy měla být veskrze pozitivní. Podívejte se, kudy se po kolejích nově svezete.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39a34v55e66l 92P64r13o93c57h41a42z96k91a 3817932754593

Solo vozy jsou na nic pokud jedou přes centrum ! To vím i já neodborník co mhd cestuje celý život. Vždycky narvaný..

0/−1
26.8.2016 10:04

M30a64r90e17k 79H74r17u52b52y 6877622771948

Aha, podle titulku už jsem se lekl, že magistrát nechal postavit nějaké nové koleje.

A oni se jenom precislovaly staré linky. Ten Ropid je teda fakt užitečný,

+6/−1
25.8.2016 22:33

V69l71a95d50i61m73í47r 62H20o65l13ý 8454571856337

Plánovači tras vykázali činnost a dostanou prémie.

+3/−1
26.8.2016 0:24

B34o37h54u32s77l41a34v 85K30r58á58l47í23k 2501760509256

V titulku se jasně píše o linkách, ne o tratích. Ale nechápu, proč dělají seznační videa z tratí, které už jsou v provozu mnoho desítek let.

0/0
28.8.2016 14:41
Foto

M61i49l71o34š 95Z40i42k12m21u66n53d 7345149449260

Stále nevím proč se Praha brání levnějším trolejbusům. V dnešní době jsou to vozidla na vysoké úrovni.

0/−2
25.8.2016 22:10

K30a29r28e59l 17Š55o26u59m45a85l 1754913128

Kapacita? Infrastruktura?Pořád nic?

0/0
29.8.2016 15:07

J35i33ř22í 43K24o86c82u17r23e97k 6375954225308

Marně hledám důvod použití žlábkových kolejnic na segregované trati. Viz úvodní foto.

0/0
25.8.2016 16:58

M65a73r79t60i26n 23R42u26z92i31c26k42a 1692448896367

Jeste nebylo potreba tento usek rekonstruovat... jestli myslite foto useku Palmovka-Ohrada... Navic je ve sterkovem lozi na prazcich, takze udrzba je snadna a hlucnost minimalni...

+1/0
25.8.2016 17:02

B48o29h48u39s75l87a53v 20K19r26á61l18í17k 2311890629946

Důvod je ten, že v době výstavby této tratě nebyla kola pražských tramvají z hlediska tolerancí rozměrů (výšky okolků) přizpůsobená provozu na železničních kolejnicích. Proto taky zpočátku, když se železniční kolejnice začínaly znovu zavádět, na ně směly jen ty vozy, které byly označeny speciální nálepkou.

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2010031701

0/0
28.8.2016 14:44

M34a59r84t64i34n 58R78u69z18i40c90k27a 1812278476267

Jedou docela rychle...

+4/0
25.8.2016 16:26

P85a59t18r57i81k 54E77g29e69r 2518100609331

ROPID dnes představil změny ve vedení linek autobusů.

0/0
25.8.2016 16:13

M19a71r41t62i46n 44R84u15z70i23c69k69a 1692668566627

A jake to jsou? Existuje odkaz?

0/0
25.8.2016 16:31

M91a37r98t23i90n 30R71u81z14i23c79k80a 1642948826587

Uz jsem nasel, ...

0/0
25.8.2016 17:39

P27a45t98r67i58k 63E44g81e62r 2218250459471

Video je nejspíše upravené nebo, že by to iDNES.tv měla speciálně? Škoda linek 19, 23 ty bych tu rád taky měl.

0/0
25.8.2016 12:48

M87i21c86h31a65l 76D24a10d46e42k 8883102598

Jak se teď nejlépe dostanu z Černokostelecké na Vltavskou?

0/0
25.8.2016 12:24

P57a33t64r13i50k 74E40g21e52r 2348670889141

Sednete na 7 směr Radlická na zst. Otakarova sednete na 6 a ze Strossmayeráku budete muset seběhnout pěšky nebudete-li chtít přestoupit na Holešovicích do metra. Nebo dojděte na Limuzskou a jeďte busem na Spojovací a tramvají 1 to budete mít 100% lepší.

0/0
25.8.2016 12:51

H37a91n26a 60P79r15o35k43o26p12o92v59á 8979270683571

Hmm, 7 + 6 = 42 + seběhnutí,

Limuzská-Spojovací + 1 = 38,

13 + C (Muzeum) = 28,

Limuzská-Skalka + A + C = 28 až 29...

