Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Facebookové tlačítko „To se mi líbí“ alias Like se mění

  16:04aktualizováno  16:04

Změna designu facebookového tlačítka Like | foto: Facebook

Facebook mění tlačítko, které zná miliarda uživatelů po celém světě. Změna to ovšem není nijak revoluční, jen sjednocuje dosud rozdělený design základního tlačítka a počtu lajků a místo loga „f“ přidává známý zdvihnutý palec.

„Naše hypotéza byla, že více lidí bude rozumět ikonce zdvihnutého palce na tlačítku Like, takže jsme provedli souběžné kvalitativní a kvantitativní testy. Výsledky ukázaly zvýšení zájmu, takže jsme vyměnili na tlačítku Like logo „f“ za palec nahoru,“ vysvětluje Facebook změnu.

Facebook je také aktualizuje design i ostatním tlačítkům, jako je Share, Send, Follow, Recommend a Save. Ty dostávají konzistentnější barvy a plošší design tlačítka, který se hodí lépe pro styl moderních mobilních operačních systémů. Také tlačítko Share dostane čísla sdílení do modrého pole.

Autor:


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.