náhledy
Tereza Skoumalová a skládací kolo Strida Evo 3
Autor: Jan Zátorský, MAFRA
Klasický trojúhelníkový tvar drží Strida od samého počátku.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Městské skládací kolo Strida
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Díky trojrychlostní přehazovačce lze na Stridě vyvinout poměrně slušnou rychlost. Jen když je mokro, musíte si dát na hladkých pláštích Schwalbe Kojak pořádně pozor.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Složení kola si můžete namíchat podle sebe. Šlapky mohou být kovové nebo plastové, dokoupit se dá stojánek i nosič s gumicuky nebo řídítka vlaštovky.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Středové složení ukrývá třístupňovou převodovku značky Sturmey Archer. Střed je excentrický, aby bylo možné napínat řemen.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Jediný klíč, který k základní údržbě kola potřebujete, najdete zastrčený pod sedlem.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Nosič slouží zároveň i jako stojánek. Verze s gumicukem pro uchycení menšího nákladu se prodává zvlášť. Škoda, že gumičky nelze povolit a přichytit tak i rozměrnější zavazadlo. Tohle mohli u Stridy promyslet lépe.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
"Řetěz" je kevlarový. Výrobce garantuje jeho životnost na 60 000 kilometrů.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Složení kola je dílem okamžiku. Vše, co je potřeba udělat, je nasadit oko na čep.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
I když jsou vlaštovky rozměrnější než klasická rovná řídítka Strida, na velikost složeného balíku to nemá vliv.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Nejlépe se kolo ve složeném stavu transportuje tlačením vedle sebe. Na nošení je přece jen trochu rozměrné a těžké (13 kg tato verze). Strida prodává i transportní obal.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Složená Strida se vejde prakticky kamkoliv.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz