- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Paráda. To ale nemění příliš na faktu, že bych do Moskvy jel raději vlakem než letadlem.
Pořád na ten vlak může spadnou nějaké letadlo (ruský týden)
Když flákli s Remkem, tak jim došel benzín díky opačné signalizaci stavu paliva
Je přirozeně dobrá zpráva. Ukazuje se opět, že když se fakt chce, tak to jde!
Ja nezapomenu na to, kdyz par hodin po nestesti, idnes zverejnilo telefonat s bratrem jednoho z nasich hokejistu, ktery ocividne jeste ani o te nehode nevedel. Tohle bylo neco co se mi hluboko zarylo do pameti a ukazalo mi co vsechno jsou lide schopni udelat pro penize. Nicmene tohle je off topic a dekuji za zajimavy clanek.
Muze mi tady nekdo "od fochu' rict jestli piloti skutecne museji neco pocitat, jako soucast pripravy na let? Me to zni jako blbost. Diky
Nechci teď řešit ruská letadla a jejich občas nalité posádky, ale zásadní vidím to, že se pořád někdo snaží něco měnit aniž by to mělo smysl. Prostě změna za každou cenu jako například tady u ovládání brzd. Je jasný, když léta něco rutinně používáte, tak holt chvíli trvá, než se naučíte třeba opačné používání. Přeci z logiky věci, zásadní prvky ovládán,í by měly být inovovány s návazností na předchozí systém, když to přeženu (a bůh ví jestli to tak nebylo) když 10 let budu brzdit posunem ovládání dozadu, tak přeci nedělám opak a nebude se brzdit posunem dopředu, to si prostě koleduje o průšvih. Pořád ty stroje ovládají jen lidi.
Změnilo? Jen aby to nebyla změna k horšímu, jak je v Rusku běžné...
jeden z nejsmutnejsich dnu, meho zivota, ten den jsem obrecel !
obrovska katastrofa, porad tomu nemuzu verit i po 5.letech !
Zajděte si na endokrinologii. Nemyslím si, že by to byla normální reakce, pokud tam neseděli Vaši přátelé či příbuzní.
V Rusku je taky hodně velký rozdíl mezi státním Aeroflotem, který má špičkovou úroveň, létá pouze na nových západních letadlech a na Suchojích Superjetech. Pak je tam spousta soukromých firem, kde je to mnohem horší. Naštěstí už se Rusko dalo trošku dohromady a začalo to víc hlídat.
Nevim, co jsem mel moznost videt, tak vseobecne z Ruska se vracely motory do Cech na generalku v mnohem lepsim stavu, mozna mirne preletane, ale ciste bez svinstva, nez z USA kde byly prelitane zcela viditelne, povrch doslova ulezely prasecak... Afrika to byl standart motory oletane v ramci zivotnosti, znecistene piskem a hlinou co nachlastaly na polnich letistich. Jizni Amerika to byla takova pohoda, sem tam chcipla jesterka, obcas plisen, ale s tim se pocitalo. Motor jako takovy byl vcelku dobry. On takovy blby motor vypovi o udrzbe docela dost, ale hlavne o dodrzovani nejakeho standartu.
Ruské letectví se změnilo. Odmontovali brzdy z letadel?