náhledy
Valentýna brázdí české řeky od roku 1989.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tlaková sonda, takzvaný radiolimnigraf, se využívá pro stanovení hloubky.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Kabina kapitána je vysouvací.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Na řekách je totiž několik mostů, pod kterými by loď s vysunutou kabinou neprojela.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Kabina je prosklená jako skleník.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Ve standardní výbavě klimatizace nebyla. Teploty proto krotí mobilní krabice.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Ovládání je ryze analogové.
Autor: Petr Topič, MAFRA
To už jsme v kabině měřiče. Na snímku ovladače výložníků
Autor: Petr Topič, MAFRA
Jedničky a nuly ze senzorů je možné přímo vytisknout.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Nebo převést do podobného modelu.
Autor: Povodí Vltavy
Tady už vládnou data a elektronika.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Při vyklápění ramena nejdřív sjedou na hladinu.
Autor: Petr Topič, MAFRA
A pak se začnou rozevírat.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Sonarová čidla jsou po jednom metru.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Posádku tvoří čtyři lidé, jeden je podporuje z břehu.
Autor: Petr Topič, MAFRA
V roce 1999 prošla loď rekonstrukcí.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Valentýna operuje hlavně na Vltavě.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Ve strojovně pracují dva motory...
Autor: Petr Topič, MAFRA
... původem z ČKD Hořovice.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Provoz lodě přijde na 25 tisíc korun za hodinu.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Měří se při plavbě proti proudu.
Autor: Petr Topič, MAFRA