Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P64a22v11e90l 72Ř76a98p18e97k 7222746819915

Proč by nestálo 8 miliard korun? Prachy se na to natisknou, takže to v reálu platí všichni. I ti, kteří nikdy neletěli.

0/0
doporučit
23.6.2017 21:41

J47o31s83e60f 90K75a83r73f74í65k 7782825466720

Jako dobrý ale 787 (Dreamliner) mi přijde hezčí:-)

0/0
doporučit
23.6.2017 8:15

R31o85m25a59n 44K89r64a85t80o71c74h11v35í32l 6186297206534

340 000 000 USD ?

+1/0
doporučit
22.6.2017 15:44

J93o47s98e86f 94K22a82r16f49í69k 7892565316170

A co jste čekal, že bude cena jako za 5 fábií?;-)

0/0
doporučit
23.6.2017 8:32

R36o14m76a31n 82K62r39a90t36o60c49h21v85í88l 6506617646544

Podle mě to je tisková chyba, nestojí to přes čtvrt miliardy USD

0/0
doporučit
23.6.2017 9:22

J54a35n 87U98l72r43i90c12h 8758383506931

Chyba to neni.

0/0
doporučit
23.6.2017 9:32

R94o34m49a66n 74K30r54a85t45o57c23h13v20í48l 6476827366924

Vypadá to že to opravdu není chyba.

0/0
doporučit
23.6.2017 9:48

L64u86k15á45š 11M95á29l37e40k 8426404795857

8,4 mld korun?

+1/0
doporučit
22.6.2017 12:37

O50n42d65ř24e70j 28Č24a30p17k77a 6181961213844

Na mezikontinentálních trasách, na které je stavěný, to během pár let vydělá, když bude rozumná obsazenost.

0/0
doporučit
22.6.2017 13:43

J88a34k95u18b 75Ř82í72h62a 4885599322531

Letenka 10 000, 200 pasažérů, tedy za let 2 000 000. Létá každý den, tedy za 356 dní tržby 700 000 000. Na tržbách to vychází na 11 let na tržbách. Na pár let bych to úplně neviděl.

+1/0
doporučit
22.6.2017 15:59

J46a47r89o21m55í65r 70B21e61n76e82š 2323212176781

Dlouhé lety živí hlavně first & business. Na těch tržbách krapet přidejte.

0/0
doporučit
22.6.2017 16:03

J44a79k36u36b 14Ř84í44h48a 4165469312141

Přiznávám, že sám nelétám. A krom té economy třídy jsem vlastně neletěl nikdy. Kolik může být takové letenka prvních dvou tříd? Kolik trakových míst může být v letadle?

0/0
doporučit
22.6.2017 16:16

O13n38d87ř53e15j 91Č27a81p75k39a 6941311523354

V Boeingu 777 u Emirates (kapacita asi o 10 sedaček menší) 8x první, 42x business, 300x economy. Cena za business tak čtyřnásobek, první třídu netuším... 10x tolik ? K tomu nějaké peníze za náklad (poštu), navíc tohle je tak trasa odtud na východní pobřeží USA, létají se i delší (a dražší) tratě.

Ziskové to každopádně být musí, jinak by neměli tolik objednávek. Letadlo téhle velikosti nekupuje nováček na trhu a zavedené aerolinky budou mít dost dat z reálného provozu, aby si to dovedly spočítat.

+6/0
doporučit
22.6.2017 17:45

I98g32n21á51c 72M95r68k13v37i82č61k33a 2278682129985

no, ale bestiálně předražený to je... pamatuju když psali, že Fišer si jel pro letadlo za miliardu (byl to A320 nebo 737).

0/0
doporučit
22.6.2017 18:56

J83a74n 34V61á67c82l73a33v76í40k 3922356131159

737 nebo A320 snad stojí necelých 100 milionů dolarů, tohle uveze 2x tolik lidí na 2x větší vzdálenost.

0/0
doporučit
22.6.2017 19:11

J83a14n 82T78a84r21a36b63a 4726346449109

Emirates Europe - far East (China, Thai, Jap,..)

Economy 600€

Business 2800€

First 5600€

0/0
doporučit
22.6.2017 20:03

J10o14s90e81f 73V58o78s76i55c29k96y 4903667256583

Prave ze tento model nekonkuruje pouze B 787, on konkuruje i svou velikosti i B 777. Tady v diskusich se neustale presvedcujeme,jak je ta EU neschopna a jaci my jsme borci, bylo by ale predcasne EU odepisovat. Na Visegrad moc nespolehat !

+1/0
doporučit
22.6.2017 21:45

O86n73d42ř12e42j 10Č32a97p56k49a 6481821893714

Tahle firma je asi tak o 20 let starší než EU ;-)

+1/0
doporučit
22.6.2017 22:16

J29a11n 98V26á67c82l68a42v93í65k 3442556351599

Ono trochu záleží, jak si člověk chce hrát s daty - Římská smlouva je z roku 1958. Sice se může namítat, že to není ještě samotná EU, ale podobně současný Airbus vznikl až někdy v roce 2000.

+1/0
doporučit
22.6.2017 23:06

F64r17a91n21t69i62š49e88k 40M32o11s98s 8772153439429

Když těch letadel vezmete 100, tak dostanete slušnou slevu :-)

+2/0
doporučit
22.6.2017 18:46

J35i74ř88í 15K35o27c97u74r98e42k 6885544795758

Počítejte spíš 10 a více letů týdně, 50 týdnů v roce (2x týdenní odstávka). Tak drahé letadlo nepoletí 12 hodin, aby pak 12 hodin stálo. Tak drahé letadlo musí za 4 hodiny zpátky do vzduchu. A průměrná obsazenost bude spíš 350 z 550 než 200 z 550.

0/0
doporučit
22.6.2017 22:04

J67o86s73e72f 43P49o57p36l23u37h32á40r 3709763242677

A 6ivotnost takovych letadel je cca 25 let a nekolik desitek tisic letovych hodin.

Takze bych o rentabilitu asi nemel uplne obavy.

0/0
doporučit
23.6.2017 8:57

R15o62m98a61n 40K68r65a30t33o46c18h26v21í36l 6726937196644

Podle wikipedie to sedí.

0/0
doporučit
23.6.2017 9:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.