- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) trh v USA je mnohem zajímavější než Česko
2) postatne bude, kolik bude Google platit producentům TV obsahu. Pokud to bude billing per view na bázi revenue share z předplatného, tak to může fungovat.
3) rozhodující bude obchodní model. Takový kanál nelze doplnit nebo nahradit další inzercí a proto musí být hrazený formou měsíčního pausalu. Ohrozí to především OTT poskytovatele cloudovych TV rekordérů a IPTV providery.
Za $35 mesicne mam od DIRECTVNOW cca 200 kanalu. Sling nabizi podobne omezeny pocet kanalu jako YT za $20.
Jedina vyhoda YT by mohla byt reliabilita, ale ty obcasne kratke vypadky u DTVNOW a Slingu nikoho k prechodu nedonuti.
Google s touhle službou zničí část (a naruší byznys dalších) klasických televizí, stejně jako Spotify a Google Music otočili hudební průmysl.
No... za 35 dolarů u nás myslím nezmění vůbec nic.