- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ježiš to je blbost. to už lidi ani nepromyslí svojí cestu na koncert? a ještě ke všemu je to bude tahat někam do krámu kupovat další zbytečnosti :D
jak se přesměruje MHD, to potom nebude platit jízdní řád na zastávce MHD? když někde na okraji města jede autobus jednou za půl hodiny a jel by k tomu ještě další navíc, tak to nevadí, to by museli být autobusy a řidiči v rezervě, to nejsou, takže někde se autobusy vezmou aby jich bylo víc u stadionu a na ty zastávce na okraji města míto za půl hodiny pojede jednou za hodinu, lidi s tím budou počítat a nestihnou následující spoj, třeba vlak. třeba jsem to pochopil blbě, jak by teda mělo fungovat přesměrování MHD?
Hm, tak to by se ještě někde mohlo ušetřit a tak.
Tak takový zájem v ČR není, vyjma předvolebních bilboardů
Japonci netuší, že zdejším dopravním podnikům je úplně fuk nějaká zácpa na zastávkách MHD a že stejně tak městským úřadům je úplně fuk, jestli lidé tvrdnou pravidelně v zácpách. Kafe zdarma (u nás spíš pivo zdarma) je výborný nápad, ale na to nepotřebujeme žádný elektronický monitorovací systém. Stačí to zavést na fotbalech, hokejích a konzertech půl hodiny před a patnáct minut po. Pak se sice objeví další problémy, které v Japonsku neznají, někdo půjde např. do fronty na pivo zdarma víckrát, budou si to lejt do PET flašek atd., ale to je řešitelné, bude se to muset vydávat za tu utrženou vstupenku. Vstupenky mezitím samozřejmě zdraží o víc, než je cena toho kafe/piva.
Díky špehování se lidem zkrátí čekání ve frontách. Kam až zo půjde? :-O
Otázka je, jestli je v dnešní době někdo "nešpehován"
Fujitsu, Fujitsu, co je ta firma co dostává státní zakázky bez soutěže a jejíž jednatelé byly obžalováni v roce 2013 v korupční kauze s IT na MPSV ?!
No, tak to je sice hezký, že to umí analyzovat data, ale jak ta data sesbírat to je už trochu jiná káva. Jak třeba bez turniketů lze sledovat obsazenost MHD? OK, u metra (Siemens souprav) jsou senzory, které hlídají váhu soupravy, ale autobusy? Tramvaje? Obsazenost taxi?
Končí hokejové utkání? Zaměstnanec dopravního podniku sedí v hale a když je stav jednoznačný, tak polísá ze smyčky jednu šalinu za druhou. Akorát to vyjde než dojdete na zastávku, posilová šalina přijede. Na Roli čekají autobusy. Normálně by už zatáhli do garáže, ale stojí tam a čekají. Kdyby byl moc velký nával (a 7700, vyprodáno, se ví půl hodiny předem) tak odjedou ještě jedno kolo. Chce to hlavu.
Docela by mě zajímalo jak by si soudruzi z Japonska poradili s naší realitou viz.https://www.youtube.com/watch?v=2KrUoqnGd4Q
V Čechách dáte za to kafe zdarma minimálně 100 Kč a ve frontě pak budete viset s ostatními ne hodinu, ale rovnou 2.
Moc pěkně to mají udělané u O2 arény v Londýně. Od arény ke vchodu do metra je to nějakých 150m krytou venkovní cestou. Budova vchodu do metra má spoustu dveří, ale když je po akci v aréně, mají otevřeny jen jedny dveře a svítí nápis o protizácpovém opatření ("Anti-crowd control" nebo tak nějak). Těmi jedněmi dveřmi dokáže projít právě tolik lidí, aby je dokázaly "zpracovat" tři běžící eskalátory a aby lidé plynule procházeli turnikety. Vlaky metra jezdí po dvou minutách a za ty dvě minuty se tak právě naplní správným množstvím lidí. Jednoduché a geniální.
Přiznám se, že jsem to nějak nepochopil. Přece když je vstup do stanice omezen kapacitou eskalátorů, tak je úplně jedno, zda je otevřen 1 nebo 3 vchody. Ten dav se mi přes vchodem bude hromadit úplně stejně. V čem spočívá ta jednoduchost a genialita?