Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projeďte si nové linky pražských tramvají, ještě než vyrazí pro cestující

Po téměř deseti letech se Praha dočká zcela nových tramvajových linek. Vedou po trasách, které odborníci vytipovali na základě podrobných přepravních průzkumů. Změna by to tedy měla být veskrze pozitivní. Podívejte se, kudy se po kolejích nově svezete.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P71a27v13e40l 21P13r68o10c34h96a52z29k80a 3717102194713

Solo vozy jsou na nic pokud jedou přes centrum ! To vím i já neodborník co mhd cestuje celý život. Vždycky narvaný..

0/−1
26.8.2016 10:04

M30a14r26e84k 88H95r51u92b45y 6107912321758

Aha, podle titulku už jsem se lekl, že magistrát nechal postavit nějaké nové koleje.

A oni se jenom precislovaly staré linky. Ten Ropid je teda fakt užitečný,

+6/−1
25.8.2016 22:33

V13l28a96d55i92m64í19r 48H97o62l25ý 8524451626417

Plánovači tras vykázali činnost a dostanou prémie.

+3/−1
26.8.2016 0:24

B93o81h46u26s94l86a75v 38K13r24á85l38í17k 2871280679676

V titulku se jasně píše o linkách, ne o tratích. Ale nechápu, proč dělají seznační videa z tratí, které už jsou v provozu mnoho desítek let.

0/0
28.8.2016 14:41
Foto

M17i12l31o48š 11Z82i26k16m53u62n80d 7155629689450

Stále nevím proč se Praha brání levnějším trolejbusům. V dnešní době jsou to vozidla na vysoké úrovni.

0/−2
25.8.2016 22:10

K59a88r60e50l 28Š55o16u79m26a52l 1684513778

Kapacita? Infrastruktura?Pořád nic?

0/0
29.8.2016 15:07

J78i79ř40í 20K44o57c83u38r60e20k 6555804625988

Marně hledám důvod použití žlábkových kolejnic na segregované trati. Viz úvodní foto.

0/0
25.8.2016 16:58

M87a43r22t56i96n 61R27u91z56i98c66k27a 1492608956507

Jeste nebylo potreba tento usek rekonstruovat... jestli myslite foto useku Palmovka-Ohrada... Navic je ve sterkovem lozi na prazcich, takze udrzba je snadna a hlucnost minimalni...

+1/0
25.8.2016 17:02

B32o57h24u73s38l74a81v 49K93r28á20l60í31k 2371500949466

Důvod je ten, že v době výstavby této tratě nebyla kola pražských tramvají z hlediska tolerancí rozměrů (výšky okolků) přizpůsobená provozu na železničních kolejnicích. Proto taky zpočátku, když se železniční kolejnice začínaly znovu zavádět, na ně směly jen ty vozy, které byly označeny speciální nálepkou.

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2010031701

0/0
28.8.2016 14:44

M92a16r91t81i39n 21R54u25z60i87c83k21a 1762408446767

Jedou docela rychle...

+4/0
25.8.2016 16:26

P64a68t33r32i47k 34E59g68e40r 2168120439161

ROPID dnes představil změny ve vedení linek autobusů.

0/0
25.8.2016 16:13

M40a35r70t25i31n 12R67u88z58i49c28k12a 1292228236937

A jake to jsou? Existuje odkaz?

0/0
25.8.2016 16:31

M65a82r50t79i26n 54R72u81z70i24c54k80a 1422238986157

Uz jsem nasel, ...

0/0
25.8.2016 17:39

P51a81t53r56i58k 50E60g18e41r 2188740199831

Video je nejspíše upravené nebo, že by to iDNES.tv měla speciálně? Škoda linek 19, 23 ty bych tu rád taky měl.

0/0
25.8.2016 12:48

M14i45c14h46a54l 46D50a29d91e36k 8243792978

Jak se teď nejlépe dostanu z Černokostelecké na Vltavskou?

0/0
25.8.2016 12:24

P43a60t87r22i17k 26E35g29e96r 2778390699461

Sednete na 7 směr Radlická na zst. Otakarova sednete na 6 a ze Strossmayeráku budete muset seběhnout pěšky nebudete-li chtít přestoupit na Holešovicích do metra. Nebo dojděte na Limuzskou a jeďte busem na Spojovací a tramvají 1 to budete mít 100% lepší.

