Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Facebook testuje mizející příspěvky. Chce nalákat mladé uživatele

  15:33aktualizováno  15:33
Konkurence nutí vývojáře nejrozšířenější sociální sítě k novým krokům. Tentokrát se chtějí postavit službě Snapchat, která umožňuje zasílat příspěvky, které po určité době zmizí.

Nápověda k testované službě, která umožní na Facebooku nastavit budoucí odstranění příspěvků. | foto: Facebook, Roman Všetečka,  Technet.cz

Právě Snapchat pro sdílení soukromých obrázků je někdy považován za jednoho z vážných konkurentů Facebooku, protože je vyhledáván převážně mládeží. Ta si na něm cení možnost nechat zveřejněné zprávy po nějaké době zmizet.

Facebook nyní na malém vzorku uživatelů testuje něco podobného. Umožňuje totiž uživatelům nastavit si čas, kdy zobrazená zpráva zmizí.

Poté, co se o této možnosti začalo hovořit na sociálních sítích, přiznal test i samotný Facebook. Ten podle serveru the Next Web prohlásil, že byl na malém souboru uživatelů iOS zařízení spuštěn pilotní projekt, který umožní v předstihu naplánovat vymazání zpráv. To je možné v rozmezí jedné hodiny až sedmi dní. Poté je uchováván v záloze asi 90 dní, než jej Facebook smaže úplně.

Informace o testované novince ostatně můžete nalézt i přímo na Facebooku včetně návodu.

„Pomocí doby platnosti můžete nastavit, jak dlouho má být příspěvek sdílen. Příspěvek bude sdílen po dobu, kterou jste vybrali. Poté bude ze stránky automaticky odstraněn a odebrán z Facebooku,“ vysvětluje Facebook a zároveň ukazuje i ikonku, která novinku zpřístupní.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Google sponzoruje program, který má sám psát lokální zprávy

Google podpořil nový projekt, který má automatizovat psaní lokálního zpravodajství.  celý článek

Ikonický, jednoduchý design má podle některých informací doznat radikální...
Google mění svou ikonickou domovskou stránku. Ale jen na mobilu

Mobilní aplikace vyhledávání Googlu obsahují takzvaný „feed“ - návrhy článků, videí či zpráv, které si Google myslí, že jsou pro vás relevantní. Služba teď...  celý článek

Nová Hello Barbie komunikuje po stisknutí knoflíku na pásku.
FBI varuje: špehovat vás mohou už i hračky

Obavy o soukromí jsou v době vzájemně propojených zařízení stále více opodstatněné. Zvyšuje se množství senzorů, mikrofonů a kamer v našem okolí, a to nejen v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.