Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Programátoři pokořili poker. Mohli vydělat miliony, vybrali si Science

Karetní hra Poker Texas Hold’em je pro počítače neobyčejně náročná. Ještě nedávno měli nejlepší hráči nad počítačovými programy navrch. Letos to přestalo platit. I díky českým programátorům, kteří v článku pro Science popsali svou inovativní umělou inteligenci DeepStack.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H10y69n53e75k 24M19r22t20v87ý 2260817509491

casina použití hráči sice zakazují, ale je otázkou času, kdy tyto boty samy nasadí. pár umělých hráčů jim hezky zvedne zisky nad rámec vybírání rakes ;-)

0/0
6.3.2017 10:41

M54i49c35h25a28e53l 79P80r68i36n83c 7935185400865

Jak definují autoři Nash equilibrium (NE) v pokeru obecně a jak definují NE specificky v HUNL Hold'em?

Mám chápat aproximaci NE tak, že používají neurální sítě k naučení výsledků zpětné indukce? Sice nejsou schopni vypočítat přesně NE ke každému stavu, ale spokojí se s nejlepší přesností, kterou omezí další vrstvou neurální sítě? Klidně mne opravte, rád s dozvím víc.

0/0
5.3.2017 11:26
Foto

M51i17r24o28s96l71a90v 64O63l91š66á47k 4790751868496

Nevím, kolik toho víte o samotném NE, tak aspoň napíšu základy, které znám já. NE pracuje s diskrétními strategiemi -- "když se hrálo takto a teď je hra v tomto stavu, zahraju za všech okolností tento tah" -- a jejich pravděpodobnostními kombinacemi. Například ve hrách s úplnou informací jako jsou šachy je neprohrávající rovnou nějaká diskrétní strategie, jen ji neznáme. Zato v "kámen, nůžky, papír" máme tři možné diskrétní strategie -- dát kámen, dát nůžky a dát papír -- ale optimální (neprohrávající) strategie je vybrat si náhodně jednu z těchto tří.

Tvrzení o NE říká, že je možné v každé hře několika hráčů rozdat hráčům strategie (pravděpodobnostně navážené), aby žádnému jednotlivému hráči nepomohlo svoji strategii změnit, což se dá ekvivalentně formulovat tak, že se žádnému hráči nevyplatí změnit svou strategii na diskrétní. Obecně to pro hry dvou hráčů znamená, že pro oba hráče existuje optimální strategie, protože když hráčům dáme strategie podle NE, tak je strategie hráče 1 optimální, ať hráč 2 svou strategii jakkoli změní (tedy ať hraje jakkoli).

Pro větší počet hráčů je to problém, protože nepomůže, aby jeden hráč hrál podle NE, musí podle NE hrát všichni až na jednoho hráče. A lidsky řečeno je problém v tom, že se obecně může několik hráčů spiknout proti jednomu. Nevím, ale nakolik tohle může nastat v Pokeru.

Počítat s diskrétními strategiemi přes celou hru by bylo neúnosné, ale neúplná informace je v Pokeru vždy chvliková -- po dobu jednoho "kola" (neznám odborný název), takže stačí hrát v každém kole optimální strategii zvlášť. Takové zjednodušení vyžaduje, aby byly předpočítané optimální šance na výhru na základě množství žetonů, ale odhadnout to nějakou statistikou by nemusel být problém.

V každém kole pak je třeba vyzkoušet všechny diskrétní strategie, kterých je stále příliš. Tady se nějak nasadí předem naučená neuronka odhadující, podobně jako třeba u Go, které možnosti se vyplatí zkoumat, a jak asi vyjdou ty ostatní. Podrobněji do toho nevidím.

0/0
5.3.2017 15:04

M50i15c74h56a84e54l 29P16r81i40n24c 7405425680805

O NE toho vím dost, mě zajímala odpověď autorů. Škoda, že jste se nedržel tématu, který jsem navrhl. Podle stromových diagramů prostě počítají se zpětnou indukcí. Obecné definice NE jsou od reality hodně daleko. Vždy jste limitovaný předpoklady o svém chování i chování druhého. Strategie záleží jen na konkrétním výpočtu očekávaných hodnost a pravděpodobností.

