Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V95l19a79s11t78a 38C64o16u83f73a74l 7947979989345

Na Blaníku jsem začínal v 1991. První let jsem na něm měl 11.4.1991. Imatrikulačka 4818, AK Křižanov. Ten stroj se povedl. Jaké bylo moje překvapení, když jsem si na něm zalétal v Santa Barbaře v Kalifornii v roce 1999.

+8/0
doporučit
26.12.2016 18:18

P37e76t47r 69S92p92a39t88z14i87e78r94e35r 7634572975784

a jelikož je blaník prakticky nesmrtelný, protože to je nepřekonaný výcvikový stroj....tak hodný ero se prostě nenajde...tak ho holt elita pod nátlakem musela uzemnit...aby donutily aerokluby kupovat nějaké křápy odjinud..nejlépe z německa...všichni ví, že to bylo na politickou objednávku, protože nehoda díky níž se to nařízení událo, se stala jen díky nedodržení letových pravidel a kontrol. Blaník L-13 létal po celém světě. Někde na to nařízení kašlou, protože ví, že těm letadlům nic není.

+6/0
doporučit
26.12.2016 20:04

D29e49n49i65s 20H71u72m74l 4272475825106

Az do roku 68 ten technicky vyvoj nebyl daleko za zapadem, ale okupace ho prakticky zastavila

+4/0
doporučit
26.12.2016 18:56

J79i25ř59í 35H59l27a56v38á83č 1132390667298

Taky patřím k ročníku 1956. A jako strojař a fanda české techniky uznávám že strojovny představené v tom roce byly špičky. U Tatry, kde to nebyla upně nová koncepce, ale vylepšení T 111, se dá říct, že je jedinečná do dnešní doby.

+4/0
doporučit
26.12.2016 17:14
Foto

L75i23b98o42r 39V52y36k75o94u74p57i58l 9676265149737

V témže roce jsem se narodil já. Byl to dobrý rok. :-)

+3/0
doporučit
26.12.2016 16:06

M93a75r55t55i88n 33H71o29u69b75a 6453101699938

auto, ktere si temer nikdo nemohl koupit

a treba tolik vysmivany Renautl v te dobe produkoval treba model Alpine, Floride, Caravelle, VW Brouka, Opel Rekord ..

+2/0
doporučit
26.12.2016 16:44

K26a20r82e45l 44E58n73d42l86e94r 3563330830505

Vsadím boty, že "espětky" ještě někde jezdí - ne jako veteráni.

+2/0
doporučit
26.12.2016 10:08

J11i75ř90í 10S52t63r89á36n83s20k40ý 4511507789714

"Roadsterů 450 bylo vyrobeno 1011 kusů a Felicií včetně varianty Super 14 863 kusů"

Když už autore opisuješ z Wikipedie, alespoň to udělej pořádně. Těch 14 tisíc kusů nebylo totiž Felicie (to byl jen kabriolet), ale Octavie, vč. varianty Super, která se lišila třeba zdvihový objemem...

+2/−2
doporučit
26.12.2016 14:27

J63a16n 35J16e10ž58e46k 3751325817545

> zkratka RTO pak znamená „rekonstruovaný trambusový osobní“

Opravdu "rekonstruovaný"? Není to spíš "rámový"?

+1/0
doporučit
27.12.2016 8:26
Foto

J98i61ř87í 59D98v65o48ř31á27k 5935839450578

Taková labutí píseň.

+1/0
doporučit
26.12.2016 13:36

M15i14l88a36n 71C15h91a18l93u69p33a 7884306277833

Jdu vám takhle jednou neopatrně po letišti a najednou úplně zničehonic zezadu bum! A on to Blaník.;-D

+1/−1
doporučit
26.12.2016 19:25

J90a63n 98K68a28l96a64b38z48a 6332201738129

Z tohoto článku jasně plyne, že tehdy bylo Československo skutečnou průmyslovou zemí vyrábějící špičkové a kvalitní výrobky, zcela soběstačné. Dne, 26 let po té? Morální a technický úpadek ve společnosti a průmyslu. Kombík Hjondé je nám prezentovaný jako český kombík!;-D Co zde projektují a vyrábějí naše podniky? Nic, protože už nejsou naše, ale cizáků a ti nám určují co zde budeme dělat a v jaké kvalitě....

+2/−7
doporučit
27.12.2016 9:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.