Diskuze

MiG-29: Stíhačka, které se báli i na Západě a uměla simulovat havárii

MiG-29 ve své době snesl srovnání s letadly „nepřítele“. Naši západní sousedé a jejich vojenští piloti z něj měli respekt, říká stíhací letec Václav Vašek. Stroj byl zvláštní i tím, že se dal vědomě uvést do pádu a ten následně vybrat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M48a67r95e88k 86V57o48k29á14l

25. 11. 2016 16:38

článek výborný - a úplně nejlepší je poslední odstavec ... (potkani a žraloci) :-)R^

0 0
možnosti

Nevim proc si pilot mysli ze se ho nekdo ze zapadnich pilotu bal? To mu napsali, zavolali ho, a nebo jak to vi?;-)

0 0
možnosti

"Na druhou stranu, F-22 a podobně, to jsou letadla určena k něčemu jinému. Jsou to systémy určené hlavně k ověřování vývoje technologií, nedá se počítat, že by se vyrobily ve stovkách kusů"

Ehm...cože? Ty "stovky kusů" byly jaksi v plánu, nakonec jich postavili "jen" dvě stě, protože se pro ně neobjevily adekvátní cíle (ty neexistují ani dnes). A taky proto, že export byl zakázaný, i do "spřátelených" zemí.

0 0
možnosti

Hlavně proto, že F-22, je nespolehlivý a poruchový stroj, který měl i období, kdy byly zakázané lety. Poruchy....:-D

http://www.symptomy.cz/diagnoza/kod?id=F22

Ale vážně, kapitola havárie :-)

https://cs.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin/Boeing_F-22_Raptor

0 0
možnosti

Stíhačka, která uměla simulovat havárii?! Můžete prosím opravit tento strašlivý titulek a pak ještě podtitulek v článku? Díky!

To, že lze letoun uvést do pádu a z pádu jej vybrat, není havárie a dokonce ani simulace ničeho! Je to skutečný pád, tedy stav, kdy letadlo přestává letět v důsledku odtržení proudnic na křídle. Havárie je pak náraz do země, který může být způsoben mimo jiné i odtržením proudnic. Takový náraz, pokud vím, neumí simulovat žádné letadlo. :-)

0 0
možnosti

Perfektní rozhovor. Díky

2 0
možnosti

Robil som ZVS v Bechyni, to boli casy...

0 1
možnosti

E82d67a 97D42r12á51b63e52k

21. 9. 2016 23:20

co myslel tím že se stinačka "udrží nad letištěm na pětníku"???

0 0
možnosti

no že se v letu dokázalo jakoby zabrzdit a třeba změnit směr nebo se zase rozletět ,vzdáleně pro představu jako když to autem vezmete přes ručku ....

0 0
možnosti

MIG byl dokladem hvězdné hodiny lidstva a M29 Fulcrum znamenal zázrak,který předznamenal další vývoj stíhaček na celém světě.V Nižním Novgorodu vás svezou MIG 29 do stratosféry + akrobacie dle přání a některé prvky vám dají pod kontrolu.Viz Overview Effect na YouTube.A Rusové dovedou s MIG 29 pěkné věci.

2 4
možnosti

P97e35t62r 51M42i49c27h70a30l

20. 9. 2016 22:18

Takhle se slít hned po poledni ... :-D

4 3
možnosti

P34e48t57r 96S40k23á25l77a

20. 9. 2016 11:52

dík za článek,po dlouhé době jeden člověk,který ví o čem mluví

3 0
možnosti

Jsem rád že máme lidi kteří ví o čem mluví a mají prokazatelné zkušenosti, jen je škoda ,že nejsou moc slyšet v inflaci blábolů od rádoby odborníků ....[>-]R^

6 0
možnosti