Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se „ruská propaganda“ dostala až do projevu prezidentského kandidáta

Americký novinář si všiml, že jeho článek v projevu citoval republikánský kandidát na prezidenta USA Donald Trump. Ukázal také souvislost s nepovedeným ruským článkem čerpajícím z Wikileaks. Ale Trumpa na základě toho nelze vinit z ruské propagandy. Jen z toho, že neověřuje své informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66a92r75t52i16n 82J12a24n10d89a 7264417813686

hm, z nadpisu bych řekl, že se dozvíme, že Trump pracuje na zakázku Kremlu, ale v článku (a ani mimo článek) žádný důkaz této spolupráce není...to je ale škoda:-/

0/0
23.10.2016 11:23

M60i75c12h29a55l 46B39u69d83i46n56s42k74ý 8435421600145

Je docela usmevne jak se cesky tisk zajima o "ruskou propagandu".. jedno pretoceni nejakyho emailu, hack DNC + unik na Wikileaks a okamzite vsichni ukazuji na Putina a hloupeho Trumpa. Krasna manipulace a odvadeni pozornosti od spiny, ktera vyplula na Clintonovou. Jsem prekvapen jak moc se cesky tisk micha do voleb v USA a snazi se nam vnucovat, kdo je jaky kandidat. Skoro jakoby se volilo u nas. Taky jsem prekvapen, ze americka zaprodana korporatni media o americkych volbach informuji objektivneji nez ta nase ceska.. Rv

+1/−1
18.10.2016 13:36

H75a15n52a 97P90a66c70u90l92o83v76á 2366686379136

Dobrá práce R^

+3/0
15.10.2016 6:30

P60e16t40r 49K64o69r92b80é92l96y18i 3387958724189

Když se tak dívám na euroamerické politiky napadá mě hodnocení třídy ze hry Vyšetřování ztráty třídní knihy. Myslím, že práce na školních pozemcích by pomohla této zejména těmto lidem osobnostně dozrát.

0/0
14.10.2016 20:04

J67a80n 49P84u50l36e38c 4698687181405

Wikileaks se pomalu, ale jistě, stává součástí ruské propagandy, je otázka, jestli to od samého počátku nebylo hlavním cílem. Tak jako tak Sputniku přece nikdo normální nemůže věřit.

+2/0
14.10.2016 15:17

L37u61d61v61í42k 25G18a52j81d68o13š92í95k 2445813344592

Docela hezká paralela s naším neexistujícím článkem od Ferdinanda Peroutky.

Není se co divit, že Zeman z Trumpa učůrává - zatím.

Až Trump volby prohraje, možná Zeman pochopí, že tohle chování není zaručená cesta k moci a že jemu se to povedlo byla spíš náhoda.

+4/0
14.10.2016 14:07

J11a82n 37P73u27l83e26c 4958857821865

Doufejme, že prohraje. Brexitu také nikdo na začátku nevěnoval pozornost. :-(

0/0
14.10.2016 15:18

R76o31b45i70n 40Ž33i41ž40k29a 2418634926296

Padá na mě z toho deprese. Pokud dá takovouhle práci rozkrýt dvě jednoduché pochybení při ověření zdrojů (jakých během kampaně nastávají stovky) a stejně to půlka lidí v diskusi nechápe...

.

pak je absolutně nemožné očekávat, že pravda nějakým způsobem v té kampani rozhoduje (u nějakého významějšího množství lidí).

+5/−1
14.10.2016 12:19
Foto

P53a90v49e63l 87K53a49s67í11k78, 67T85e80c66h20n77e45t65.56c41z

Říká se, že "než si pravda nazuje boty, lež oběhne půlku světa" (autor citátu je mi neznámý a těžko dohledatelný, někdy je za něj označován Mark Twain). Ale jak dodával Pratchett: když vám někdo řekne opravdu hodně lží, můžete z toho nahlédnout, jaký má zvenku tvar ta skrývaná pravda :-)

+2/0
15.10.2016 0:13

R31o74b59i32n 41Ž61i72ž13k50a 2148284476896

Je v tom určitě nějaká Pravda (:-)), ale skutečnost je zamotanější, protože dostkrát nevíte, zda jde o pravdu, lež nebo polopravdu.

