Diskuze

Reklamy Google vás mohou identifikovat a následovat. Jak se odhlásit?

V létě společnost Google mírně změnila podmínky zobrazování reklamy, aby „reflektovala nové způsoby používání webu“ například na mobilních telefonech. Podle kritiků to otevřelo cestu novému cílení reklam na konkrétní uživatele. Podívejte se, co o vás Google skutečně ví a jak změnit nastavení reklam.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je třeba se rozmyslet. Jsem schopen zabránit zobrazení reklamy? Ano? tak tento problém neřeším.

Ne? Tak potom ať se zobrazuje reklama na to, co mě baví, o co mám zájem, třeba mobily, PC hry, ať mi klidně naskakuje reklama na novinky. Mnohem lepší než reklama na masturbační pomůcky pro ženy.

1 0
možnosti

Nesdílíte s manželkou jeden účet? To by pak vysvětlilo ty pomůcky...

5 1
možnosti

No ale ten článek je hodně neúplný. Google pouze poskytuje nástroj, jak ho budou inzerenti nakonec využívat mají v rukách správci jejich marketingových kampaní. Remarketing lze nastavit velmi citlivě a ohleduplně. Lze snadno nastavit například počet opakování, tj. kolikrát se uživateli znovu nabídka produktu zobrazí a lze nastavit i časové rozmezí. Například se můžete uživateli připomínat jen x dní od návštěvy vašeho webu. Nebo naopak nechat ho x dní být a připomenout se až po zvolené době. Stejně tak můžete kampaně cílit podle toho, jaké stránky vašeho webu navštívil. Pokud se dostal až ke košíku, ale nákup nedokončil, můžete mu nabídnout nějaký benefit. Naopak pokud nákup dokončil, můžete ho z remarketingu vyjmout. Nebo naopak - nabídnout související produkt nebo službu, např. servis.

Představa, že se Google dozví o nákupu z e-mailu je mylná. Dozví se to tak, že projdete děkovací stránkou za košíkem e-shopu. Tím spadnete do odděleného seznamu uživatelů. Primární třídění do seznamů probíhá podle navštívené URL.

Dále v českém prostředí se setkáte spíše s retargatingem od Seznamu. Má větší počet inzertních ploch, princip fungování je stejný.

0 0
možnosti

Na to je jeden recept: reklamy ignorovat. Produkt, který se objevuje v reklamách příliš často, nejen ignorovat, ale vyloučit jeho koupi. :-)

0 0
možnosti

P48e50t74r 34D80v82o45ř71á77k

30. 10. 2016 21:45

Mně to přijde nelogické. Jaký smysl má zobrazovat produkt z obchodu, který jsem si před chvílí prohlížel? Buď jsem koupil nebo (z nějakého) nekoupil, a reklama na tom nic nezmění.

2 0
možnosti

Budete se divit, ale... koukám na statistitku jednoho z našich e-shopů a:

pouze 56% uskuteční objednávku při první návštěvě

10% po 28 a více dnech od první návštěvy

4% po 7 a více návštěvách webu

Stojí za to se připomenout ;-)

0 1
možnosti

Mne je to jedno, blokujem všetko do posledného :-)

1 0
možnosti

Proč by mi mělo vadit, když se mi budou zobrazovat reklamy na věci, které mě mohou zajímat, místo náhodných reklam na prací prášky nebo vložky?

2 0
možnosti

No, v Americe to mají vymakané tak, že z toho, co nakupujete, jsou schopni odvodit, co budete potřebovat příští rok, za dva roky apod. ...

0 0
možnosti

Nikomu cílená reklama ve skutečnosti nevadí, ale protože hipsteří chtějí dát všem vědět jak moc světa znalí jsou, tak se proti tomu staví negativně s odvoláním na narušování soukromí. Vždycky mě to rozesměje. Za pár let se bude muset schválit zákon, aby nikdo v samoobsluze neviděl, jaké zboží kdo nakupuje :)))

1 6
možnosti

Inu kdyb většina lidí na nedávno zobrazeném informačním okně, které předcházelo vstupu na služby Googlu, neodklikla bezmyšlenkovitě tlačítko "Souhlasím" a místo toho prošla nastavení, ve kterých se dalo vše vypnout, tak bychom tu podobné články ani nepotřebovali.

0 0
možnosti

Bylo by naivní si myslet, že všechny ty vymoženosti zdarma (android, prohlížeče, zprávy...) se dělají jenom pro naše modré oči

5 0
možnosti
Foto

No, svým způsobem je to pravda, dělají se pro naše oči, protože naše oči pak koukají na tu reklamu :-) Někdy se dokonce v angličtině říká, že se obchoduje s "eyeballs", tedy očními bulvami.

3 0
možnosti