- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pračka na prachy. Těch letadel lítá tak málo, že tohle na sebe nemůže nikdy vydělat.
http://rzjets.net/aircraft/?typeid=146
Tady si můžete spočítat, kolik přesně z těch ~1100 vyrobených lítá. Zběžným pohledem hádám tak 1/4, co je pořád víc jak 100 letadel.
Úplně si nedokážu představit to "přepínání" mezi L 410 UVP-E20 a L 410 NG. NGčko má totiž dost jiné vybavení a uspořádání kabiny.
Pro nácvik pilotáže v nezvyklých situacích by se to asi dalo přejít. Ale nácvik obsluhy systémů by asi nebyl to pravé ořechové, když ty systémy a ovládání se z velké části liší a co se neliší, má alespoň jiné ukazatele.
Já bych tam přihlásil, Lafatu & Co, aby se lépe naučili létat "PENALTY"!
Jo ten simulátor je fakt dobrej, třeba ty žáby nebo krávy nebo dokonce labutě z pouťové atrakce v letové dráze, to už je fakt umění se tomu vyhnout.
Škoda, že jste nemysleli i na počítačové nadšence, ale pouze na letecké. Chtělo by to ještě rozhovor s některým z oněch 10 techniků, co to udržují v provozu. Protože článek na čem se dá rozchodit takový profi simulátor jsem ještě neviděl. Např. kolik počítačů to musí rozcházet, jaké to má grafiky, kolik projektorů na všechny ty výhledy z oken, všeobecně konfiguraci, spotřebu. Jaký operační systém byl použit...A foto nezapečetěných částí HW by taky neškodilo...
Jen jednou jsem narazil na krátké info na armádních novinách, že se přechází na nový simulátor a tam krátce aspoň vypsali, na čem jel ty dlouhá leta ten starý co půjde do důchodu (škoda že neodfotili grafiku, myslím že to bylo SGi nebo něco podobně exotického).
začínalo se s jedním projektorem, ale kvůli deformaci se následně skládalo ze tří