A to vede k tomu, co jsem tím příspěvkem myslel:

1) člověk aby pomalu nedělal nic jiného, než sledoval a dohledával zdroje všeho, co se kde šustne a řekne.

2) pokud do toho člověk jde, stejně ho čeká v určité fázi deziluze stylu "kecaj všichni" - ne že by se nedala vybrat méně prolhaná strana, spíš si člověk říká, že pokud nechce prolhance, má asi smůlu.

3) i kdyby si člověk nakrásně nějak vybral, vracím se k primárnímu zdroji té deprese - kolik lidí reálně dojde až sem?

0/0
16.10.2016 18:33
Foto

K18a30r36e44l 61W17á42g43n29e74r 4527765849597

Powell v e-mailech kritizuje Clintonovou, že ho vtáhla do svého skandálu kolem elektronické pošty rozesílané ze soukromého serveru. Záležitost vyšetřovala FBI se závěrem, že takový postup byl ze strany tehdejší ministryně zahraničí krajně nezodpovědný. Clintonová nedávno na svou obhajobu prohlásila, že používat soukromý server jí poradil Powell.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/colin-powell-e-maily-dcleaks-hackeri-dbs-/zahranicni.aspx?c=A160914_164725_zahranicni_san

0/0
15.10.2016 6:45
Foto

P65a31v62e82l 74K16a60s97í78k40, 26T31e35c80h46n26e96t60.30c95z

Trochu mimo téma vlákna :-)

0/0
15.10.2016 8:55

M71a46r83t42i82n 57K23ř97í12ž 9983172540567

Fascinuje měl, kolik lidí v tom vidí propagandu - tady přece nejde o nějakého Trumpa nebo Clintonovou. Proč by český Technet propagoval toho nebo onoho? Mělo by to nějaký vliv na výsledek voleb? Jde přece o tu metodiku a o příklad toho, co může vzniknout chybným, tedy neověřeným, převzetím informací odkudkoliv. Je velmi užitečné zmapovat, odkud a jak se dezinformace šiří.

+6/−1
14.10.2016 10:16

M12i16l80a87n 31Z52e40i38d20l51e94r 2272391806619

Tak ono je to o symbolech, o tom co jejich nositelé představují. Mnoho lidí (ať už z jakéhokoliv důvodu) se identifikují s tím co Trump říká(sami by si na to třeba netroufli) a pokud ho určitá část populace bere vážně( GOP kandidát na prezidenta USA) vnímají to tak,ze i oni mohou být bráni seriózněji.

Jakýkoliv útok na Trumpa pak vnímají jako útok na sebe, svoje přesvědčeni a část své identity a pokud se nenajde instantní vysvětlení kdo,proč a z jakého důvodu přináší informace s kterými vnitřně nesouhlasí tak potom nastupují různé spekulace, konspirace a nařčení z propagandy.

0/0
14.10.2016 18:23

J95a12n 77M91a56l88ý 1865299474298

Technet mám rád právě proto, že se necpe do politiky - která koneckonců na mě skáče pomalu všude jinde. Byl bych moc rád, kdybyste tento hnůj (politiku) se necpali. Ať nemusím litovat svého hlasu na lupě.

+2/−7
14.10.2016 9:55
Foto

P10a26v91e61l 95K78a32s70í74k33, 73T64e38c75h17n89e66t61.94c87z

Já to neberu jako "politickou agitaci", ale jako poukázání na to, jak se dají ověřovat informace. A tento případ mě zaujal právě tím, jak řada novinářů po Trumpovi skočila, že cituje Sputnik, i když tím vlastně udělali to, co Trumpovi vyčítali. Prostě takový hoax na druhou. Politické ambice v tom nehledejte. Ostatně jaký by to mělo z hlediska amerických voleb význam, kdyby český web vedl kampaň? :-) Nemůžete nám ale vyčítat, že tu kampaň sledujeme, protože je to nesmírně zajímavého právě z pohledu nových i tradičních médií.