0/0
25.8.2016 12:51

H17a42n89a 70P84r45o96k71o86p19o19v76á 8949680613641

Hmm, 7 + 6 = 42 + seběhnutí,

Limuzská-Spojovací + 1 = 38,

13 + C (Muzeum) = 28,

Limuzská-Skalka + A + C = 28 až 29...

+1/0
25.8.2016 14:48

P31a89t26r42i77k 51E27g57e53r 2948670929571

Díky za další cestu 13 + C je 100% nejlepší :-).

0/0
25.8.2016 16:14

H84a47n36a 17P83r98o42k86o12p64o39v44á 8109700723781

To já ne, to IDOS.cz... :-)

+1/0
25.8.2016 17:58

V13l40a30d65i66m42í56r 49H52o14l38ý 8894711236417

Taxíkem.

0/0
26.8.2016 0:25
Foto

M50a39r78t39i33n 70F50a87l83t61ý31n 9441866604138

Spíš ty linky vypadají, že někdo v zimě nechal svýho psa vyšúrat, s prominutím, do sněhu, a pak podle toho ty linky naplánoval. ;-D

+2/−7
25.8.2016 12:13

R43a51d55o83s73l91a37v 71K90l27a15u79d66a 5404948134952

Po otevření prodloužení Áčka experti zavedli na Dejvické konečnou pro každý druhý vlak.... Moc dlouho to nevydrželo.

+2/0
25.8.2016 11:13

P39a51t97r93i70k 91E43g54e42r 2898420809141

A snad to neobnoví když vracejí na Evropskou tramvaj č. 20.

0/0
25.8.2016 12:54

R20a21d61o91s11l94a48v 26K38l66a57u12d17a 5474158654692

Vážně se někdo toužil tramvají dostat z Anděla na Floru přes Malostranskou? :-P Řekněme že je to vytížení dvou úseků.... proč ale nasazovat solo vůz?

+2/0
25.8.2016 11:12

M30a53r66t27i47n 57R19u15z49i79c63k50a 1292588466387

Jde nejspis o nahradu linek (posileni v useku Kotlarka-Andel, spolu s 21 nahradou za 4, Andel-Ujezd (nahrada za 6), nahrada za linku 5 v useku Malostranska-Dlouha Trida a posileni useku Dlouha Trida-Flora (posileni 5-ky).

+2/0
25.8.2016 16:25

P19a23v93e67l 15Š48e93v18č57í23k 6220405459680

Pokud by se jednalo o nově vybudované trasy, byl by článek zpráva. Protože se jedná jen o přečíslovaní, je článek jen propaganda.

+3/−3
25.8.2016 10:07

J83o94s48e76f 29K22a37r47f92í73k 7142815956540

Ale my se zblbnou propagandou zlých imperialistů nedáme. Splníme a ještě překročíme!;-)

0/0
25.8.2016 10:27

K67a62r87e46l 98N64a77s38t91o70u12p25i14l 3720181890431

jedná se o nové linky, ne nové trasy, naučte se číst...

+6/0
25.8.2016 10:27

P95a73v14e21l 78Š54e80v81č27í26k 6800745119930

nu a já naivně čekal novou trasu na které pojede nová linka

0/−1
25.8.2016 10:50

M10i65c96h62a88l 60K33r93e46j14č16a 5668556156263

Naivo :-)

0/0
25.8.2016 10:57

B95o33h74u83s82l69a85v 32K50r56á82l43í64k 2261470619566

To je ovšem váš problém, za který idnes nijak nemůže.

0/0
28.8.2016 14:48

D27a68n17i24e47l 74S54o10b82o71t78a 9679164716860

Název linky 21 Levského - Sídliště Modřany je vtipný :-) Je to drobná chyba, ale pobavilo mě to. Za tuhle linku jsem rád, linky z Modřan se od Sofijáku směrem do centra v určité časy plní docela rychle.

0/0
25.8.2016 8:19

M35a76r10t29i57n 10K27ř20í39ž 9793742220417

Tak taková linka u nás přece jezdila (byla to jednadvacítka?) - jela z Modřan po nábřeží na Karlák, pak Myslíkovou zpátky na nábřeží a zase do Modřan.

0/0
25.8.2016 10:11

P76e89t38r 30N66e54c20h37a46n19i81c84k10ý 7383826858230

A byla to 21 no :-)

0/0
25.8.2016 12:58

J52i82ř49í 20P55r39a48ž46á41k 9980272501962

Nadpis láká na nově postavené trasy. Simulovaná jízda po stávajících kolejích nekoho nezaujme.