Co jsem zjistil tak GTO je jen lokální extrém ve strategiích, který se zatím nepodařilo překonat, ale není to žádný recept na výhru. Jen funguje do doby, než přijde někdo s lepší.

Matematicky není možné dokázat existenci GTO a vždy tedy bude potvrzena jen dost dokonalou simulací.

0/0
11.3.2017 13:22
Foto

M15i77r35o68s79l11a62v 53O76l62š84á71k 4330611158986

OK, tak pardon, asi toho víte víc než já.

Mrzí mě, jestli se kvůli existenci mojí odpovědi rozhodli neodpovědět autoři, taky mě trochu zajímalo, co k tomu řeknou.

0/0
11.3.2017 13:27

M15i80c86h43a88e42l 83P11r96i87n17c 7465655560595

GTO existuje jen díky omezenému počtu hracích žetonů.

0/0
11.3.2017 13:29
Foto

M31i93r20o60s69l54a16v 17O47l87š61á96k 4930981818946

Je pravda, že co jsem se loni bavil s nějakým IBM náborářem, tak říkal, že Poker brzo padne.

Já stále čekám na matematiku -- až počítač porazí lidi v IMO, tak to na mne obzvlášť zapůsobí. Dokonce jsem se do toho výzkumu taky trochu zapojil a zkusil postavit nějakou neuronku. Ale to až tak hned nebude, zatím jsou počítače fakt marní.

0/0
4.3.2017 15:13

M54a76r40t19i59n 55S35c91h72m93i33d 8704909930252

Jestli jste se bavil s IBM naborarem zde v Praze, tak je velmi mozne ze mel informace z prvni ruky. Oba prvni autori studie pracuji v Prazskem IBM Watson labu a na rok odjeli do Kanady pracovat na DeepStacku :)

+1/0
4.3.2017 16:25
Foto

M13i63r76o22s10l45a54v 97O73l48š54á36k 4450891118246

Jojo. Vypadalo, že se orientuje. Bylo to na podzim na dni firem na MFF, ale už si nepamatuju, kdo to byl.

0/0
4.3.2017 17:40

M92a62r69t34i47n 10S74c68h27m87i74d 8304459250532

Co se tyce IMO, tak tam lide opravdu mohou byt klidni. Muj osobni typ je ze se niceho podobneho nedoziji :)

0/0
4.3.2017 16:30
Foto

M71i73r76o89s45l15a82v 53O40l85š20á84k 4170791648366

Tak to mi teda berete iluze :-), já bych doufal, že to časem půjde. Vždyť je IMO taky jen taková hra, kde je třeba šikovně prořezávat strom možností, které prozkoumáváme a občas být kreativní. A my lidi máme z nějakého důvodu fakt dobrou heuristiku...

Souhlasím, že je to pro AI fakt výzva a současné automatické dokazovače toho moc nevyřeší. Jsou ale tendence do nich implementovat strojové učení (i neuronky), což se dřív moc nedělalo. Ne že by s neuronkami hned měli na IMO, ale jestli půjde vývoj dopředu... (mimochodem, i tady mám informace vcelku z první ruky)

0/0
4.3.2017 18:08

M14a32r55t97i40n 55S61c81h12m87i17d 8934229690332

Ja nejvetci problem ani tak nevidim v samotnem automatickem formalnim dokazovaci (i kdyz to samo o sobe je nesmirne tezke), ale v prekladu "zadani ulohy" -> "formule co chceme dokazat.". Pro tento preklad je potreba aby pocitac velmi dobre chapal zadani ulohy - at uz text nebo text + obrazky.

+1/0
4.3.2017 21:16
Foto

M61i58r93o82s62l67a98v 64O19l20š18á38k 4480361258676

Tak tenhle překlad bych asi oželel a povolil automatu dostat zadání předchroustané. Slyšel jsem, že už je prý navržený formální jazyk na popis takových úloh.

Ale na druhou stranu, automatický překlad z neformální matiky do formální je pro lidi lákavý sám o sobě a taky se o to pozvolna snaží (ačkoli než se pokusí pracovat i s obrázky, tak to bude ještě vyžadovat dlouhý vývoj). Problém je, že mají málo dat, kterým by neuronky krmili -- tedy ona existuje spousta formální i neformální matematiky, ale tato data jsou jen velmi málo propojená.