+5/−1
14.10.2016 10:32

J24a52n 76M61a11l98ý 1305259974668

Tak to byste spíše měli udělat článek, jak se informace dají ověřovat. Trump prezident není, tudíž nemá přístup k tajným službám, aby si informace ověřil a vychází tedy z toho, co si přečte na internetu. Nemusíme ale chodit daleko, tajný služby taky nejsou 100% záruka, viz. zbraně hromadného ničení v Iráku (a pokud se někdo bude odvolávat, že se tím myslí i chemické zbraně, tak mi vysvětlete, proč v případě Sýrie se o jejich chemickém arzenálu nikdy nehovořilo jako o zbraních hromadného ničení). Mě by opravdu zajímalo, z pozice obyčejného čtenáře, jak informace řádně ověřit. Vždy, když budu číst nějakou informaci, budu vlastně číst slova, která zformuloval někdo jiný. Jak mohu vědět, že ona slova nepřeskládal tak, aby to vyhovovalo jeho názoru? Víte už nějakou dobu čtu o všemocné ruské propagandě, až člověk kouká s otevřenou pusou co všechno zvládá. Jak teda nazvat články přebrané třeba ze Syrské organizace pro lidská práva? Všechny média mileráda přebírala jejich informace, též bez ověření a hned je vydávaly za pravdu. Až když se konečně někdo začal ptát, co že to ta organizace vlastně je a kde bere informace ze Sýrie, když sídlí v Anglii. Tak v tom případě všechna ta západní média, která informace přebírala, se taky dají nazvat propagandou ne? Nebo další znak ruské propagandy: píše převážně negativně o západu a jeho spojencích. No já tu při srovnání zase čtu samé články o Rusku, které ať udělá cokoliv, vždycky to bude špatně. Takže zase o západních médiích mohu mluvit jako o propagandě, když záměrně vyhledávají jenom negativa? Víte, já žádný Sputnik a spol. nečtu. Naopak čtu spíše weby, které se k Rusku staví téměř negativně, ale nemám zase tak špatnou paměť, abych neviděl, že články, které třeba vycházejí dnes, se úplně rozporují s těma, které vycházely před rokem. Rusku se vyčítá zábor Krymu a východ Ukrajiny a ano, já s tím souhlasím. Na druhou stranu si pamatuji, jak západní politici na Majdanu podporovali svrhnutí demokraticky (zahraničím potvrzeno)

+1/−1
14.10.2016 12:21

J24a86n 43M67a30l35ý 1475759244718

zvoleného prezidenta. Toto naše a západní média už tolik nepřipomínají. Ptám se proč? Pokud naše i západní média nejsou především propaganda, tak by to připomínat měla. Tímto se dostáváme k začátku mého příspěvku a to, že běžný čtenář NEMÁ možnost si informace ověřit, vždy bude číst názor někoho jiného. Abych si to ověřil, musel bych sednout na letadlo a jet na místo, kde se zrovna něco řeší. Proto články o Rusku nebo z opačné strany, o Západě, raději vypouštím. Proto jsem byl trochu zklamaný, když jsem tohle našel i na Technetu, protože číst jsem chtěl cokoliv, ale určitě ne o "zákařné ruské propagandě".

+2/−1
14.10.2016 12:26

M71i56l64a57n 86Z40e72i12d83l65e32r 2352331586159

Hmm, sáhodlouhý traktát míchající jablka s hruškami,švestkami a všelijakým tropickým ovocem dohromady ( bobulovité ovoce ať mě promine).Na ověřitelné informaci, zdroji je ta "krása",že se taková informace dá dohledat či její existence ověřit.

Pak je tu něco čemu se anglicky říká "corroborating evidence" , v žurnalistice to bude asi novinářská etika nebo něco v tom smyslu.

O tom jak si takové informace kdokoliv z nás vykládá pak záleží na úhlu pohledu a v tomto ohledu nejsou média výjimkou.

Pokud cítíte potřebu 100% nestranných , neprůstřelných a objektivních informací pak místo internetových médií čtěte encyklopedie,slovníky a technické manuály.

Ale k věci. Jistě, obyčejný smrtelník na rozdíl od "všemocného" novináře nemusí mít vždy přístup k prémiovým referenčním databázím, šuškandě na temných chodbách nebo nejmenované zdroje.

Pro začátek Vám třeba doporučím tento web

http://www.factcheck.org/

+4/−2
14.10.2016 13:08
Foto

P56e49t40r 59A95d58l17e71r 8183182856311

pane kasiku, bylo by mozna dobre, kdybyste se venoval necemu jinemu nez psani o politice v usa ... takhle jednostranne vybrane informace, to jsem uz dlouho nevidel ... krome toho jste vubec nepochopil, asi proto, ze verite ruznym new york times a podobnym dnes uz zpochybnenym platkum, ze v techto volbach jde o neco uplne jineho ... po precteni vaseho rozsahleho opisovani (a neprilis dobreho prekladani) soudim, ze to asi nepochopite nikdy ...