+1/0
25.8.2016 14:48

P79a13t20r67i98k 16E21g26e59r 2698490149361

Díky za další cestu 13 + C je 100% nejlepší :-).

0/0
25.8.2016 16:14

H45a85n28a 41P61r49o31k83o85p61o82v73á 8259410303711

To já ne, to IDOS.cz... :-)

+1/0
25.8.2016 17:58

V52l51a56d71i62m71í31r 57H30o14l31ý 8804981116197

Taxíkem.

0/0
26.8.2016 0:25
Foto

M64a31r17t79i25n 73F28a45l77t46ý73n 9921506364928

Spíš ty linky vypadají, že někdo v zimě nechal svýho psa vyšúrat, s prominutím, do sněhu, a pak podle toho ty linky naplánoval. ;-D

+2/−7
25.8.2016 12:13

R83a74d89o54s16l28a91v 42K72l72a64u70d21a 5564278494832

Po otevření prodloužení Áčka experti zavedli na Dejvické konečnou pro každý druhý vlak.... Moc dlouho to nevydrželo.

+2/0
25.8.2016 11:13

P83a52t28r52i17k 60E15g96e34r 2168780349871

A snad to neobnoví když vracejí na Evropskou tramvaj č. 20.

0/0
25.8.2016 12:54

R78a79d30o36s30l56a89v 54K93l90a71u87d43a 5174608124172

Vážně se někdo toužil tramvají dostat z Anděla na Floru přes Malostranskou? :-P Řekněme že je to vytížení dvou úseků.... proč ale nasazovat solo vůz?

+2/0
25.8.2016 11:12

M87a59r96t89i18n 97R17u50z75i23c84k56a 1812228236177

Jde nejspis o nahradu linek (posileni v useku Kotlarka-Andel, spolu s 21 nahradou za 4, Andel-Ujezd (nahrada za 6), nahrada za linku 5 v useku Malostranska-Dlouha Trida a posileni useku Dlouha Trida-Flora (posileni 5-ky).

+2/0
25.8.2016 16:25

P84a93v83e49l 83Š36e70v58č39í89k 6610555639720

Pokud by se jednalo o nově vybudované trasy, byl by článek zpráva. Protože se jedná jen o přečíslovaní, je článek jen propaganda.

+3/−3
25.8.2016 10:07

J53o54s94e27f 27K28a37r96f69í81k 7222855546420

Ale my se zblbnou propagandou zlých imperialistů nedáme. Splníme a ještě překročíme!;-)

0/0
25.8.2016 10:27

K15a96r22e77l 58N80a58s22t75o61u32p61i88l 3470601280461

jedná se o nové linky, ne nové trasy, naučte se číst...

+6/0
25.8.2016 10:27

P61a86v12e69l 40Š61e64v94č94í79k 6860345129360

nu a já naivně čekal novou trasu na které pojede nová linka

0/−1
25.8.2016 10:50

M96i80c38h53a42l 76K82r95e82j23č40a 5778436936643

Naivo :-)

0/0
25.8.2016 10:57

B39o88h46u50s45l60a98v 51K72r73á44l57í82k 2631100719876

To je ovšem váš problém, za který idnes nijak nemůže.

0/0
28.8.2016 14:48

D72a34n35i80e60l 92S28o50b63o64t13a 9879384616280

Název linky 21 Levského - Sídliště Modřany je vtipný :-) Je to drobná chyba, ale pobavilo mě to. Za tuhle linku jsem rád, linky z Modřan se od Sofijáku směrem do centra v určité časy plní docela rychle.

0/0
25.8.2016 8:19

M69a39r65t89i49n 82K65ř75í97ž 9393642790967

Tak taková linka u nás přece jezdila (byla to jednadvacítka?) - jela z Modřan po nábřeží na Karlák, pak Myslíkovou zpátky na nábřeží a zase do Modřan.

0/0
25.8.2016 10:11

P29e98t42r 81N51e52c14h18a68n82i77c94k28ý 7983816948940

A byla to 21 no :-)

0/0
25.8.2016 12:58

J62i43ř21í 26P86r53a97ž19á31k 9140172571362

Nadpis láká na nově postavené trasy. Simulovaná jízda po stávajících kolejích nekoho nezaujme.

