Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

E79v77ž39e30n 34S30t63e36j89s64k86a19l 6420724100106

Moc pěkně to mají udělané u O2 arény v Londýně. Od arény ke vchodu do metra je to nějakých 150m krytou venkovní cestou. Budova vchodu do metra má spoustu dveří, ale když je po akci v aréně, mají otevřeny jen jedny dveře a svítí nápis o protizácpovém opatření ("Anti-crowd control" nebo tak nějak). Těmi jedněmi dveřmi dokáže projít právě tolik lidí, aby je dokázaly "zpracovat" tři běžící eskalátory a aby lidé plynule procházeli turnikety. Vlaky metra jezdí po dvou minutách a za ty dvě minuty se tak právě naplní správným množstvím lidí. Jednoduché a geniální.

+9/0
doporučit
31.3.2017 11:49

R12a53d13e37k 34B83ě84h43a45v46ý 4868515423794

Aneb jak ziskat odbytiste pro cilenou reklamu maskovane verejnym zajmem :-)

+8/0
doporučit
31.3.2017 11:32

M17i32l15a23n 57V56o32l54e68k 5589663706129

Vyhodnocuje data, která ale nevyžaduje...

Já myslím, že funkční a mnohem jednodušší systém má pražská Lucerna: omezenou kapacitu dámských záchodků. Ženy buď odchází z Lucerny postupně, nebo jsou 'řazeny' na záchodcích v metru. Na co káva zdarma.

+9/−1
doporučit
31.3.2017 11:14

J61a76n 92M42a90c10e49k 3674861782323

Radši se budu tlačit v zácpách, než se nechat permanentně sledovat.Rv

+7/−1
doporučit
31.3.2017 11:38

M69a76r49t15i45n49a 85D28v88o13ř23á53k38o35v49á 3934863530964

Japonci netuší, že zdejším dopravním podnikům je úplně fuk nějaká zácpa na zastávkách MHD a že stejně tak městským úřadům je úplně fuk, jestli lidé tvrdnou pravidelně v zácpách. Kafe zdarma (u nás spíš pivo zdarma) je výborný nápad, ale na to nepotřebujeme žádný elektronický monitorovací systém. Stačí to zavést na fotbalech, hokejích a konzertech půl hodiny před a patnáct minut po. Pak se sice objeví další problémy, které v Japonsku neznají, někdo půjde např. do fronty na pivo zdarma víckrát, budou si to lejt do PET flašek atd., ale to je řešitelné, bude se to muset vydávat za tu utrženou vstupenku. Vstupenky mezitím samozřejmě zdraží o víc, než je cena toho kafe/piva.

+5/0
doporučit
31.3.2017 15:25

J80a82n 64H35á28j72e43k 9849199572

Zajímavý nápad, který by i mohl fungovat. První, co mě ale napadlo při pohledu na grafiku, bylo, že si někdo bude moci hrát "Cities in Motion 2" ve skutečnosti :D

+4/0
doporučit
31.3.2017 11:01

L10a87d16i81s47l36a78v 34H61a77š29k52a 4303316251420

Soukromí a svoboda zmizí jako pára nad hrncem...

+4/−1
doporučit
31.3.2017 11:45

J86i89ř29í 47K71o24c27u92r91e77k 6725944665508

Končí hokejové utkání? Zaměstnanec dopravního podniku sedí v hale a když je stav jednoznačný, tak polísá ze smyčky jednu šalinu za druhou. Akorát to vyjde než dojdete na zastávku, posilová šalina přijede. Na Roli čekají autobusy. Normálně by už zatáhli do garáže, ale stojí tam a čekají. Kdyby byl moc velký nával (a 7700, vyprodáno, se ví půl hodiny předem) tak odjedou ještě jedno kolo. Chce to hlavu.

+3/0
doporučit
31.3.2017 12:39

M20a30r23c84e14l 92B65í53l50ý 2293672552599

Fujitsu, Fujitsu, co je ta firma co dostává státní zakázky bez soutěže a jejíž jednatelé byly obžalováni v roce 2013 v korupční kauze s IT na MPSV ?! ;-D

+2/−1
doporučit
31.3.2017 12:41

M74a71r28e15k 45C81h96r50i27s51t 7319667801501

Díky špehování se lidem zkrátí čekání ve frontách. Kam až zo půjde? :-O

+1/0
doporučit
31.3.2017 13:12

M44a67r30t43i85n 55B88a81ž61a12n20t 6105118579822

V Čechách dáte za to kafe zdarma minimálně 100 Kč a ve frontě pak budete viset s ostatními ne hodinu, ale rovnou 2.

+1/0
doporučit
31.3.2017 11:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.