+4/−13
14.10.2016 6:55

M70i54l81a51n 89Z46e32i26d67l87e29r 2732701366279

Nějaká pasáž, kde autor čerpá z NYT by nebyla? Možná, že Vy byste se mohl o něco méně věnovat psaním nesmyslů.

+5/−2
14.10.2016 7:35
Foto

P40e42t44r 87A62d83l62e73r 8853172256281

prectete si to jeste jednou

0/0
15.10.2016 1:11
Foto

P23a63v83e55l 48K11a19s11í57k12, 24T41e87c10h42n46e67t30.65c88z

Pane Adlere, děkuji, že jste si dal práci a napsal mi, abyste mne informoval o nedostatcích článku. Bohužel ale postrádám konkrétní připomínky. Napsal jste, že (a) jsou to jednostranně vybrané informace, ale to zjevně není pravda, protože na danou událost jsem přinesl pohled z různých stran (kromě Sputnik News, kteří se nevyjádřili), (b) říkáte, že věřím New York Times, ale to je přeci nesmysl, nejde někomu/něčemu věřit bezpodmínečně, musíte ověřovat jednotlivosti v kontextu (i takový Sean Hannity z FOX News se někdy splete, nikoho nemůžete brát za neomylného, proto by novináři měli uvádět své zdroje) , (c) "dnes již zpochybněným plátkům" vypadá, jako kdybyste měl seznam "plátků", které zpochybněné nejsou :-), ale jak říkám, zpochybňovat je potřeba všechno, (d) říkáte, že opisuji, ale když někdo dá do uvozovek, co někdo řekl, a uvede zdroj (zde s hypertextovým odkazem), tak se tomu říká citování a je to přesně to, co slouží k lepší dohledatelnosti (tedy kdyby citoval Trump, tak není tento problém, protože by byla snadná ověřitelnost), (e) pokud máte návrh na vylepšení překladu těch citovaných vět, dejte vědět.

+9/−2
14.10.2016 8:14
Foto

P75e39t72r 29A33d46l18e79r 8943442736281

inu, coz takhle nekdy zabrousit na drudghereport.com, kde se nezabyuvaji komentari, ktere vydavaji za zpravy? a takovych mist je vic

0/−1
15.10.2016 1:10
Foto

P19a61v83e41l 79K72a60s34í69k38, 27T13e10c61h51n25e15t64.50c36z

Drudge odkazuje na články na webu, které se mu líbí. Je to takový pokus o fact check, ovšem bez individuálně popsané metodiky (narozdíl od jeho RefDesk, kde tu metodiku popisuje).

0/0
15.10.2016 9:05
Foto

P58a82v87e53l 82K28a76s71í92k76, 16T78e66c69h90n80e62t35.49c91z

A jinak si doufám vnímáte, že i Drudge odkazuje ty plátky, které vy označujete jako "zpochybněné". Jak se s tím vyrovnáváte?

+1/0
15.10.2016 9:07

O37n43d70ř47e21j 69Š29i70m94e91k 5743402927478

JJ všechny americké plátky jsou zpochybněné, jenom ty ruské září na poli věrohodnosti a faktů. A kdo říká, že to není pravda, tak ať se propadne do západního Německa!

Řeknu Vám jenom jedno. Kvůli lidem, jako jste Vy, se tu znova rudé knížky vytahovat nebudou. Máte na to jiný názor, ale většina mladých lidí vidí svět jinak, než Vy. Ano, Vy jste starší a moudřejší, jenomže jste se většinou nedostali dál, než za hranice okresu a o světe nic nevíte. Řeknu Vám jedno. Radši budu číst americké pamflety, než ty ruské, ze zaostalého Ruska!

+2/−1
14.10.2016 8:49

M69i36l72a39n 58Z61e94i88d41l91e31r 2482451396709

On je pan Adler imigrant, tuším žijící v Kanadě, takže se podíval o něco dál než za hranice okresu.

Nějakou záhadu v tom co píše bych v tom nehledal.

