náhledy
Špičky evropské železnice i odbornou veřejnost zaujala ergonomičnost a kvalita českých sedadel z Fryčovic i luxus interiéru
Autor: Petr Kopáček, LEO Express
Leoš Novotný se díky nápadům jeho českého týmu stal nečekanou hvězdou veletrhu InnoTrans 2012
Autor: Petr Kopáček, LEO Express
Černá puma Leo Expressu v obležení novinářů, odborné veřejnosti a železničních manažerů
Autor: Petr Kopáček, LEO Express
Při výcviku jízdy strojvedoucího vlak stojí. I toto řešení zaujalo
Autor: Petr Kopáček, LEO Express
Simulátor Leo Expressu je vmontován do skutečné kabiny. Umožňuje ekonomicky výcvik strojvedoucích v reálném prostředí
Autor: Petr Kopáček, LEO Express
Plzeňský výrobce také představil model nové obousměrné tramvaje 26T Miskolc. Má širší karosérii, je klimatizována a pojme 300 cestujících. Dalším vystaveným modelem je slovenská lokomotiva 109E2
Autor: Petr Haspl, Škoda
Nejdelší čtyřčlánková tramvaj Škoda ForCity Riga. Je plně klimatizovaná. Modularita konstrukce umožnila snadné přizpůsobení většímu rozchodu trati (1 524 mm).
Autor: Petr Haspl, Škoda
Nová ergonomická železniční sedadla společnosti Borcad z Fryčovic u Frýdku Místku na veletrhu železniční techniky InnoTrans 2012
Autor: Michal Štěvula, Borcad
Běžní návštěvníci, odborní novináři i lidé od železnice mají pro sedadla Leo Expresu jen slova chvály. Na sedadla Premium třídy dokonce stála fronta
Autor: Petr Kopáček, LEO Express
Nová lokomotiva řady 381 pro Slovenské dráhy (ZSSK). Lokomotiva je určena pro provoz s novými patrovými soupravami push/pull, které dodává ostravská Škoda Vagonka.
Autor: Petr Haspl, Škoda
RegioPanter byl na InnoTransu vedle Leo Expressu
Autor: Petr Haspl, Škoda
Čtyřčlánková tramvaj Škoda ForCity Riga. Méně členitý profil tratí v Rize umožňuje, aby ForCity disponovala jen třemi trakčními podvozky.
Autor: Petr Haspl, Škoda
Černá puma Leo Express
Druhý čelní vůz - ekonomická třída
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz