Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J31a39n 18V71a62l86t31a 1695862684388

Stál jsem u valu a můžu říct, že to byl SUPER zážitek. :-)

+7/0
doporučit
20.6.2017 9:20

V38l19a15s25t19i52m80i46l 78H85n40í60k 6156622431157

"Čím déle letí pilot nad dráhou, tím rychleji se připravuje o možnost využití celé její délky." Tahle nelineární úměra mě mate. Nebo je to jen přebrept?

+8/−1
doporučit
20.6.2017 19:38

R42o11m47a91n 14S30t70r35a27j27t 8526118375204

Myslím, že to bylo na Ruzyni.

+12/−4
doporučit
20.6.2017 9:40

P74e18t56r 85Ř84i87h54á61k 9914836727728

tohle bylo preruseni pristavani a znovu vzlet. pokud se nepletu touch-go je neco jineho. pri touch-ggo dojde koly k dotyku s drahou.

+5/0
doporučit
20.6.2017 11:11

R76i46c44h98a57r66d 10T52o26m36e84č30e45k 7336885436881

To by se na Ruzyni stát nemohlo ......:-)

+5/−2
doporučit
20.6.2017 13:41

M91a35r38t45i51n 74D65o51č58k75a58l 9269867498555

Co je na tom nekonsistentního? Obě informace si přece vůbec neodporují.

Na letištích běžný jev se jeví pro laika jako poměrně neobvyklý.

+3/0
doporučit
20.6.2017 10:55

J18a41k56u93b 88S81ú28k93e44n37í66k 1578800709

Chválím autora za použití celého a správného názvu letiště!

+7/−12
doporučit
20.6.2017 16:31

O65n49d64r65e27j 12K91u47r43c 9416942695428

A není to opakované přistání, ale přiblížení... Panebože, to zas psal... novinář...

+2/0
doporučit
21.6.2017 11:17

D15u18š33a93n 98M48i45c74h37a90l41i49č10k20a 5169431109244

Nie je spomínané touch-go - v článku je go-around.

Lepšie čítať, lepšie čítať....;-)

+1/0
doporučit
20.6.2017 20:15

P17a17v70e86l 20N19o61v31á32k 2525257922232

Nechtěl autor napsat "jednoznačný" spíše?

+1/0
doporučit
20.6.2017 7:49

P62a92v21e84l 88N35o13v71á58k 2415357892212

Co jako mají tyto dvě věty na sebe navazující znamenat?

"Chvíle, kdy pilot opět „přidá plyn“ je na videu jasně patrná. Přebytek výkonu těchto strojů je výjimečný."

To jako že tyto letadla mají výkon tak tak a přebytek je výjimečný, ale přitom na tom videu je to jasně vidět? Z toho bych soudil, že výkonu mají přebytek naopak normálně, či více než ostatní letadla...

+2/−22
doporučit
20.6.2017 7:48

H72o34n76z11a 81B40o10b40u80l61a 9356449313239

"Fanoušek Slow TV zachytil pro laika poměrně neobvyklý jev." vs "Na letištích po celém světě se jedná o běžný jev." - trošku konzistence by neuškodilo. ;-)

+1/−12
doporučit
20.6.2017 9:49

P84e47t27r 22Š31e21b96e28s86t16a 7976310547

jinak pilot - srab! tohle mohl ustat a dosednout!

+2/−38
doporučit
20.6.2017 7:56

P73e20t44r 57Š38e60b29e96s87t96a 7546500437

Opakuji, že pilot situaci nzvládnul a ani se ji nesnažil zvládnout a zachoval se jako amatér a srab !

Všem mínusákům přeji tohoto pilota jako kapitána vašeho letu, až budete přistávat v opravdu komplikovaných podmínkach !!! 

+1/−22
doporučit
20.6.2017 11:59
Foto

O62l23i31n 22C59e58t54l 1144894866214

S A380 jsem už několikrát letel, vždy přistání bez problémů /Frankfurt, Kuala Lumpur, Bangkok, Hong Kong, Dubaj... /, pouze v Praze přistávají jako učni. Zkušenost ze tří přistání z Dubaje s Emirátama....

0/−1
doporučit
20.6.2017 9:41

M74i16c88h93a82l 19M54a65r69e26k 7767163693925

I ten kus železa a drátů pochopil, že není o co stát a do Prahy se mu nechtělo:-).

0/−4
doporučit
20.6.2017 13:19

L87a58d30a 67N80o76v44a15k 4642933487

no i napodruhé to bylo takové nějaké... připlácnuté... asi nemá V. Havla v lásce...

0/−5
doporučit
20.6.2017 22:45

V71l10a69d30i57m46í24r 48H60r96u22b89ý 1644551597532

Na videu je hezky vidět, jak je dráha zvlněná ("kopcovitá"), to při přistání s takovou krávou taky není nic příjemného.

0/−16
doporučit
20.6.2017 7:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.