Zkratka se informace uvedené v článku neslučují s jeho názory a pohledem na svět, ergo jako takové musí zcela jistě jít o propagandu, spiknutí médií a establishmentu.

Ve virtuálním světě sociálních sítí je pak tento pán ideálem objektivity a nestrannosti. Stačí jenom kliknout na FB profil a uvidíte s jakým zanícením podporuje oba prezidentské kandidáty :-)

+2/−1
14.10.2016 9:52
Foto

P69a62v79e25l 57K97a24s22í50k42, 22T97e16c76h11n12e75t84.29c10z

Přesněji z našeho pohledu emigrant, z jejich pohledu imigrant. Jedno z těch slov, které se vždy vztahuje k mluvčímu. V angličtině se říká "expat", což se tomuto problému vyhýbá, ale zase zní, jako kdyby to byla zkratka pro "bývalý vlastenec" :-)

0/−1
14.10.2016 10:41

M63i17l32a76n 87Z96e48i12d77l25e72r 2342881986349

Máte pravdu, možná že výraz expat je výstižnější než e/imigrant.

Je odvozeno ze slovesa " expatriate" : to withdraw (oneself) from residence in or allegiance to one's native country, to leave one's native country to live elsewhere; also : to renounce allegiance to one's native country. Těch výkladů významu tohoto slova ale bude pravděpodobně více.

+1/0
14.10.2016 11:06
Foto

P39e93t24r 45A48d54l24e32r 8963452626871

na ja, vidim, ze jste skvele informovan, vcetne toho, ze ani nevite, ze ta zprava, o kterou tady slo (mineno ta z new york times) byla vymyslena na times square v novem yorku ... ale jinak vam preju dobrou chut

0/−1
15.10.2016 1:08
Foto

P22a40v88e55l 62K25a39s16í61k39, 12T36e60c59h21n43e34t68.87c19z

Kde je ve článku něco o zprávě New York Times? O čem mluvíte? Na co reagujete?

0/0
15.10.2016 9:09

M17i51r70e17k 60G49a79j54e49r 5831356409350

Co kdyby ted nekdo chtel vydat clanek s nazvem Hillary C. nemuze byt spojovana s mocnymi extremistickymi skupinami v Saudske Arabii. A v clanku pak rozvest, proc je v poradku, ze mezi jejimi nejvetsimi sponsory jsou adresy v S.A.

Hadejte, co si o tom ctenari pak zacnou myslet? Mnoho lidi si totiz o tom udela presne opacny nazor nez ktery vyplyva z titulku. Metody propagandy jsou totiz velmi sofistikovane a neni duvod, aby v dnesni dobe takove nebyly.

+1/−3
14.10.2016 0:18

S18t36a71n87i69s20l18a58v 91S72t98u91p87k83a 6881425795970

protože byl napaden server Jordánské agentury Petra v neděli, kde tyto informace podstrčili hackeři a než je smazali, ostatní média je bez ověření převzala?

+5/0
14.10.2016 0:32

S37t56a53n80i69s68l80a93v 22S44t84u65p76k14a 6711115515320

jinak soucasti falesne zpravy byli vsichni prezidenti USA.

0/0
14.10.2016 0:50

J48i54r63k58a 79B59r24u78n71n25e72r 4648902219697

Myslel jsem si, že jsem na Technetu a octl jsem se na politickém webu.

+3/−8
14.10.2016 0:13

M85i96r83e80k 37G65a13j17e74r 5961726739350

Nabizi se otazka, proc tak obsahle spekulace a nezeptaji se misto toho primo Trumpa, odkud tu informaci cerpal a jak si ji overil !

Domnivam se, ze dnes maji na vysledek voleb velky vliv novinove titulky, protoze skoro nikdo nemuze cist tolik clanku detailne a z leckterych si jen zapamatuje ty titulky (napriklad Zeman si nezapamatoval spravne ani titulek clanku a pak se o nej rok prel a svuj omyl dodnes nepriznal). Takze ucel splnen. Pokud by nekdo chtel volit Trumpa, tak ho chceme varovat, protoze si zahrava s ruskou propagandou, jiz je Trump soucasti.

