Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V42l85a21s37t30a 35C21o87u54f67a92l 7127129549575

Na Blaníku jsem začínal v 1991. První let jsem na něm měl 11.4.1991. Imatrikulačka 4818, AK Křižanov. Ten stroj se povedl. Jaké bylo moje překvapení, když jsem si na něm zalétal v Santa Barbaře v Kalifornii v roce 1999.

+8/0
doporučit
26.12.2016 18:18

P72e30t86r 58S30p65a32t60z36i91e26r65e75r 7794472935634

a jelikož je blaník prakticky nesmrtelný, protože to je nepřekonaný výcvikový stroj....tak hodný ero se prostě nenajde...tak ho holt elita pod nátlakem musela uzemnit...aby donutily aerokluby kupovat nějaké křápy odjinud..nejlépe z německa...všichni ví, že to bylo na politickou objednávku, protože nehoda díky níž se to nařízení událo, se stala jen díky nedodržení letových pravidel a kontrol. Blaník L-13 létal po celém světě. Někde na to nařízení kašlou, protože ví, že těm letadlům nic není.

+6/0
doporučit
26.12.2016 20:04

D73e18n14i48s 30H96u57m47l 4902415755516

Az do roku 68 ten technicky vyvoj nebyl daleko za zapadem, ale okupace ho prakticky zastavila

+4/0
doporučit
26.12.2016 18:56

J33i98ř91í 89H56l25a88v36á89č 1492740197358

Taky patřím k ročníku 1956. A jako strojař a fanda české techniky uznávám že strojovny představené v tom roce byly špičky. U Tatry, kde to nebyla upně nová koncepce, ale vylepšení T 111, se dá říct, že je jedinečná do dnešní doby.

+4/0
doporučit
26.12.2016 17:14
Foto

L83i44b13o68r 45V17y16k73o38u37p93i50l 9196525339387

V témže roce jsem se narodil já. Byl to dobrý rok. :-)

+3/0
doporučit
26.12.2016 16:06

M21a38r34t56i18n 13H92o33u75b29a 6643581669728

auto, ktere si temer nikdo nemohl koupit

a treba tolik vysmivany Renautl v te dobe produkoval treba model Alpine, Floride, Caravelle, VW Brouka, Opel Rekord ..

+2/0
doporučit
26.12.2016 16:44

K34a42r93e22l 45E62n54d78l55e33r 3693770930715

Vsadím boty, že "espětky" ještě někde jezdí - ne jako veteráni.

+2/0
doporučit
26.12.2016 10:08

J97i49ř47í 71S64t97r78á20n50s62k26ý 4801507789924

"Roadsterů 450 bylo vyrobeno 1011 kusů a Felicií včetně varianty Super 14 863 kusů"

Když už autore opisuješ z Wikipedie, alespoň to udělej pořádně. Těch 14 tisíc kusů nebylo totiž Felicie (to byl jen kabriolet), ale Octavie, vč. varianty Super, která se lišila třeba zdvihový objemem...

+2/−2
doporučit
26.12.2016 14:27

J26a52n 56J16e64ž12e61k 3551955167705

> zkratka RTO pak znamená „rekonstruovaný trambusový osobní“

Opravdu "rekonstruovaný"? Není to spíš "rámový"?

+1/0
doporučit
27.12.2016 8:26
Foto

J83i41ř82í 11D85v40o18ř30á35k 5355819910928

Taková labutí píseň.

+1/0
doporučit
26.12.2016 13:36

M68i92l24a91n 41C94h64a21l74u85p39a 7794226717383

Jdu vám takhle jednou neopatrně po letišti a najednou úplně zničehonic zezadu bum! A on to Blaník.;-D

+1/−1
doporučit
26.12.2016 19:25

J68a45n 92K50a65l93a24b47z37a 6482751858719

Z tohoto článku jasně plyne, že tehdy bylo Československo skutečnou průmyslovou zemí vyrábějící špičkové a kvalitní výrobky, zcela soběstačné. Dne, 26 let po té? Morální a technický úpadek ve společnosti a průmyslu. Kombík Hjondé je nám prezentovaný jako český kombík!;-D Co zde projektují a vyrábějí naše podniky? Nic, protože už nejsou naše, ale cizáků a ti nám určují co zde budeme dělat a v jaké kvalitě....

+2/−7
doporučit
27.12.2016 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.