Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V87l31a62s22t68i35m98i85l 88H43n34í63k 6446742941827

"Čím déle letí pilot nad dráhou, tím rychleji se připravuje o možnost využití celé její délky." Tahle nelineární úměra mě mate. Nebo je to jen přebrept?

+8/0
doporučit
20.6.2017 19:38

J20a22n 59V46a28l77t37a 1545372874688

Stál jsem u valu a můžu říct, že to byl SUPER zážitek. :-)

+7/0
doporučit
20.6.2017 9:20

R32o35m27a65n 88S60t37r23a74j83t 8506148605614

Myslím, že to bylo na Ruzyni.

+12/−4
doporučit
20.6.2017 9:40

P77e53t64r 88Ř74i95h34á24k 9224466747178

tohle bylo preruseni pristavani a znovu vzlet. pokud se nepletu touch-go je neco jineho. pri touch-ggo dojde koly k dotyku s drahou.

+5/0
doporučit
20.6.2017 11:11

R78i27c10h62a39r86d 51T68o19m34e61č30e58k 7786935696441

To by se na Ruzyni stát nemohlo ......:-)

+5/−1
doporučit
20.6.2017 13:41

M30a42r68t93i56n 52D81o13č39k25a51l 9939257558105

Co je na tom nekonsistentního? Obě informace si přece vůbec neodporují.

Na letištích běžný jev se jeví pro laika jako poměrně neobvyklý.

+3/0
doporučit
20.6.2017 10:55

J65a36k31u50b 70S15ú74k26e52n40í13k 1988590949

Chválím autora za použití celého a správného názvu letiště!

+7/−12
doporučit
20.6.2017 16:31

O54n54d62r65e30j 65K92u91r14c 9486122575678

A není to opakované přistání, ale přiblížení... Panebože, to zas psal... novinář...

+2/0
doporučit
21.6.2017 11:17

D18u60š18a86n 75M18i72c93h81a22l72i82č84k10a 5549951959454

Nie je spomínané touch-go - v článku je go-around.

Lepšie čítať, lepšie čítať....;-)

+1/0
doporučit
20.6.2017 20:15

P19a25v70e93l 11N39o46v11á40k 2455857882382

Nechtěl autor napsat "jednoznačný" spíše?

+1/0
doporučit
20.6.2017 7:49

P11a62v72e81l 27N29o74v13á33k 2265557452652

Co jako mají tyto dvě věty na sebe navazující znamenat?

"Chvíle, kdy pilot opět „přidá plyn“ je na videu jasně patrná. Přebytek výkonu těchto strojů je výjimečný."

To jako že tyto letadla mají výkon tak tak a přebytek je výjimečný, ale přitom na tom videu je to jasně vidět? Z toho bych soudil, že výkonu mají přebytek naopak normálně, či více než ostatní letadla...

+2/−22
doporučit
20.6.2017 7:48

H18o33n90z65a 66B95o78b70u80l77a 9246169563409

"Fanoušek Slow TV zachytil pro laika poměrně neobvyklý jev." vs "Na letištích po celém světě se jedná o běžný jev." - trošku konzistence by neuškodilo. ;-)

+1/−12
doporučit
20.6.2017 9:49

P31e83t64r 79Š58e98b10e66s80t78a 3914717291596

jinak pilot - srab! tohle mohl ustat a dosednout!

+2/−38
doporučit
20.6.2017 7:56

P15e52t17r 46Š12e45b72e50s31t69a 3634187741316

Opakuji, že pilot situaci nzvládnul a ani se ji nesnažil zvládnout a zachoval se jako amatér a srab !

Všem mínusákům přeji tohoto pilota jako kapitána vašeho letu, až budete přistávat v opravdu komplikovaných podmínkach !!! 

+1/−21
doporučit
20.6.2017 11:59
Foto

O54l32i51n 97C62e48t26l 1134334586734

S A380 jsem už několikrát letel, vždy přistání bez problémů /Frankfurt, Kuala Lumpur, Bangkok, Hong Kong, Dubaj... /, pouze v Praze přistávají jako učni. Zkušenost ze tří přistání z Dubaje s Emirátama....

0/−1
doporučit
20.6.2017 9:41

M65i72c45h13a40l 60M23a88r41e67k 7457153733845

I ten kus železa a drátů pochopil, že není o co stát a do Prahy se mu nechtělo:-).

0/−4
doporučit
20.6.2017 13:19

L85a75d23a 19N43o35v35a57k 4122143417

no i napodruhé to bylo takové nějaké... připlácnuté... asi nemá V. Havla v lásce...

0/−3
doporučit
20.6.2017 22:45

V62l88a48d70i84m48í79r 70H43r71u84b58ý 1614881117282

Na videu je hezky vidět, jak je dráha zvlněná ("kopcovitá"), to při přistání s takovou krávou taky není nic příjemného.

0/−16
doporučit
20.6.2017 7:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.