Plzeňský výrobce také představil model nové obousměrné tramvaje 26T Miskolc. Má širší karosérii, je klimatizována a pojme 300 cestujících. Dalším vystaveným modelem je slovenská lokomotiva 109E2
Petr Haspl, Škoda
Nejdelší čtyřčlánková tramvaj Škoda ForCity Riga. Je plně klimatizovaná. Modularita konstrukce umožnila snadné přizpůsobení většímu rozchodu trati (1 524 mm).
Petr Haspl, Škoda
Nová ergonomická železniční sedadla společnosti Borcad z Fryčovic u Frýdku Místku na veletrhu železniční techniky InnoTrans 2012
Michal Štěvula, Borcad
Běžní návštěvníci, odborní novináři i lidé od železnice mají pro sedadla Leo Expresu jen slova chvály. Na sedadla Premium třídy dokonce stála fronta
Petr Kopáček, LEO Express
Nová lokomotiva řady 381 pro Slovenské dráhy (ZSSK). Lokomotiva je určena pro provoz s novými patrovými soupravami push/pull, které dodává ostravská Škoda Vagonka.
Petr Haspl, Škoda
RegioPanter byl na InnoTransu vedle Leo Expressu
Petr Haspl, Škoda
Čtyřčlánková tramvaj Škoda ForCity Riga. Méně členitý profil tratí v Rize umožňuje, aby ForCity disponovala jen třemi trakčními podvozky.
Petr Haspl, Škoda
Druhý čelní vůz - ekonomická třída
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Špičky evropské železnice i odbornou veřejnost zaujala ergonomičnost a kvalita českých sedadel z Fryčovic i luxus interiéru
Petr Kopáček, LEO Express
Leoš Novotný se díky nápadům jeho českého týmu stal nečekanou hvězdou veletrhu InnoTrans 2012
Petr Kopáček, LEO Express
Černá puma Leo Expressu v obležení novinářů, odborné veřejnosti a železničních manažerů
Petr Kopáček, LEO Express
Při výcviku jízdy strojvedoucího vlak stojí. I toto řešení zaujalo
Petr Kopáček, LEO Express
Simulátor Leo Expressu je vmontován do skutečné kabiny. Umožňuje ekonomicky výcvik strojvedoucích v reálném prostředí
Petr Kopáček, LEO Express