- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není tu zmínka o stíhací vzducholodi "Karel".
Koukám že nikdo nezmiňuje Led Zeppelin. Dnešní mládež už vůbec neví, kde jsou ty skutečné hodnoty
Docela by mě zajímalo, proč ten mínus :-)
HOSTINSKY: A co vás sem přivádí, milosti?
HRABĚ: Nehoda. Ušel mi plyn.
Díky za článek. Bohužel, jen co jsem se začetl, článek skončil. Zeppeliny by si určitě zasloužily větší prostor. Taková "reportáž" z bombardovacího letu nebo dopravního letu přes oceán (co dělala posádka, co cestující, co pozemní personál, kdo si to mohl dovolit...) Rád bych něco takového ve Vašem podání četl.
Jako obvykle, díky za dobrý článek. Mimochodem, pan hrabě byl opravdu frajer a dokázal odhadnout směry vývoje.
Ještě přidám info, co si pamatuji z jiného článku: R.VI byl zhruba 2 x větší, než Ilja Muromec (délka, rozpětí, hmotnost). Byl navrhován v době, kdy byl vývoj Ilji Muromce už prakticky ukončen a uvažovalo se o jeho nástupci, čili ho lze považovat za další generaci. Rychlost obou strojů byla prakticky podobná, v nosnosti a dostupu (stejně, jako ve výkonu motorů) vítězí Němci na celé čáře. Rusové měli několikanásobně větší produkci těžkých bombardérů a mnohem dokonaleji rozvinutou taktiku a efektivitu jejich použití.
Žádáme cestující, aby během letu nevyhazovali prázdné láhve z oken...
To mi připomnělo Bigglese - když vyhodíte prázdnou láhev z letadla, dělá to takový rámus jako kdyby se řítila celá obloha :)
Ve správný čas na správném místě. Bombardování neohrabanými vzducholoděmi a ještě naplněnými vodíkem šlo opravdu v jen maličkém výseku časoprostoru.
Tak BF1 fanboys, kolik jste už sejmuli vzducholodí a čím. :)
Á, zeppelín pozoruješ. Jednomístný, ale rychlý. Letí do Polska. Kolikrát si říkám, pušku na tebe, pacholku, a bác! Dolů spadneš, sem přijdeš a tady si sedneš. A pivo si dáš! Jenomže z flinty na zeppelín nevystřelíš. A vystřelíš-li, nedostřelíš. A dostřelíš-li, netrefíš se. .... Ludvíku, hosti jdou!