Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odhalil jsem falešné video pádu WTC. Konspirační teorie vysvětlí všechno

V předvečer patnáctého výročí útoků na Světové obchodní centrum 11. září mi jeden čtenář připomenul pět let starý zážitek. Týká se "nového videa, které odhaluje řízenou demolici" a dobře ukazuje, v čem spočívá hlavní problém tzv. konspiračních teorií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J71a27n 92C90i53b54u12l71k67a 9462478440679

Znepokojující je ovšem řada dalších okolností, jako např. vstup BBC, kde se 20 minut před zhroucením WTC7 natvrdo probírá její pád (zatímco WTC7 - Salomon Brothers Building je v pozadí záběru!). Tento vstup pak náhle končí pro "technickou závadu" přenosu.

Tak, a teď hledejme, kde udělali soudruzi z BBC chybu...

https://www.youtube.com/watch?v=M26-B44qQIs

+1/−1
18.9.2016 9:47
Foto

J37a28n 39C52i40b70u48l44k45a 9422478840389

...ano, mně se to také nelíbí.

+1/0
18.9.2016 9:51

F21r49a49n37t74i68š22e11k 32L23u42f61t 2293548128

Redaktorka se přeřekla

+2/−1
19.9.2016 11:14
Foto

P45a19v66e22l 37K63a84s31í55k45, 38T37e93c41h35n84e54t15.24c42z

Vysvětlení BBC zde: http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/2007/02/part_of_the_conspiracy.html

A malé cvičení. Co je pravděpodobnější? Že redaktorka BBC se ve zmatku přeřekla (vy jste před rokem 2001 věděl, která budova je WTC7 a poznal byste ji zdálky?) nebo že britským novinářům dala americká vláda "noty" a pokazili načasování? Ach jo...

+1/0
19.9.2016 17:24

J62i32ř40í 71P78e31t65e15r15k96a 5899210265463

Možná se přeřekla, ale hůř už se už vysvětluje to, že během reportáže nejméně dvakrát běžela pod redaktorkou textová zpráva o pádu WTC7 zatímco budova ještě stojí. https://snag.gy/Hts8BS.jpg Ale v pohodě, třeba se někdo upsal, já dělám překlepy pořád.

+1/0
20.9.2016 12:21

M97i36c74h34a57l 74B36u28d92i91n45s40k28ý 8695951370865

to berete jako vysvetleni? je to pouhe popreni vseho.. "Jane si nic nepamatuje", "zaznamy nemame", "pokud bysme odvysilali, ze budova spadla, pred tim, nez opravdu spadla, byl by to error" - nikdo nic nevysvetluje.. Jak se mohla ta vec dostat do informacniho stripu dole na obrazovce (to tam Jane asi nepsala) 20min pred tim, nez se to stalo? jaktoze hasici vedeli, ze budova pujde dolu? jak to vedeli reporteri primo na miste?

0/0
20.9.2016 12:58

J56i14ř21í 49S23c78h94w43a16c96h 8788254588546

no koukám, že ti konspirativci, kteří pochopili, jak jsou argumenty dosavadních konspirativní teorií směšné a snadno vysvětlitelné, přešli na nový level. Ty směšné teorie vlastně vymysleli agenti vlády USA.... ;-D;-D;-D

0/−1
16.9.2016 20:02

J27i21ř57í 42P98e20t30e57r49k16a 5439380485363

To jste nepochopil. Agenti CIA vymysleli jak efektivně napadat a zpochybňovat teorie, které nejsou v souladu s oficiální verzí. A spousta lidí jejich pokyny, ať už vědomě či nevědomě přejala.

+1/0
17.9.2016 19:16

M47i12c95h18a77l 19B43u17d14i95n84s57k79ý 8905501760565

Alijasska Univerzita Civilniho Inzenyrstvi, Fairbanks,

Dr. Leeroy Hulsey, PhD (chairman) + jeho studenti 2 roky modelovali WTC7 a podrobovali analyze:

https://youtu.be/_7IVCSpalbA

cely model+vypocty jsou pristupne verjnosti..

Zaver: Pozar NEZPUSOBIL kolaps WTC7.