+2/−8
25.8.2016 7:41
Foto

B51r94o23n31i30s63l32a30v 46G85a56b19r11y55š 2862939311

No a po jakých kolejích by se mělo jezdit? Linka je linka a trasa je trasa. Kdybyste se orientoval v pojmech, nemusel jste být zklamaný.

+11/−3
25.8.2016 8:13

J83i83ř79í 12P75r31a67ž79á42k 9550442711302

Léta se mluví o výstavb navých tras. Např. na Dědinu, do Suchdola,...

Je jedno, jestli po stávající trase jedu 9kou nebo 15kou.

0/−1
26.8.2016 6:55
Foto

B47r96o59n41i41s82l81a95v 77G27a72b73r26y56š 2632179841

Ano, to se sice mluví a taky se plánuje. Ale zatím tady nebyla zpráva o tom, že by se začalo kopat a stavět a že by ty trasy měly být otevřeny.

Obecně je jedno, jak se linka jmenuje, je to jen označení, které nic neznamená. Ale důležité je, aby linka měla svůj výkon a kapacitu a neměnila se jednou za pět let.

0/0
26.8.2016 8:05

B96o21h25u98s30l32a77v 34K74r73á55l51í87k 2181860589266

Stavět se budou spíš tratě než trasy. ;-D

0/0
28.8.2016 14:49

J48i59ř58í 69P23r13a22ž34á15k 9660172381592

Když už slovíčkaříte, tak každý pražák jele nějakou linkou a ne trasou.

0/0
28.8.2016 16:26

K73a13r71e57l 57N33a56s30t26o74u81p17i66l 3190361540891

nadpis láka na nové linky, naučte se alespoň číst...

+5/−1
25.8.2016 10:26

J18o84s25e98f 18J14ů57z25a 1828178123737

Mám pocit, že v první verzi jsem tam viděl to, co píše pan Pražák.

+1/0
25.8.2016 13:31

J25i65ř69í 95V25í98r51a78v40a 6595636113948

"odborníci vytipovali " proč jsou v článcích (především z dopravy) ti odborníci vždycky anonymní, tedy není uvedeno kteří odborníci?????

+6/−1
25.8.2016 7:08

D31a83n75i62e56l 93S85o78b24o57t31a 9229594656970

Změnilo by se něco, kdyby napsali, že to byl Jarda s Pepou z Ropidu?

+1/−1
25.8.2016 8:49

V23a41c74l25a53v 55P11e19r21o21u51t19k83a 6758597584311

Možná časem,kdyby se něco nepovedlo,občas tady vzniká dojem,že náš stát je plný vědců a expertů.

+2/−1
25.8.2016 9:44

J23i13ř85í 30V81í62r35a22v26a 6945116183488

Na linkách by to samo sebou nezměnilo vůbec nic :-)

Narážel jsem na to, že se pořád píše odborníci/experti doporučily : a dosazujte co chcete (snížit rychlost, přidat omezení, zpřísnit zákaz, zbudovat linku,...) Proč tedy neříct kdo tím odborníkem/expertem je, ať víme kdo za tím stojí. Mám si takto myslet a) žurnalisté jsou líní to zjistit a mají takto jednoduší práci b) experti se za svou práci stydí c) existují vůbec?

+1/−1
25.8.2016 10:24

M82a64r42t52i64n 97K83o48l56l49e30r 7741633515154

Sólo vozy mezi Andělem a Malostranskou? To asi nebude dobrý nápad.

+4/−2
25.8.2016 1:48

H83a12n13a 63P98r98o97k55o78p77o41v78á 8499120373601

Tak na úseku Anděl-Malostranská jezdí dvě linky, 12 a 20 - v čem by měl být problém, když k nim přibude ještě jeden vůz linky 15?

+2/0
25.8.2016 14:07

M10a11r71t37i85n 76K40o21l61l73e82r 7661633655544

Já to znam z doby, kdy ještě jezdila 5 v solo vozech. Na Žižkov jezdila i 9 a 26, ale pokud po 5 minutách přijela jako první linka 5, tak to pokaždý byl problém se do ní vůbec dostat.

0/0
25.8.2016 14:47

M27a21r30t38i24n 90R46u18z48i84c18k62a 1732328286447

No jo, ale to je spise o chovani lidi, ani to nesouvisi se solo vozy, proste vsichni se snazi vecpat do prvni tramvaje co prijede a nenapadne je pockat treba 2min. na dalsi linku, kupodivu poloprazdnou...

0/0
25.8.2016 16:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.