Diskuze

Pokémon GO prohnal Googlu servery. Objednané kapacity překročil 50x

Již patnáct minut po vydání hry dosáhly přenosy z datacentra celkové předpovídané hodnoty, výsledný traffic byl nakonec padesátinásobný. Technici Google museli úzce spolupracovat s programátory hry a díky tomu se, přes počáteční nestabilitu a výpadky, podařilo obsloužit desítky milionů hráčů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J87a58n 43K12u52d81e85r57a

4. 10. 2016 12:26

Zůstávám u Ingressu, za pokémony na displeji bych se styděl.

2 1
možnosti

To je skvělé prohlášení! Samozřejmě dává dokonalý smysl... ;-D;-D

3 3
možnosti

Skoda ze mame od verze 0,37 zakazane hrani na rootnutych telefonech...

2 1
možnosti

Se suhide mi to funguje ;)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

P88e17t42e60r 27G25r90e84s

4. 10. 2016 10:43

Od ludi, ktory maju skusenosti s kazdou z tychto tehnologii viem, ze jedine v com je Google cloud malinko lepsi nez AWS alebo Azure je VM service. V ostatnych sluzbach maju este co dohanat - najma storage.

1 0
možnosti

obavam se ze nemate potuchu proc by to s jinym resenim nevyhrali ani omylem :-) Presneji by ani neodstartovali..

0 1
možnosti