+1/0
4.3.2017 21:29

J61a60r70o97s88l27a22v 25V21a94c87e56k 1962872412696

Není pravda, že šachy jsou vyřešené. Dokonce se tam také velmi výrazně pracuje s pravděpodobností.

Naopak považuji za ukázku nedokonalosti technologií, jaký obrovský výpočetní výkon musel být použit, aby porazil člověka. A to tomu programu pomohli ještě tím, že do něho nabouchali tuny partií. Tedy zdroj rozhodování pro člověka.

0/0
4.3.2017 9:04

K61a57r36e22l 96P12o67d15h66o46r87s32k27y 3235543862305

Člověk má neuronů řádově více, také se to musí naučit a stejně mu to nejde tak dobře jako té technologii. Myslím, že to spíš svědčí pro tu technologii ;-)

0/0
4.3.2017 14:26
Foto

M28i41r60o98s35l72a41v 80O66l50š72á20k 4180221328766

Tipoval bych, že výpočetní výkon Deep Blue, který porazil mistra v šachu, by se dneska vešel do mobilu.

+3/0
4.3.2017 15:26
Foto

P67a85v77e88l 54K90a59s91í65k41, 52T38e89c97h96n49e11t36.77c55z

Také si to myslím, zvláště telefon s dobrou grafickou kartou.

0/0
4.3.2017 19:34

H79y69n36e84k 93M41r40t60v94ý 2930587339651

obrovský? podle toho co je to "obrovský", když dnes i slabší notebook s houdinim, rybkou, nebo stockfish opanuje libovolný lidský šachový turnaj

0/0
6.3.2017 10:45

J54a58r37o75s97l75a36v 81V67a43c93e29k 1122902672526

Když slyším neuronová síť, tak ztrácím pozornost. Každý algoritmus lze napsat efektivněji bez neuronové sítě. Jen to pak tak nezní.

+2/−10
4.3.2017 4:31

V32l19a80s43t75i95m96i58l 92K93a23š60p97a96r 9701816282729

Pokud je k dispozici ten algoritmus. Je stále mnoho problémů, kde algoritmus znám není... ;-)

+4/0
4.3.2017 8:03

J44a49r69o73s12l59a50v 72V21a36c42e64k 1912492712186

:-) tak to je moudro. Algoritmus musí být znám i pro neuronovou síť. Ona sama nic nezařídí. Je to jenom způsob uložení dat v paměti a mraky pravidel. Co asi na tom počítači běží? Algoritmus!

Jestli si někdo myslí, že umělá inteligence něco vymýšlí, tak je uplně mimo.

+2/−5
4.3.2017 8:29

M71a84r76t88i88n 57S60c77h82m14i62d 8754839700722

> Každý algoritmus lze napsat efektivněji bez neuronové sítě. Jen to pak tak nezní.

Tak to je velmi odvazne tvrzeni. Neuronove site zpusobili v posledni dobe revoluci v rozpoznani reci, obrazu a strojovem prekladu. Pokud vite jak dosahnout stejne dobrych vysledku "efektivneji bez neuronove site", zalozte si startup a napr. Google tento startup ihned koupi za stovky milionu dolaru.

Vtip je v tom ze neuronove site nikdo "neprogramuje", oni se "uci" z mnoha prikladu ktere jim ukazete.

+7/0
4.3.2017 9:46

M21i10l38a55n 27V82o58l16e31k 5929133846709

Tak to asi máme různé představy neuronových sítí. Já jsem s nimi nic velkého neudělal, ale zkušenosti mám stejné jako JV.

0/0
5.3.2017 15:46
Foto

M87i88r35o85s15l39a83v 86O87l90š89á97k 4960741888506

Je samozřejmě možné, že současný hype okolo neuronových sítí je přehnaný, a já můžu být trochu zaujatý, jelikož je to jediná technika strojového učení, kterou trochu znám. A jak jsem se je učil, tak jsem se taky naučil, nakolik jsou neuronky ošemetné, a nemusí být až tak snadné vyřešit problém tím, že tam frknu hlubokou neuronku.