Na akademicke pude se oficialni teorie riti k zemi jako WTC7.

WTC7EVALUATION.org

+1/0
16.9.2016 16:04
Foto

P12a44v46e27l 29K70a36s96í26k66, 98T63e15c15h83n39e67t94.13c10z

Můžete mi ukázat, kde mají ten závěr?

0/0
18.9.2016 9:11

M70i47c48h21a20l 16B60u57d50i39n38s16k71ý 8595411930115

ve videu receno v 29:20...

https://youtu.be/_7IVCSpalbA

dalsi video s timto panem:

https://youtu.be/QxG4lYyitsI?t=14m11s

+2/0
18.9.2016 15:39

M18i28c41h69a20l 60F52i43n52s98t90e11r27l21e 7949460753858

Dovolte mi, abych zareagoval ještě jednou na tento článek... Je vcelku jedno, na co autor poukazuje..., je celkem jedno, na co mu jeho oponenti spílají... . Dle mého je jiný problém a v jiné zemi a nás se to tak vcelku netýká... . Říct svůj názor na světě má nárok každý... a na této platformě(Technet) to doslova žije názory..., nicméně po letech mi došlo, že ač jsem zastáncem té, či oné filozofie, to nejdůležitější je si uvědomit,že tam zemřeli určití lidé a k tomu je patřičné mít také patřičnou pokoru a úctu minimálně k pozůstalým..., děkuji.

+1/0
15.9.2016 23:04

M64i94c35h17a23l 19B77u56d86i37n91s91k54ý 8735881380595

nikdo nenapada/nezneuctuje pozustale.. Truth movement poukazuje na to, ze opravdovi pachatele jsou jeste na svobode, nepotrestani... Mimochodem prvni "Konspiracni teoretici" tzv. Jersey girls jsou vdovy, jejich manzele zahynuli ve dvojcatech..

+1/0
16.9.2016 12:26

F76r71a40n59t85i95š76e66k 16L69u55f33t 2273428688

Pochybuji že první. První jsem četl v našem bulváru asi 13.9., milovníci konspiračních teorií jsou přesvědčeni o konspiraci při první zprávě o události a někdy i před: Nedávno se redaktor v TV přeřekl, že prezidentská kandidátka Clintonová zemřela, a na konspiračních webech už mají jasno, že v TV vědí že bude zabitá :)

+1/0
16.9.2016 18:18

M94i73c76h97a75l 10B14u32d90i63n73s24k51ý 8605531260215

"milovnici konspiracnich teorii" to, ze mam jiny nazor nez ten, ktery se mi snazi vnutknout media, to ze oficialni teore je v rozporu s tim co sem se ucil na vysoke skole, ze me nedela "milovnika".. Tak jak z vas nedela zminka o velkem prirozeni pornoherce.. lidi veri na vsechno mozne.. Dosud mi budou lidi rikat, ze invaze do Iraku byla opodstatnena, prestoze sam Bush rekl oficialne na kameru, ze tam nebyli.. Verite v konspirace? Invaze do Iraku je ukazkova konspirace proti irackemu lidu..

0/0
16.9.2016 22:04

F88r61a28n74t45i35š78e97k 57L49u16f48t 2323328688

Nevím co ses učil ve škole - možná si to ověř, ale spíš myslím že ty ten rozpor tam za každou cenu chceš vidět i když tam spíš nebude, jenom ho tam vidíš, právě protože chceš. Ohledně Iráku to pravda je, že Bush lhal, nebo se mýlil (Saddám chem. zbraně dříve měl a i v době před útokem mlžil tak, že to vypadalo jako že je má)

0/0
19.9.2016 11:31

P93a32v95e80l 96F90r61o58s71t 6497493941213

zajímavý je, že když se "přeřekl", tak to četl z čtecího zařízení a změnila se studiová grafika na BREAKING NEWS mód.....někdo ty baráky prostě vyhodil do luftu, máte v hlavě slušnej průvan pan Lufte

0/0
17.9.2016 13:24

F81r35a16n61t52i44š43e65k 24L93u59f47t 2963988288

Tak to přečetl špatně, nebo to tam někdo špatně napsal, připadá mi to pravděpodobnější než aby se redakce schválně diskreditovala lživými zprávami. Co by z toho kdo měl? Ty v hlavě nemáš ani ten průvan

0/0
19.9.2016 11:35
Foto

J60a97n 82C68i40b15u29l28k64a 9722298300369

V budově WTC7 myslím "jako zázrakem" nikdo nezahynul...

