- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Firma T-systems ukázala, že to neumí a doufám, že už žádnou takovou zakázku nedostane.
Připomíná mi to pražskou OpenCard.
Pokud je mi známo, OpenCard byla zabezpečena dobře - dokonce tak, že provozovatel bez dodavatele se systému "ani nehnul" (řečeno velmi zjednodušeně a v uvozovkách) , takže Krnda raději již proinvestované peníze odepsala a zavedla lítačku, o které se raději moc nemluví kolik stála (a ještě bude stát).
Jo, to známe dobře. Když u Vyškova vykolejily prázdné vagony na uhlí, tak byly tlaky na to, aby šel do krimu každý, kdo si je vyfotil. Ruce zpřerážet a tak dál. Přitom to bylo vinou zanedbané údržby a strojvedoucí tam pro jistotu jezdili o třetinu nižší rychlostí sami od sebe.
Amaterizmus, a nejlepsi na tom je jak se nechutne brani evidentne vlastni blbosti. Jednim slovem ubozaci, jeden jak druhej (provozovatel i dodavatel).
Zásahová jednotka? Tam vidím pracují taky inteligenti.
Tady se píše "Four detectives turned up at his door at 7:00am on Friday, photographed him and questioned him extensively over his actions."
https://www.theregister.co.uk/2017/07/25/hungarian_teenager_arrest_sparks_protests/
Doufám, že tento článek nezůstane pouze na hranici bulváru a dozvíme se zde v budoucnu i o definitivním vyřešení případu toho mladíka.
Jestli smích prodlužuje život, tak jsem po přečtení článku nesmrtelný. Díky!
Hlavne ze sa budu bat nevzdelanych migrantov, myslim ze aj oni by im urobili lepsi system :D A neplati to len na Madarov ale bohuzial na vsetky krajiny V4. Chybu stale treba hladat v niekom inom.
JJ, ještě do toho zamotat Orbána , , zákaz Sorosovy páté kolony a zamávat vlaječkou EU. Máte nějaký problém??
Otázkou je, jak by se postupovalo v případě, že by shop nabízel zboží/službu s běžně editovatelnou cenou, kde by si zákazník mohl cenu změnit dle své vůle a shop následně objednávku ve snížené ceně přijal a zboží/službu dodal. Kde je v takovém případě odpovědnost? Obohatil se zákazník na chybě dodavatele či nikoli?
Nevím proč mínusy? Jen jsem se zeptal a očekával jsem nějakou kvalifikovanou odpověď.
Ale to přece známe všichni. Jakmile někoho upozorníte na jeho chybu, tak ho vytočíte k nepříčetnosti a okamžitě se vám za to bude mstít v závislosti na tom, jakou má moc. Prostě obyčejný komplex nadutosti. Tady to známe u některých prezidentů.
Jinak na to šel špatně. Celou věc měl udělat přes TOR, cenu zvýšit o nějakou zanedbbatelnou částku jak někdo píše níže, upozornění odeslat z anonymního emailu a přidat upozornění, že za měsíc to celé zveřejní a do té doby to musí opravit. Zvěřejňování těchto věcí po uplynutí "ochranné doby" je koneckonců běžný postup.
Kluk doplatil na svou naivitu a zlovůli dotyčných lidí v MHD.
To popisujete postup, jak upozornit na závažnou chybu, která zároveň k odhalení vyžaduje překonání určitých překážek. Například kdybych zjistil něco ve stylu, že když do banky budu posílat 23krát špatný certifikát, tak jim přeteče zásobník a já se dostanu k nešifrovaným datům. Tohle je ale chyba opravdu primitivní, a nemyslím, že bylo "naivní" upozornit na ni.