Za jednoznačné úspěchy neuronek v poslední době považuji zejména výsledky týmu Deep Mind -- WaveNet pro generování zvuku, univerzální AI pro hraní počítačových her, které dostává jen vstupy z monitoru a ze začátku vůbec neví, jak hra funguje -- pacman, arcanoid, atp., a samozřejmě loňská porážka člověka v Go.

Navíc co jsem tak slyšel, tak se úspěšně nasazují pro rozpoznávání obrázků či strojovém překladu, jak psal předřečník.

A musím uznat, že moje uznání neuronek pramení zejména z obdivu k úspěchům profíků než z vlastní zkušenosti.

0/0
6.3.2017 16:28

M62i31l63a62n 93V53o35l22e77k 5559953846729

Z těch obecných zpráv právě vůbec nevyplývá, jak byly neuronové sítě použity. Můžete si udělat neuronovou síť na vstupní matici 8 x 5 na rozpoznání znaků, bude docela jednoduchá a rychle se požadované znaky naučí, ale toho snadno dosáhnete i jinak. Ovšem nevěřím, že někdo udělal neuronovou síť se vstupy pro 12 megapixelů velký obrázek a neuronová síť to sama převede na psaný text. Co by konkrétně mělo lézt z výstupních neuronů? Podle mne se neuronové sítě používají jen jako samoučící část v rámci vymyšleného algoritmu.

0/0
7.3.2017 7:54
Foto

M88i61r54o12s88l86a93v 45O85l15š70á54k 4670391908676

Tak zrovna třeba to hraní počítačových her je dost jenom neuronová síť, která na vstupu dostane obrázek monitoru (ale 12 megapixelů to není, jsou to hry z Atari), a na výstupu má několik málo možností (výstupních "neuronů"), jak hrát.

Ale i na to, co popisujete si umím představit neuronovou síť -- napřed hromada konvolucí, v nich sem tam nějaké maxpooly, pak se to nažene do stavu RNN buňky, která výsledek dekóduje na posloupnost slov. Moc nevím, co bych tam implementoval za vymyšlený algoritmus.

0/0
7.3.2017 10:43

D17a33v27i24d 43D17i93r72g48a 7775441638

Ano, a ten algoritmus v kostce zní "Zkus to a jestli to dopadlo dobře, zkoušej to takhle častěji, jinak to takhle zkoušej méně často". Výhoda je, že je to algoritmus velmi jednoduchý a uplatnitelný i v situacích, kdy řešení problému nedokážeme rozpadnout na jasné kroky. Třeba rozpoznávání obrazu.

+2/0
5.3.2017 8:55

M22i18l59a43n 97V23o98l39e44k 5959183876939

Jenže data pro neuronovou síť musíte nějak smysluplně připravit.

0/0
5.3.2017 15:44

K15a76r25e92l 17P35o24d44h53o69r31s77k70y 3395803672815

Neuronová síť je hlavně něco jako ohromná soustava rovnic, o algoritmus tam až tak nejde. Pokud umíte tuto soustavu sestavit ručně (a navíc efektivněji), tak jsem opravdu zvědav na váš výsledek.

0/0
4.3.2017 14:29

J20a52k39u32b 77K55r37e56j54č39í 3611323218254

Az pocitacove programy prekonaji v hrani pokeru lidi a je to jen otazka casu, bude to konec online hrani pokeru.

0/−1
3.3.2017 23:15

J27a70n 62P42r96o45c64h81a97z68k65a 1607805849827

Pro sedmdesátiletého dědka jako jsem já, který svůj první laptop s programem T 602 začal používat někdy v polovině 90.let, jsou všechny podobné články něco jako science fiction.

+10/0
3.3.2017 23:13

T54o17m78a86s 53K94o87t72a27l 8517974554443

Na druhou stranu jste i jako "sedmdesátiletý dědek" udržel krok a čtete zprávy na technetu. To může znít jako sci-fi mnoha Vašim vrstevníkům! R^

+11/0
4.3.2017 7:49

J86a44n 17P18r69o87c80h20a38z73k68a 1307485609717

Děkuji za uznání, pane Kotale.