0/0
18.9.2016 9:49
Foto

P12a55v35e94l 39K66a26s31í43k53, 94T86e87c12h79n37e45t42.98c90z

Souhlasím. V článcích, které se věnovaly útokům 11. září 2001 obecně jsem měl tento dodatek: Útoky z 11. září 2001 se přímo dotkly tisíců rodin, které přišly o své blízké, a nepřímo pak doslova celého světa. Nejen s ohledem na úctu k obětem, ale i vzhledem k dalekosáhlým společensko-politickým dopadům je vyšetřování celého incidentu nesmírně důležité.

Tento článek píšeme s respektem k lidskému rozměru celé tragédie, a o stejný respekt prosíme i diskutující čtenáře.

Zdroj:http://technet.idnes.cz/proc-11-zari-ovladly-konspirace-pravda-neodpovida-fantaziim-p4c-/tec_technika.aspx?c=A110905_160417_tec_technika_pka

+1/0
19.9.2016 17:30

J43i97ř73í 65P80e63t16e61r16k51a 5889330245163

Ze článku: V roce 1969, CIA vytvořila nálepku "Konspirační teoretik", aby zaútočila na kohokoli kdo vyzývá "officiální" oficiální příběh

V dubnu 1967, CIA označila teorie zpochybňující oficiální příběh jako "konspirační teorie" a doporučil metody k diskreditaci těchto teorií....

Pár detailů z materiálu:

Cílem je protiútok a požadavky konspiračních teoretiků a zamezení takových požadavků v dalších zemích

Nástroje:

a) diskuse s politiky s tím, že se jim nastíní, že takové spekulace hrají do karet opozici

b) zaměstnat zdroje, které budou vyvracet útoky kritiků. Review a články jsou primárně vhodné pro tento účel. Zpochybnit (důkazy, politickými zájmy, finačními zájmy, nepřesnostmi)

Pokračování a zdroje v odpovědi...

+1/0
15.9.2016 16:37

J63i67ř68í 63P17e40t82e95r27k54a 5869800525123

Pokračování příspěvku

V médiích (tohle je speciálně pro pana Kasíka) mají používat tyto doporučené argumenty

- tvrdit, že by bylo nemožné, aby tolik lidí zůstalo potichu v takové velké konspiraci

- tvrdit, že očitá svědectví lidí jsou nespolehlivá

- tvrdit, že jsou to staré zprávy a že nebyly zjištěny žádné zásadní nové důkazy

- ignorovat konspirační nároky dokud není diskuze o nich příliš aktivní

- tvrdit, že je to nezodpovědná spekulace

- obvinit teoretiky, že jsou posedlí jejich teoriemi

- obvinit teoretiky, že jsou politicky motivovaní

- obvinit teoretiky, že mají finanční zájmy

+1/0
15.9.2016 16:38

J48i89ř28í 39P30e39t92e14r81k68a 5249740595643

Závěr příspěvku, resp. zdroje

Zdroj: zerohedge.com

Celý článek: http://www.zerohedge.com/news/2015-02-23/1967-he-cia-created-phrase-conspiracy-theorists-and-ways-attack-anyone-who-challenge

Původní dokument strana 1: http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2015/02/CIA-conspiracy.jpg

Původní dokument strana 2: http://www.washingtonsb log.com/wp-content/uploads/2015/02/CIA-conspiracy2.jpg

+1/0
15.9.2016 16:39

J24i90ř63í 71P72e80t48e22r68k81a 5359670175463

Opravený link: http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2015/02/CIA-conspiracy2.jpg

Sorry za překlepy, nejlépe si přečíst originální článek. Diskuze na idnes jsou tak omezené, tak jsem tady těch pár vět musel rozdělit na tři příspěvky.

