Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a88r63e90k 92T14a64u33c14h83m38a24n 1328276

Pěkný článek o ponorce, o které jsem jakživ neslyšel. Děkuji.

+9/0
doporučit
9.2.2017 8:12

A35n61t49o97n27í98n 49H29o13l50í16k 8517913764890

Dalsi zajimava vlastnost je protiradiacni stineni. Normalni ponorky stini reaktor zejmena zepredu a zezadu, protoze za reaktorem je dalsi prostor pro posadku. NR1 stini pouze z jedne strany. Hlavni radiacni stit je totiz velmi tezky, a mit jen jeden je zasadni konstrukcni vyhoda. Prave proto ma NT1 pouze jeden prostor pro posadku, a strojovna je plne bezudrzbova - resp. neudrzovatelna.

Stineni ostatnimi smery se nepovazuje za tolik dulezite, a to plati i u normalnich ponorek. Myslete na to, kdyz se vam postesti nejakou zahlidnout v pristavu :-)

V pristavu samozrejme nejede reaktor naplno, a taky se nepocita s dlouhodobym pobytem osob v blizkosti reaktoru, na rozdil od ubikaci posadek.

+5/0
doporučit
9.2.2017 13:19
Foto

K70a84r23e11l 37S36e94i28d48l 8179365580608

Jako obvykle parádní článek, který se čte jedním dechem a čtenář se poučí i pobaví.:-) Přeji Vám (i nám) ještě hodně takových článků.R^

(P.S. Připomnělo mi to některé Bondovky se zápletkou z velké části pod mořem.;-))

+2/0
doporučit
9.2.2017 17:00

L69a88d20i70s13l75a26v 85Ž71e76n47í21š71e14k 6846234848508

Proč byly pneumatiky plněny alkoholem? (nepředpokládám, že by to byla zásoba rumu pro posádku...).

+2/0
doporučit
9.2.2017 10:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.