Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V35á34c77l57a86v 58D75e97m49e83l90e 6419287334755

Hluboká poklona těmto nadšencům

+3/0
doporučit
17.12.2016 16:54

H78a42n65a 55P14r88o52k68o52p20o61v14á 8689740153271

Potkala jsem trup po půl druhé v Letňanech na křižovatce Beranových a Tupolevovy, u výstaviště... :-)

(Škoda jen, že paní autorka stále poněkud válčí s češtinou - např. ještě nevzala na vědomí, že Kunovičtí - "žádají kunovičtí" - je obyvatelské jméno, a píše se tedy s velkým K - upozorňovala jsem už pod článkem o stěhování prvního túčka v září; a túčko mimochodem píše soustavně s kroužkem :-/...

Slovo "nazdvedli" je ale pevně doufám jen nedopatření stejné jako pár dalších chybek v článku - nebylo tak myšleno vážně, že ne? ;-)

+2/−2
doporučit
17.12.2016 17:53
Foto

T70o67m74á38š 28K71i49r84o41v 1175488675497

Jsem zvědav, jak přejedou z Bochiva do Toužimi. Přeju šťastnou cetuR^

+1/0
doporučit
17.12.2016 20:48

J29a25n 93W10a96c73l59a32v 7624185177458

Proč se museum ve Kbelích zbavuje těchto strojů? I ony patří do historie českého letectví. Měly jen tu smůlu, že vznikly v politicky nesprávném čase. Politika by neměla být zohledňována při technických exponátech. (Viz NTM a náhrada vystaveného auta Hanzelku a Zikmunda za Renault Václava Havla. To je výsměch historie...)

0/−1
doporučit
18.12.2016 13:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.