0/0
15.9.2016 16:49
Foto

P80a29v78e98l 21K13a22s26í33k58, 13T83e22c59h84n10e48t41.79c28z

A co z toho, že někdo popsal slabiny konspiračních teorií, vyplývá? Že jsou tedy pravdivé? Samozřejmě, že ne. A že konspirační teorii nelze soudit jen podle toho, že je to konspirační teorie (nebo je tak označená), to přece všichni vědí (a protože se tento argument objevuje často, je v mých článcích zmíněn hned několikrát). Ale nedělejte opačnou chybu.

0/0
18.9.2016 9:09

J80i35ř89í 24P17e70t63e36r31k45a 5149610315563

Četl jste to vůbec? Je to snada zdiskreditovat jakékoli snahy o nalezení nesrovnalostí v oficiální verzi. Konspirační teoretik je negativní nálepka, ve středověku se tomu říkalo kacíř. Je to umělá nálepka. Většině lidí jde přitom pouze o přezkoumání faktů a potvrzení či vyvrácení oficiální verze na základě faktů a fyzikálních zákonů. Architektům ae911truth.org a pilotům pilotsfor911truth.org na 911 hodně záleží, protože to zpochybňuje jejich kredibilitu. Je nezajímá kdo to udělal, ale jestli fakta odpovídají oficiální verzi. Pokud tam nejdete chyby, tak jim je napište, odstraní je protože chtějí realitu. Postupují takto paranoidní jedinci posedlí nějakou teorií? Fakta ukazují, že je oficiální verze je jen velmi dobře podstrčený nesmysl. Četl jste tu vůbec tu zprávu? Není tam téměř nic k těmto důkazům, žádná tvrdá evidence, pouze nějaké příběhy, přitom stoh papírů. Zpráva NIST, zakázková práce, fajn, proč tam asi chybí rozbor dynamiky pádu, proč tam není celá simulace WTC7, atd. Protože to ani s nejlepší snahou nelze dát dohromady.Tři věci jsou třeba, aby to člověk mohl seriózně odmítnou oficiální příběh bez toho aby si připadal paranoidní. Základy vysokoškolské fyziky (resp. mechaniky), angličtina v a hlavně otevřenost jakýmkoli zjištěním. A pak ještě desítky hodin přezkoumávání evidence. Co se mě týká, tak bych byl mnohem raděj, kdyby to opravdu nějak dokázala ta banda muslimských feťáků a budu rád, když to někdo dokáže. Ale mám pokrk lží - fyziku a konstrukční možnosti letadla prostě neošálíš. Ty výškové budovy zvládnout tři taková letadla (není žádný věrohodný záznam o nárazu civilního letadla, dráha letu nemožná) takhle hořet tam může měsíc a budova, co se týká základních nosných konstrukcí, se ani nehne. Jste mladý člověk, nemáte technické vzdělání a s publikováním jiného stanoviska byste měl asi problémy, takže s vámi mám pochopení.Popravdě už ani nemám dobrou víru v to, že to bude sloužit pro dobrou věc až se po letech nezvratně prokáže, že to celé byla lež.

+1/0
18.9.2016 14:14
Foto

P33a62v88e24l 63K56a51s97í67k15, 68T87e67c87h36n67e42t92.87c88z

Dobře, takže vám vadí ta nálepka. Tomu rozumím. Ale jistě také vidíte to, že argumenty, které zastánci těchto "alternativních" teorií používají, jsou často velmi směšné/podezřelé/evidentně nepravdivé. Vidíte to, nebo ne?