0/0
8.3.2017 3:13
Foto

M53i84r18o41s70l97a37v 68O13l72š64á43k 4330801988256

V pořádku, současný vývoj umělé inteligence zní jako sci-fi i mladým studentům jako jsem já :-) https://www.youtube.com/watch?v=dcZvhP-IqY4

+1/0
4.3.2017 15:40

M51i46c95h32a37e84l 52P19r11i73n75c 7265425190665

Chtělo by to trochu doplnit a opravit. Programátoři nepokořili poker, ale jen jednu jeho variantu, která se jmenuje heads-up.

Sami píší, že více hráčů neobehrají. Zajímavé to přesto je.

+1/0
3.3.2017 22:20
Foto

P15a43v26e29l 41K43a66s84í45k58, 75T13e44c15h53n56e39t39.58c27z

Texas Hold'em No Limit je jedna z nejtěžších variant (z pohledu AI), do titulku je to podle mého snesitelná zkratka.

0/0
3.3.2017 23:24

P82a51v38e44l 67Š42t97ě40p95á32n21e35k 6930164587988

No až na to, že No Limit se nutně nehraje v heads-upu, ale spíš na stolech o až 6-10 hráčích, kde by si tato AI moc neškrtla, protože na to není ani navržena. Čili připomínka je validní. Poker ani No Limit Holdem nebyl pokořen. Pouze heads-up v No Limit Holdemu, což je naopak nejjednodušší varianta (1:1). Jakmile se počet hráčů zvyšuje, je to vždy těžší.

+5/0
3.3.2017 23:38

M17a61r66t81i84n 61S59c73h60m81i18d 8144569270452

Mate samozrejme pravdu - na druhou stranu chapu ze titulek ktery ma v nazvu "dvojhracovy bezlimitni texas hold'em poker se stackem 20,000 chipu a blindy 50/100" by byl nejpresnejsi, ale zabral by pulku monitoru a tedy nejaky kompromis redaktori museli zvolit :)

+5/0
3.3.2017 23:42

D86u83s90a82n 62K15r81i60v98s44k36y 7884225477493

No rikat, ze heads up je nejlehci, taky neni spravne. Pro program asi ano, ale ne pro cloveka. Kdyz si prumerny hrac sedne k treba deviti dalsim dobrymhracum a bude hrat hodne tight, nedopadne tak spatne jako proti dobremu hraci v heads upu.

0/0
3.3.2017 23:57

M18i37l55a53n 48K77o71c76i42s 1314904632828

To jo, ale jen na chvili... Prumerny hrac dlouhodobie nema sanci hrat proti dobrym hracum...

+2/0
4.3.2017 1:47

R84o33b92i82n 77Ž85i34ž51k13a 2328954926356

Tomu bych v dlouhém období nevěřil. Protože dobrý hráč ví stejně dobře, jak hrát u plného stolu jako u headsup, a příliš defenzivní hráč na to taky dojede. Možná to bude trvat dýl než ve dvou, ale ten rozdíl se pozná i tam.

0/0
4.3.2017 22:09

M10i66c46h58a71e47l 36P21r73i79n58c 7125775670245

Článek v Science píše o heads-upu, tak proč to nepíše technet? Jinak heads-up může být třeba v Pot Limit Omaha (PLO) nebo v desítkách dalších typů hry poker. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_poker_variants

Prosím, nezobecňujte, to dělají bulvární média.

0/0
5.3.2017 11:40

I17v58e61t71a 50S97o74c75h50o52r21o36v22a 6970154155594

Pokud nepokoří administrativu všeho druhu , tak posunuli poznání nepatrně .

0/0
3.3.2017 22:14

P60a23v76e14l 39Š82t59ě53p37á71n21e53k 6440794987278

Zajímalo by mě jak si DeepStack poradí s agresivní hrou. Přece jen, když se drží nějaké extrémně dlouhodobé strategie, která mu zaručuje ziskovost, tak bude muset nutně zahazovat na ALL IN s blbýma kartama, nebo tam má taky nějaký gemblerský mód? Hráč většinou neuhraje milión hand ... Stačí stovka her a v tý DeepStacka s trochou štěstí voškube jak husu ;-D;-DR^

0/0
3.3.2017 21:19

D44u53s70a33n 51K36r35i90v94s15k60y 7204235227683

Jen se prizpusobi agresivni hre. Kdyz bude nekdo posilat All iny do malych potu, tak neni potreba ani zadny program, aby clovek byl dost plusovy. Tomu neni tezke se prizpusobit. Stovka her neni zadny vzorek, tam muze byt v plusu i nekdo kdo prakticky ani nezna pravidla i proti top hracum.

