- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že u úvodního videa není místo hudby raději slyšet zvuk motorů a skřípění pásů.
A mimochodem, hned na začátku je pozůstatek po editaci: "... jak jim říkali jejich konstruktéři říkali."
Jinak samozřejmě díky za skvělý článek.
Ještě k diskuzi: titulek je divný, ale je to vlastně vytržený (těžko říct, nakolik objektivní) výrok z článku.
Jéé, s takovým jsem nedávno jezdil v Battlefield 1 v týdenní Betě
Teda, tahat antisemitismus do v podstatě ryze technického článku, tož už je hodně velká nemoc.
https://www.youtube.com/watch?v=hvzukx71ZS8 tady je 3D
v bitvě u Cambrai bylo nasazeno něco málo přes 300 tanků a 250 jich bylo zničeno, zapadlo či padlo do zajetí... ještě několik takových vítězství a Anglie by byla na kolenou...
Než se začnete někomu posmívat, tak si laskavě doplňte fakta. V bitvě u Cambrai bylo celkově nasazeno 476 tanků a ztraceno bylo 179
Amrické genetické inženýrství. Stejně jako Tunguzka nebyl meteorit, ale termojaderná bomba. Ukradená, jak jinak.
Propagace k nakupu Battlefield 1?
Jen pro zajímavost. ten tank (Mk IV) ve videu je z tankového muzea v městě Bovington, kam byl věnován Stevenem Spielbergem po natáčení filmu War Horse, pro který byla tato replika vyrobena... Viz.: https://www.youtube.com/watch?v=cFbYTYt6Ok8
Já myslel, že ho měl ještě z dob Indiana Jonese 3 ....
Koukam Rudy Kovanda ma nejakeho nemene vtipneho potomka.
Dobrý článek, ale svým nadpisem, jako v MF docela často, jej posunuje téměř k bulváru. Mnohý z čtenářů to přebere jako fakt. Tanky rozhodně nebyly hlavní příčinou porážky Německa. Ty důvody tu popsali ostatní níže, tak se nebudu opakovat, ale postavení frontových linií a jejich praktické "znehybnění" po dlouhou dobu ukazuje, co bylo tím hlavním důvodem: Němci a Rakušané byli prakticky "vyhladověni" jako středověký nedobytný hrad. A k tomu pomocí politických machinací ambiciozních národních politiků, které podporovaly vítězné mocnosti, bylo rozloženo R-U.
Škoda, protože jinak je po "technicky-historické" stránce obsahově vynikající.