Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M18i23l55o90š 11K62o59l98m95a97n 6236533487142

Tehdy nebyla zdaleka taková medializace všeho, jako je dnes. Pamatuji se, jak jsem se s rodinou na "Zlatých píscích" u Bratislavy zastavil na dva dny. Byla tam krásně čistá voda, ale moc návštěvníků tam nebylo. Dal jsem se do hovoru s jedním návštěvníkem a až od něho se dozvěděl o tragedii, která se tam odehrála přede dvěma roky. Po vylovení všeho co šlo, prý zůstalo hodně malých pozůstatků po obětech, které se sále objevovaly na povrchu. Pak prý dovezli nějaký přípravek ze Švédska rozstříkali po hladině a vytvořila se vrstva pěny a po stažení pěny bylo jezero vyčištěno. Nasadili tam hned Amura a ten prý vodu dokonale vyčistil od všeho, co bylo organického původu.

0/0
doporučit
22.11.2016 10:23

J62a32n 16H69o36r85k36ý 2416616616975

Sakra, kopec!

0/0
doporučit
21.11.2016 23:56

J16a21n 96H11o62r19k90ý 2916696576335

Á, koukám, že jsem asi desátý :(

0/0
doporučit
21.11.2016 23:56

D21a71v73i63d 48E71r63b68e50n 5279277677266

Sakrakopec je výbornej... ;-D

0/0
doporučit
21.11.2016 19:47

J62i63r68k30a 88H64o76n61c92ů 2914944501628

Ten vrch byl pojmenován podle posledních slov pilota?

+27/0
doporučit
21.11.2016 16:57

D96a43v88i32d 61E78r56b39e21n 5449957727476

R^;-D

+3/0
doporučit
21.11.2016 19:47

M64a76r91e21k 79F87l53e79k47a98č 1496705134148

S každou takovou havárií se bezpečnost letectví posouvala kupředu

0/0
doporučit
21.11.2016 16:54

P79e71t27r 78M77i22c84h73a30l 2790284651472

Jen pokud se přesně vyšetří jeí příčiny, což se o tomto případě tvrdit nedá.

+7/0
doporučit
21.11.2016 17:51

M21i86l50a28n 71Š57v50a98g10r68o81v21s16k96ý 9822599435488

Mě do teď fascinuje neštěstí u Stéblové, to byla tragedie...

0/0
doporučit
21.11.2016 15:18

K60a58r74e75l 66V92o64h28n60o61u89t 4558229910237

Tenkrát padala letadla jako švestky.

Kdysi jsem se probíral starými výtisky Rudého práva zhruba ze stejných let, protože jsem hledal zmínku o konkrétní železniční nehodě. K mému překvapení jsem zjistil, že železniční neštěstí s fatálními následky byly tenkrát zcela běžné. A tu jednu, kterou jsem hledal, jsem ani nenašel. Asi nestála za zmínku.

Nebylo všechno dříve lepší.

+7/−2
doporučit
21.11.2016 15:14

R50o41b91e96r79t 77P23r61a14ž79á12k 4458666715240

Téměř NIC nebylo tenkrát lepší.

+9/0
doporučit
21.11.2016 18:05

V12á24c85l41a66v 17P72o45u29s56t63k53a 3950881192

No něco přece.... byl jsem o třicet let mladší. :-P

+13/0
doporučit
21.11.2016 18:40

O53l56d88ř96i64c65h 89Ř61e63z69n47í95k 7695952644578

1953 u Šakvic 103 mrtvých

1960 u Stéblové 118

a jezděte vlakem...

+2/0
doporučit
21.11.2016 18:47

R96o55m46a58n 75S68t80o34n15e76k 1959723499261

od té doby se mnohonásobně zvýšila bezpečnost vlaku

+4/0
doporučit
22.11.2016 1:16

J34a26k71u94b 35R54o56u69s 3173570224612

To i letadel.

+3/0
doporučit
22.11.2016 5:23

J32i70ř29í 20K13o48c63u98r65e97k 6595394425848

A za posledních 20 let méně než stovka a většina z nich zaviněním jinde než ze strany železnice.

Mimochodem, nejvíc lidí se zraní na lyžích a na kole.

+2/0
doporučit
22.11.2016 15:18

M75a63r91t86i69n 26F22r46a45n30t34i73š69e19k 7105370483875

Mýlíte se. Nejvíc lidí se zraní doma.

0/0
doporučit
1.12.2016 22:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.