+1/0
14.10.2016 0:07

T94o94m29á85š 42Z66e93m34a43n 3785768924655

Srovnal bych to se situací, kdy česká media vážně psala, že Sarah Palinová požaduje bombardování České republiky po útocích v Bostonu - akorát to převzali ne ze Sputniku, ale z The Onionu, což je humoristický web..

A možná by stálo spíše za zmínku samotné pozadí Benghází - tedy to, že se osazenstvo ambasády několik hodin dožadovalo pomoci a americká správa na ně .. jak na placatý šutr - což byl také základ celé aféry a ta rozhodně nevznikla v ruské propagandě..

+9/−1
13.10.2016 22:33
Foto

J90a95n 65K31u57l53í73s95e90k 8167873298241

Přesně tak. Clintonka ignorovala žádost o pomoc a pak druhý den o útoku v Benghází nestydatě lhala. Už jenom kvůli tomuhle by měla být právoplatně odsouzená a sedět...

+1/−6
14.10.2016 0:06

S65t45a47n88i61s16l85a88v 82S75t94u85p32k33a 6271445525280

zdroj?

+4/−1
14.10.2016 0:33

P27e70t17r 76S18t29u69c44h34l29í55k 2613473862809

Někomu to muselo fakt hodně práce zesmolit takový článek , ale přání je otcem myšlenky. Co se odehrálo v Bengází je fakt, to že se jim nedostalo pomoci je také fakt. Když se wikileaks hodila, všichni Assange obhajovali jako oběť amerického systému, ale teď je to najednou naopak? Volby v USA se derou do finále a lobby okolo Hillary začíná být nervózní. Diskreditace Trumpa nabírá na síle, jeho spojováni s Ruskem je trapná zástěrka. Ve skutečnosti je levicová Hillary a její kroky ve světě nebezpečněji napojená na diktátora Putina než se zdá. Jenom díky její zahraniční politice a podpoře islámu , získal Putin tak velký prostor pro své plány.

+4/−7
13.10.2016 22:32

D41a51v90i38d 95D44i21r86g85a 7585781868

Vidíte v tom článku faktické chyby, nebo jen odporuje vašemu světonázoru?

+7/−2
13.10.2016 23:28
Foto

P62e30t14r 33K68i57e97b11e45l 8794942657852

..to muselo dát práce, sesmolit takový příspěvek do diskuse...a přitom totální kravina :-/

+3/0
14.10.2016 0:00

M19i24c98h53a77l 65M11i60n34a75ř18í29k 9892196159838

Takové hloupé články jsou důvodem, proč si myslím, že Technet si nezaslouží křišťálovou lupu.

+6/−17
13.10.2016 20:44

R31o27b38i42n 16Ž23i30ž95k86a 2138494856456

Proč hloupé?

+8/0
13.10.2016 21:01

S60t56a35n51i24s34l96a86v 41S80t23u84p12k95a 6371245495660

protože kritické myšlení vyžaduje velkou dávku sebezapření, jelikož relevance odporuje často naším přesvědčením a kulturním vzorům, což je i případ, nejen, pana Minaříka dle toho, jak se v diskuzích vyjadřuje a proto je velmi pravděpodobně článek pro něj hloupý a nepřijatelný.

+12/−2
13.10.2016 21:14
Foto

P87a94v61e58l 76K37a53s74í94k93, 12T66e73c25h24n24e72t28.82c76z

V čem konkrétně spatřujete problém?

+5/−1
13.10.2016 21:08

T74o84m18á95š 88Z45e25m56a14n 3275918804475

Bude i nějaký článek na téma Hillary? Např jak může nezaviněně zmizet X tisíc emailů státní správy ze soukromého emailu?

+5/−2
13.10.2016 22:34
Foto

P46a61v90e83l 12K78a96s97í49k39, 13T83e74c17h96n70e86t32.19c41z

Je to už trochu starší, ale tohle je docela dobrý rychlý přehled, pěkně pracuje s původními zdroji: https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/09/02/12-things-i-learned-from-the-fbi-report-on-hillary-clintons-private-email-server/ Do podrobna to vzalo třeba Politico http://www.politico.com/magazine/story/2016/09/hillary-clinton-emails-2016-server-state-department-fbi-214307 nebo NYT http://www.nytimes.com/interactive/2016/05/27/us/politics/what-we-know-about-hillary-clintons-private-email-server.html?_r=0

+1/0
13.10.2016 23:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.