- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
krome techto videi melo byt i klasicky video normalni rychlosti sestrihany. vybrany zajimavy prujezdy. bylo by zajimavejsi. ale je to prace.
Občas v TV sleduji jak v USA a Kanadě převážejí celé domy.
Podkopou, vyztuží traverzami, nadzvednou nad terén, najedou podvalníkem a frčí i desítky kilometrů. Když to nejde po cestě, vezmou to po kukuřičném poli.
Takže je to jen o prostoru který limituje velikost přepravovaného nákladu.
Nicméně - to kormidlo bych asi uřízl, a přeprava by byla jednodušší.
V muzeu by se přilepilo tesa páskou - má barvu hliníku, nikdo by to nepoznal
Škoda že se nerozhodlo, kde to letadlo skončí když ještě létalo. V Kunovicích je přistávací dráha, kde by mohli přistát, pak by to ani nemuseli rozebírat, jen by to přetáhli do muzea.
V Kunovicích má betonová dráha rozměry 2000mx30m. TU 154 má rozpětí cca 37,5m, prázdnou hmotnost 43,5 t a potřebuje přistávací dráhu o délce 2300m. V případě, že by letěl s minimem paliva a bez sedaček a cestujících, tak by těch 2000m možná mohlo stačit( jsem laik)? Problém bych spíše viděl v případě pozdější manipulace s letadlem po přistání. Rozchod podvozku TU 154M je 11,5m a je otázka zda jsou v Kunovicích tak široké pojížděčky. Také s rozpětím 37.5m by mohl být problém při umísťování letadla do areálu muzea. A samozřejmě i váha letadla, by mohla být problémem.
Všichni. kteří se na tomto převozu a přípravě podílejí si zaslouží velké uznání.
Podle vyjadreni organizatoru (LMK) je to z duvodu provozu na letecke zakladne Kbely. Proc s tim ale nevycouvali jen do ulice Polaneckeho, kde neni tak velky provoz a nejeli az v noci se musite zeptat organizatoru.
Proč to nevezou v noci po dálnici a vezou to kdesi po kotárech?
K řidiči, který ten kolos vezl, mám obrovský respekt.