0/0
19.9.2016 17:34

J64i54ř39í 63P91e50t48e84r93k86a 5549500625653

Je to tak. Bohužel na obou stranách je řada lidí, kteří prostě hrnou svoji vizi bez ohledu na evidenci. A vždycky jedné straně připadá argumentace té druhé strany ubohá až absurdní. Obě verze ale pravdivé být nemohou. Četl jsem vaše články a vidím jak nekriticky přijímáte zprávu NIST, protože tam píší přesně to, co chcete najít abyste obhájil svoji pozici (neříkám že schválně, je to prostě základní lidská tendence). Zpráva NIST je napsaná tak, aby to většinový pozorovatel (bez urážky) i případný odborník (pokud se v tom příliš nevrtá) přijal. Technicky to ale neobstojí protože to popírá evidenci a to je proč na to lidé z AE911 (nebo např. také Doc. Němec z VUT) poukazují. Kolem 911 je spousta věcí, které jsou krajně podezřelé, ale pro mě je nemožné je ověřit (např. že bratr prezidenta Bushe měl na starosti ochranku dvojčat před incidentem, pojištění, detailní pohyby na burze atp.). Beru tyhle informace v úvahu, ale jenom okrajově. O co se tady dá opřít je mechanika a materiály a základní záznamy událostí (které snad nejsou podvržené), protože tam pak nezáleží na tom, kdo co říká. Jak se říká, "the devil is in the detail" a když tomu dáte ještě víc úsilí a půjdete do detailu, tak to tam taky uvidíte. Otázka je, jestli vám za to pravda stojí s tím, že se vám to taky může dost změnit pohled na svět a taky budete muset mít odvahu připustit, že jste se prostě mýlil a uvedl nechtě další lidi v omyl. Tvrdá evidence musí odpovídat teroii a ne že teorie ohýbá (příp. i vypouští) nepohodlnou evidenci - A v tomto případě evidence drtí oficiální zprávu, stejně tak i zprávu NIST na prach asi tak jako ta použitá technologie ty tři budovy viz. https://www.youtube.com/watch?v=vadSaWyiozg

0/0
19.9.2016 20:40

M36i32c20h33a77l 33B75u81d67i84n55s28k12ý 8745101620125

Je na to cely soubor pravidel desinformaci. Uz jen argument "kolik lidi by se na tom muselo podilet, a jaktoze nikdo nic nerekne" - na projektu Manhattan se podileli tisicovky lidi a mnozi ani nevedeli, ze jde o vyrobu atomove bomby. Rika se tomu kompartmentalizace -> https://en.wikipedia.org/wiki/Compartmentalization_(information_security)

+1/0
16.9.2016 12:32

F21r73a41n90t77i33š35e32k 22L17u65f13t 2793598288

Však s taky Manhattan neutajil. Základní rys konspirativců je jejich problém s logikou

+3/0
16.9.2016 18:21

M35i12c61h14a57l 19B24u63d23i81n85s54k18ý 8725481720845

insideri vedeli, ale obycejni lide nemeli paru.. to je ten logicky zaver, ke kteremu jste mel dojit.. zakladni rys zastancu oficialni teorie: nedokazou sami domyslet jednoduche veci..

0/0
18.9.2016 15:45

M41a84r43t76i30n 74R57ů97ž83i10č65k25a 9194781878349

:-) R^

https://youtu.be/dIdJuAtGU54

+1/0
15.9.2016 7:54

J37a92n 98Š23l95é14g92l 8952190288183

Mám dojem, že se pan Kasík spletl. Všichni ti konspirátoři, kteří tvrdí, že to byla řízená demolice jsou ve skutečnosti agenti vlády USA. Je to naprosto logické. Vláda USA přece nemůže oficiálně připustit, že zpravodajská služba fatálně selhala a umožnila tak velký teroristický útok na území USA.

Z tohoto důvodu nyní tito lidé tvrdí, že vlastně to nebyl teroristický útok, ale řízená demolice. Takže tito placení agenti chrání zpravodajské služby. Navíc je to velmi výhodné pro vládu USA, protože lidi se jí budou víc bát, když takovou věc udělá, ale jelikož veřejnost si nemůže být jistá jaká část bezpečnostních složek to provedla nemůžou vinit celou vládu. Je to naprosto geniální a konspirační teorie dává víc smysl!!!

Dokud vláda USA bude platit budeme tyto argumenty číst stále!