+2/−8
25.8.2016 7:41
Foto

B83r66o98n42i67s16l80a50v 47G49a27b76r96y39š 2902479711

No a po jakých kolejích by se mělo jezdit? Linka je linka a trasa je trasa. Kdybyste se orientoval v pojmech, nemusel jste být zklamaný.

+11/−3
25.8.2016 8:13

J98i88ř37í 53P66r32a39ž91á65k 9440972801292

Léta se mluví o výstavb navých tras. Např. na Dědinu, do Suchdola,...

Je jedno, jestli po stávající trase jedu 9kou nebo 15kou.

0/−1
26.8.2016 6:55
Foto

B22r20o20n95i21s96l28a10v 94G25a79b41r12y44š 2102929771

Ano, to se sice mluví a taky se plánuje. Ale zatím tady nebyla zpráva o tom, že by se začalo kopat a stavět a že by ty trasy měly být otevřeny.

Obecně je jedno, jak se linka jmenuje, je to jen označení, které nic neznamená. Ale důležité je, aby linka měla svůj výkon a kapacitu a neměnila se jednou za pět let.

0/0
26.8.2016 8:05

B42o19h55u92s37l27a61v 69K40r10á75l13í75k 2491450519666

Stavět se budou spíš tratě než trasy. ;-D

0/0
28.8.2016 14:49

J30i14ř65í 86P43r78a50ž53á98k 9920212721342

Když už slovíčkaříte, tak každý pražák jele nějakou linkou a ne trasou.

0/0
28.8.2016 16:26

K30a93r90e72l 66N65a70s72t28o82u91p43i51l 3650271340901

nadpis láka na nové linky, naučte se alespoň číst...

+5/−1
25.8.2016 10:26

J48o39s94e59f 77J78ů87z21a 1558758763527

Mám pocit, že v první verzi jsem tam viděl to, co píše pan Pražák.

+1/0
25.8.2016 13:31

J82i28ř67í 57V66í74r55a19v83a 6765786843948

"odborníci vytipovali " proč jsou v článcích (především z dopravy) ti odborníci vždycky anonymní, tedy není uvedeno kteří odborníci?????

+6/−1
25.8.2016 7:08

D56a84n82i93e98l 37S83o35b73o11t72a 9429384696250

Změnilo by se něco, kdyby napsali, že to byl Jarda s Pepou z Ropidu?

+1/−1
25.8.2016 8:49

V22a83c55l20a93v 95P75e98r73o75u93t97k52a 6778817644621

Možná časem,kdyby se něco nepovedlo,občas tady vzniká dojem,že náš stát je plný vědců a expertů.

+2/−1
25.8.2016 9:44

J26i73ř81í 31V12í38r61a76v48a 6685576533658

Na linkách by to samo sebou nezměnilo vůbec nic :-)

Narážel jsem na to, že se pořád píše odborníci/experti doporučily : a dosazujte co chcete (snížit rychlost, přidat omezení, zpřísnit zákaz, zbudovat linku,...) Proč tedy neříct kdo tím odborníkem/expertem je, ať víme kdo za tím stojí. Mám si takto myslet a) žurnalisté jsou líní to zjistit a mají takto jednoduší práci b) experti se za svou práci stydí c) existují vůbec?

+1/−1
25.8.2016 10:24

M83a34r45t84i93n 71K91o32l74l11e60r 7191823295324

Sólo vozy mezi Andělem a Malostranskou? To asi nebude dobrý nápad.

+4/−2
25.8.2016 1:48

H43a84n82a 95P29r18o79k22o94p42o89v80á 8279570273561

Tak na úseku Anděl-Malostranská jezdí dvě linky, 12 a 20 - v čem by měl být problém, když k nim přibude ještě jeden vůz linky 15?

+2/0
25.8.2016 14:07

M16a51r29t19i19n 73K16o92l87l91e69r 7931983805704

Já to znam z doby, kdy ještě jezdila 5 v solo vozech. Na Žižkov jezdila i 9 a 26, ale pokud po 5 minutách přijela jako první linka 5, tak to pokaždý byl problém se do ní vůbec dostat.

0/0
25.8.2016 14:47

M92a55r41t53i15n 82R74u57z46i75c53k33a 1882608806207

No jo, ale to je spise o chovani lidi, ani to nesouvisi se solo vozy, proste vsichni se snazi vecpat do prvni tramvaje co prijede a nenapadne je pockat treba 2min. na dalsi linku, kupodivu poloprazdnou...

0/0
25.8.2016 16:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.