Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

H64o70n44z35a 17K63o85v26a30n78d92a 1798947885234

Vtipné je to, že tohoto Rusa- Antonova si Ukrajina privatizuje jako ukrajinského národního hrdinu, zatímco Ukrajince Brežněva cpe Rusku :D

+12/−3
doporučit
7.9.2016 22:45

J89a57n 89S46e32m24i45k 4924257452379

Tak An-225 je vlastne zvetseny An-124 se kterym sdili klicove konstrukcni prvky.

Takze spis dava smysl ze po ziskani technologie na vyrobu An- budou cinani chtit vyrobit na zaklade toho letadlo kategorie An-124 nebo C-5 Galaxy

...cinska armada nic takoveho nema a zjevne potrebuje

+7/0
doporučit
7.9.2016 21:26
Foto

J18i39ř36í 75D85v98o54ř61á16k 5675509820928

A co na to Vladimír I. ? Vždyť i ruský trpaslík musí být největší , natož letadlo .

+6/0
doporučit
7.9.2016 16:47

L25u12k93á81š 90A85d54a17m24e24c 3847883770167

Výroba dalšího An-225 nedává ekonomicky smysl, vždyť i teď koná jen pár letů ročně. Číňani spíš potřebují okopírovat nějaké technologie než že by měli zájem investovat do cizího leteckého výrobce. Rusové by mohli vyprávět:

http://www.financetwitter.com/wp-content/uploads/2015/10/China-Military-Shenyang-J-11-and-Russian-Sukhoi-Su-27.jpg

+5/−3
doporučit
7.9.2016 16:49

J83i12ř28í 76J29i88r79o54u55d88e54k 8926929344424

R^;-)

Raketa Energia, raketoplán BURAN, pro jejich přepravu Energia v dílech) Mrija. Šlo o komplet na sebe navazující. PROJEKT BYL ZASTAVEN z finanč. důvodů. Buran byl úspěšně odzkoušen (po vynesení na oběž. dráhu Energií), jako nepilotovaný. Z celého programu zbyla Mrija, jeden letuschop. kus;-)

+2/0
doporučit
7.9.2016 21:20

V82á54c49l74a96v 30P29c30h62á12l39e90k 8296932251512

Viděl jsem ji na vlastní oči na Leteckém dnu s Květy v Ostravě Mošnově v roce 1988, byl to nezapomenutelný zážitek...

+2/0
doporučit
7.9.2016 20:49
Foto

V85l18a92s69t59a 86C90o31u93f22a69l 7567149379965

Mrije byly vyrobeny dvě. Jedna ale zůstala nedokončená. Pokud je řeč o ní, tak se to dá pochopit. Novou už by nikdo neudělal.

+2/0
doporučit
7.9.2016 19:17

T91o29m73á41š 68G45a24j79d84o64š 3818646737891

Predajú jednu kópiu, odovzdajú technickú dokumentáciu na licenčnú výrobu a nebude mať potom čo žrať.

Takých už bolo, počítali milióny a nakoniec im oznámili, sorry boys, už nemáme záujem. Potom sa dolároví miliardári, toho času teoretickí, dozvedeli, že to isté vyrába celkom iný obrovský podnik a nejaké patenty, priemyselné vzory majú v zadnici.

Väčšinou kupuje trojicu.

Jedna ako vzor (príslub obrovského kšeftu), druhá na úplne rozobratie (do posledného šróbika) a tretia na testy.

To je asi tak celý zárobok tých, ktorí sa dohodnú na licenčnej výrobe v Číne, či obsadiť Čínsky trh s veľmi nadšenými Čínaňmi.

3 kusy. Šťastie budete mať, ak tam naozaj rozbehnete licenčnú výrobu a budú vám nejaký poplatok dávať. Ale to je len výnimka hodná tak cocacoly a ich sirupu, ktorý musia dovážať.

+2/0
doporučit
7.9.2016 18:33

J96o59s60e40f 47K68a84r10f63í82k 7942635276790

Tah motorů, proudění vzduchu, vztlak, klapky, směrovky... No dejme tomu, ale stejně nechápu, jak se takové krááva udrží ve vzduch;-D;-)

+1/−1
doporučit
9.9.2016 8:33

M83i60c72h26a35l 15M46i71n54a62ř56í16k 9712376179158

Čína má spousty věcí největších na světě, tak co by nemohla mít do sbírky toto letadlo. Vzhledem k počtu obyvatel a k prudkému nárůstu dolarových milionářů je potřeba přepravpvat velké množství lidí na velké vzdálenosti.

Vůbec bych se nedivil, kdyby taková letadla fungovala v číně něco jako u nás MHD.

0/−3
doporučit
7.9.2016 18:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.