Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D75a47n 10S56v55o96b38o87d60a 9430530185606

Kazdy projekt , ktery nas posouva technologicky nekam dal je dobry R^R^R^

+29/0
doporučit
1.6.2017 19:51

O63l29d93ř26i70c60h 65Ř26e49z86n77í79k 7485452824758

říká se, že podle elegance letadla se poznají jeho letové vlastnostia tohle vypadá jak soumar, což taky je ;-D

+19/0
doporučit
1.6.2017 19:44

L31u49d56v75í80k 61G39a30j29d46o26š64í46k 2295373474392

Trochu mimo téma - IDnes odhalil další své dno.

K článku připojit video sestavené ze sekvence těch samých fotek z galerie, to už chce i jistou dávku drzosti.

+20/−1
doporučit
1.6.2017 22:04

M60a69r46t61i66n 98J27u60r59e32č38k48a 2923354121211

Jak se tak na letadlo koukám, tak mne hned trklo do očí, že prostřední křídlo (spojení dvou trupů) bude muset vydržet extrémní zatížení v krutu, protože ocasy má každý trup svůj, čímž jediné co drží tento kolos pohromadě je spojení přes prostředek křídla. Tak si říkám, zda by nepomohlo konstrukci projení ocasních křidélek... Odborník na letectví určitě nejsem, design mi připadá však zkutečně extrémní.

+13/0
doporučit
1.6.2017 21:49

P27e98t76r 36J68a72r84o49š 8557805879

13 popisků k fotkám, 10x slovo stroj.. Úroveň dopisu z tábora sedmiletého kluka..

+10/0
doporučit
2.6.2017 4:51

M84i44l75a91n 21N95ě27m18e24c 1625390146846

Divná obluda. A s tou velikostí nevím nevím. Možná tak největší rozpětí.

+8/0
doporučit
1.6.2017 19:32

K20a56r53e24l 10K69r59p98a64t97a 5474115754863

Když už jsme u té rakety do vesmíru, .....

tak dnes v 23:55 startuje FALCON 9 s použitým Dragonem. Takže jistě víte, kde se máte dívat. :-)

+7/0
doporučit
1.6.2017 20:11

A16n31t30o52n36í64n 86Z98e60l82e95n69ý 2744173841556

Šéfkonstruktér ing. Zababa.

+4/0
doporučit
2.6.2017 8:20

J40a39k24u42b 59K75o61s 3876322460654

Já vidím dvě letadla. Jen nějak srostly dohromady

+4/0
doporučit
1.6.2017 20:56

G34a54b39r90i81e63l 52H12o18r53t13e39n 9491859723544

Na Y-Wing to pořád ještě nemá, ale jako začátek... :-)

Z sto let se budou vnukové našich vnuků ptát: "A dědečku, proč nepoužili magnegrav inhibitor? Vždyť jsme se to učili na základce...":-(

+5/−2
doporučit
1.6.2017 20:01

T77o37m92á48š 38B56í37l42ý 2595120247

Tak počítačová prezentace šla Microsoftu vždycky dobře, horší to většinou bylo v praxi, tak se necháme překvapit :-P

+4/−1
doporučit
1.6.2017 21:44

J14i20ř61í 55K44o51d18ý56d69e46k 7500450926223

Proti Mrije je to takové vyžle :-)

Ale samotného mě zajímá, jak s tímto konceptem uspějí. Přeci jenom během Studené války se na tomto poli událo mnohé a nic nepřežilo stadia testování.

+5/−3
doporučit
1.6.2017 21:10

J29a61r19o74m15í68r 12Š67t93o96h45a29n37s21l 5304259884152

Krasne odprezentovana hmotnost...neuveritelnych 590tun...Airbus vazi 270tun a vzletou hmotnost ma 590tun...neuveritelne ze uz 10 let lita...:)

+2/0
doporučit
1.6.2017 20:46
Foto

J19i19ř74í 74H25a15v73e81l21k52a 3229523620334

Tak nějak začíná technet klesat na úroveň celého idnesu. Škoda.

+2/−4
doporučit
2.6.2017 8:02

J81a85n 82P21a85v34e13l41k77a 3637731674421

MS DOS a Windows víme, ale kde ukradl tohle?

+1/0
doporučit
3.6.2017 8:48

J25a88n 97P80r63i77c47h77y98s24t82a41l 8801628833

Opravte si popisek u 7 fotky. Neni to plavidlo, ale letadlo.

+1/0
doporučit
1.6.2017 23:29

J52a23n 62C83h87o70d54u22r15a 1552429773613

Siamská dvojčata

+1/0
doporučit
1.6.2017 21:34

M95a66r22e51k 42N29o90v70o34t28n19ý 5201831696178

Dvě kabiny? Zajímala by mě jejich koordinace. Nemáte někdo bližší informace?

+1/0
doporučit
1.6.2017 20:28

J27i50ř95í 96Z35ý31k76a 9109253951680

8-o

+1/0
doporučit
1.6.2017 19:21

B27o41h56u27m28i79l 34P34e25t24r36a22s 1863684561372

Zase neco navic k zasvinovani atmosfery.:-(

0/−6
doporučit
2.6.2017 16:27

M19i45r11e86k 31G58a13j78e85r 5641716529420

SpaceX vyřešil stejný problém levněji a elegantněji. Vrací se první raketový stupeň, který dělá stejnou práci jako tohle letadlo a vývoj měl SpaceX rychlejší.

0/−2
doporučit
2.6.2017 0:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.