náhledy
Koncový vůz soupravy metra C2 v povrchové stanici v Mnichově. Na transparentu je uvedena linka metra U6 a nápis mimořádná jízda.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Oba čelní vozy mají designové LED osvětlení. Ve směru jízdy svítí bíle a koncový vůz červeně.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Dveře soupravy jsou osazeny světelnou litou (svítí zeleně, nebo červeně) a poptávkovým otevíráním. Tlačítko pro cestující na invalidním vozíku je z ergonomických důvodů níe.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Designově výrazné osvětlení prostoru pro cestující je řeeno technologií LED svítidel integrovaných do stropu.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Detail dradla ukotveného v podlaze vozu. Čalouněná sedadla jsou podle zkueností mnichovského dopravce odolnějí vůči vandalizmu ne dřevěná.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Podélně uspořádaná sedadla jsou do oblouku. Výzkumy ukázaly, e se cestující v tomto uspořádání cítí lépe.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Tvar zádrného systému v obou čelních vozech kopíruje podélní umístění sedadel do oblouku.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Přechod mezi vozy. U přechodu jsou podélně uspořádaná sedadla opět do oblouku. V jednom voze pro sedící a v sousedním pro stojící cestující.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Mezi podélně uspořádanými sedadly u přechodu jsou taká madla ukotvená v podlaze.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Popis soupravy metra C2 pro Mnichov
Autor: SIEMENS
Ve vozech jsou dohledové kamery. Informační systém má část vyhrazenou pro reklamu.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
U dveří jsou sedadla pro stojící cestující. Je zde také komunikační systém pro řeení krizových situací se strojvedoucím.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Příčně uspořádaná sedadla jsou relativně úzká, poskytují dostatek pohodlí pro cestující meního vzrůstu.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Příčně uspořádaná sedadla tvoří takzvané čtyřky.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Prostor u dveří je ve srovnání s praskými vozy metra větí. Přímo u dveří je svislá tyč a kousek za ní je sklo se polstrovanou opěrou , tedy sedadlem pro stojící cestující. Nad sklem je zádrný systém ve tvaru oblouku.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Skla u dveří omezují větrání vozu v zastávkách. Cestující na sedadlech proto zaívají větí tepelnou pohodu.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Klimatizovaná kabina strojvedoucího připomíná kabinu vysokorychlostních vlaků.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
V čelních vozech najdete pouze podélně uspořádaná sedadla. Uprostřed vozu jsou dradla pro cestující malého vzrůstu.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Kapacita estivozové soupravy je 940 osob při obsazenosti 4 osoby na metr čtvereční. Díky profilu kabiny vnímáte vnitřní prostor jako iroký.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Dradla pro cestují tvoří výrazný designový prvek interiéru.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz
Přechod z čelního do druhého vozu.
Autor: Rosa Jančar, Technet.cz