- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tomu se vzdycky musim smat. Dusevni a pravni vlastnictvi nam zustava....
My jim jen rekneme jak se to vyrabi
Tah motorů, proudění vzduchu, vztlak, klapky, směrovky... No dejme tomu, ale stejně nechápu, jak se takové krááva udrží ve vzduch
Jen aby měli soudruzi v Číně tak velkou kopírku.
Rusové zahnali Ukrajinu do kouta, ale nakonec jim zbudou jen oči pro pláč.
Rusové? Ti s nimi chtěli vždycky obchodovat, ale na UA řekli, ne, teď chceme EU. Tak mají, co chtěli. Dokonce i ten plyn tam teče přes EU, bylo by zajímavé vědět, kolik to EU ve skutečnosti stojí, tato plynová taškařice.
Vtipné je to, že tohoto Rusa- Antonova si Ukrajina privatizuje jako ukrajinského národního hrdinu, zatímco Ukrajince Brežněva cpe Rusku :D
Však proč ne. Čímdál víc Rusáků si myslí, že nejvíc ve světě znamenali pod šíleným Gruzíncem Džugašvilim. Brežněva berou všema deseti taky.
Tak An-225 je vlastne zvetseny An-124 se kterym sdili klicove konstrukcni prvky.
Takze spis dava smysl ze po ziskani technologie na vyrobu An- budou cinani chtit vyrobit na zaklade toho letadlo kategorie An-124 nebo C-5 Galaxy
...cinska armada nic takoveho nema a zjevne potrebuje
Mají ve výzbroji IL 76, pavděpodob. licenční, v různých verzích. Cosi jako Starlifter. Dtto An 12.
Raketa Energia, raketoplán BURAN, pro jejich přepravu Energia v dílech) Mrija. Šlo o komplet na sebe navazující. PROJEKT BYL ZASTAVEN z finanč. důvodů. Buran byl úspěšně odzkoušen (po vynesení na oběž. dráhu Energií), jako nepilotovaný. Z celého programu zbyla Mrija, jeden letuschop. kus
Zbyly i dva Burany v Kazachstánu, jen je vytáhnout z hangáru oprášit, a sehnat něco s čím by mohli létat do vesmíru...
Viděl jsem ji na vlastní oči na Leteckém dnu s Květy v Ostravě Mošnově v roce 1988, byl to nezapomenutelný zážitek...