+1/0
3.3.2017 21:34

P74a98v51e64l 90Š19t76ě74p11á27n22e36k 6620314167718

V konečným důsledku spíš jde o to, že AI nemá emoce a tak se nedostane do tiltu a má 100% disciplínu a bude si pořád hrát to svoje "při zdi" , což je největší problém pro lidský hráče, větší než, že neumí propočítávat miliony operací za sekundu ... Ovšem aby někdo vyhrál velký turnaj, tak potřebuje nejen hrát matematicky dobře a stabilně, ale taky kopec štěstí, protože bude v situacích kdy bude muset točit a nebo kdy se bude bát bad beatu na riveru atd.

+4/0
3.3.2017 21:56

D21u18s12a63n 60K44r35i18v86s51k23y 7444765977423

O tom, ze je potreba ve velkem turnaji kopec stesti k vyhre, se nema cenu bavit, to zname asi vsichni, kdo jsme nekdy poker hrali:-). Ten program je staveny primarne na heads-upy, ale i pri turnaji predpokladam, ze by se mel prizpusobit optimalne agresivnimu hraci a spravne to vyhodnotit. Pokud by hral pouze "pri zdi" tak to neni idealni hra.

+1/0
3.3.2017 22:05

M24a58r52t77i45n38a 44D36v10o66ř78á68k16o38v98á 3714683880434

Pokud tou vyšší agresivitou snížíte celkový počet handů, máte podle mě vyšší šanci na výhru, náhoda a štěstí bude mít vyšší vliv. Čím větší počet her, tím pravděpodobněji ale vyhraje ten s optimálním výpočtem pravděpodobnosti (počítač). Také vás počítač pravděpodobně porazí vícekrát, než vy jeho. Pokud program sleduje chování soupeřů a přizpůsobuje se, bude nejlepší strategií pravidelně měnit výši agresivity.

0/0
3.3.2017 22:04

D48u12s21a58n 17K40r73i43v76s48k95y 7414965137833

Jasny, cim vice her, tim je obecne pravdepodobnost na strane toho lepsiho. Proto jsem drive, kdy jsem hral celkem dost, vymenil zive hry za online, kde clovek po vypaduti si muze pusit dalsi turnaj a muze jich hrat pripadne vice najednou.

Tady v tom pripade zas pokud bude delat clovek diky agresivite extremne spatne rozhodnuti, pocitac toho dokaze predpokladam dobre vyuzit. Jj s tou zmenou agresivity a obecne meneni hry je prave u lidi problem. Ze vetsina si myslim i nevedomky dela v urcitych situacich podobne kroky a pocitac, pokud bude mit uz dostatek dat, najde i male detaily a bude toho vyuzivat. Ale to mluvim o nejakem idealnim programu a nejsem ani presvedcen, ze tenhle to vse umi.

0/0
3.3.2017 22:14

P97a77v20e53l 70Š43t75ě80p12á95n81e74k 6280784877798

Zásadní um v pokeru je umět hrát ty špatný karty, kdy hráč hraje víc protihráče a dostává je pod tlak i když sám má prdlajz, buď využívá pozice nebo velikosti stacku atd. ... takže mě by zajímalo jak AI hraje tyhle svoje špatný karty ... a jestli umí dělat to samý ... pokud je to jen našprcená neuronka, tak si myslím, že prostě není inteligentní jako člověk ani náhodou ... nebude klást pasti, nebude měnit dynamiku hry atd. jen si bude blbě počítat pravděpodobnosti - vyplatí se mi call nebo ne? odpověď jakou dá i primitivní poker odds calculator se kterým hrajou online hráči ... jenže člověk umí identické situace zahrát více způsoby, takže zákonitě bude soupeř včetně AI nucen hádat a vařit z vody ...

+3/−1
3.3.2017 22:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.