:-)

+3/0
14.9.2016 20:12

J90i78ř27í 59S72c43h80w71a93c26h 8508144378146

takže nejspíš jsi placený agent, který na to upozorňuje a hraje tak vládě USA do karet....;-D

+1/0
14.9.2016 22:36

J15a72n 18Š58l48é13g13l 8972290798793

Pšt :-)

0/0
15.9.2016 5:51

V48i59l88é36m 90P46ř66í12h65o65d29a 2664509913817

Pčedpokládám, že p. Schwach bude nyní doprovázen osobním dronem.;-D

0/0
15.9.2016 16:02

P38a16v92e18l 85F87r71o18s90t 6417843461703

to už řikali v South Parku...

+1/0
17.9.2016 13:26

M24a14r92t58i46n 79J33i82r91o44u13s78e83k 7126705475848

Jakým způsobem vlastně únosci navigovali letadla po únosu a přerušení komunikace s řízením letového provozu směrem k cílům?

+1/0
14.9.2016 16:54

J15a67n 66Š65l73é95g15l 8212930908763

Nebyl to ten dispečer Carlos nebo to bylo u jiného případu ?

0/0
14.9.2016 20:17

J51a96k94u16b 10H95e86g60e72n69b30a69r67t 9975464719894

Asi zapomněli zavřít oči? ;-)

+4/0
14.9.2016 21:34

M38a12r84t10i69n 15J35i27r79o14u49s17e87k 7476515875568

Tak vizuálně podle terénu z kokpitu by to zcela jistě nešlo. Ta letadla nejsou Blaník, kde má pilot dobrý rozhled.

+1/0
15.9.2016 20:37

J41i93ř49í 96S78c87h24w19a74c24h 8848964978676

to tedy slyším poprvé, že se v takových letadlech létá "poslepu"..... a v případě poruchy přístrojů se s tím nedá přistát....

0/0
15.9.2016 22:21

M37a34r24t81i91n 16J76i80r91o69u88s29e90k 7466535845328

No měl jsem na mysli navigaci na dlouhou vzdálenost "piloty", kteří v tom letadle seděli jako "piloti" ten den poprvé. Školený pilot ve spolupráci s věží asi zvládne přiblížit se k letišti a přistát i bez budíků, ale tihle maníci se odstřihli od řízení letového provozu a museli se spoléhat jen na ... a to bych chtěl vědět, na co. Nikde není popsáno, jestli třeba používali palubní navigaci a zadali si "cíle" do autopilota či tak nějak.

+1/0
16.9.2016 7:25

J77a80k21u65b 52H32e92g59e23n69b89a94r90t 9495294809464

Vy myslíte, že po vzletu se WTC přesunulo, aby řízení letového provozu muselo sdělit únoscům jeho nové zeměpisné souřadnice?

0/0
18.9.2016 3:52

M22a82r72t64i58n 81J79i60r12o78u17s58e95k 7776655885908

Ne. Ale obvykle není v navigaci letadla tokové místo uloženo jako bod, X,Y,Z, do kterého by mělo letadlo směřovat ...

0/0
18.9.2016 21:56

V16i26l86é11m 84P12ř31í32h77o45d85a 2844109293697

Obrázky nadevší pochybnost odhalující, že chemtrails jsou pravda:

- do roku 2009 se to flikovalo různě - http://i.imgur.com/dPr9zbx.jpg

- od roku 2010 platí nová směrnice EU, dle které musí být ovladač chemtrails povinnou výbavou každého nového letadla - http://www.snopes.com/wordpress/wp-content/uploads/2015/12/chemtrails-photo.jpg

+1/0
14.9.2016 15:52

P48e54t34r 70Č22e67j28k97a 7416155499522

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
14.9.2016 16:19

J84i11ř27í 91S33c15h98w43a12c93h 8448364798506

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
14.9.2016 22:38

M41i80c46h92a74l 11D59o47b20r51ý 6532949768332

My té oficiální verzi přeci musíme věřit..jinak bychom se zbláznili ;-D

+2/0
13.9.2016 19:02

J86a27r55o94m44í58r 46P31o60p53l61e79r 4113841661534

jj, hodně věcí by člověk musel změnit a začal chápat. Je to takové zjištění, jakože rodiče kradli, lžou nebo vraždí. :-/

0/0
14.9.2016 14:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.