V roce 2013 uvedla Coca-Cola do Argentiny a dalších zemí nový nápoj „Life“, který se svým složením (cukr a stevia) i vzhledem snaží změnit vnímání značky jako zdraví prospěšné.
Souhrn 493 studií ukázal, že změna stravy (D) má větší účinnost než cvičení. Největší účinnost měla kombinace změny stravy a cvičení. Cvičení + zdravá strava má navíc nejlepší dlouhodobý účinek.
Souhrn 493 studií ukázal, že změna stravy (D) má větší účinnost než cvičení. Největší účinnost měla kombinace změny stravy a cvičení. Cvičení + zdravá strava má navíc nejlepší dlouhodobý účinek.
Firma Coca-Cola sponzoruje vědce, kteří chtějí ukázat, že pro hubnutí je důležité cvičit, nikoli odpírat si kalorie
Autor: montáž: Pavel Kasík, Technet.cz, Profimedia.cz
Steven N. Blair, profesor na Departments of Exercise Science and Epidemiology and Biostatistics na Arnold School of Public Health, University of South Carolina
sc.edu
Společnost Coca-Cola v květnu 2013 představila svůj postoj a také své závazky týkající se obezity: nabídnout nízkokalorické nápoje, poskytovat transparentní nutriční informace, pomoci lidem více se hýbat a necílit reklamy na děti do 12 let.