náhledy
Hrdinové dálkového letu do Tokia: Jaroslav Skála, Matěj Taufer a jejich stroj Letov Š.16
Autor: Rezavá vrtule
První prototyp Letov Š.16 na Pařížském aerosalonu v roce 1926. Menší světlý letoun je cvičný Letov Š.18. Fotografie je z předposledního čísla britského týdeníku Flight v roce 1926, samostatný článek typu Š.16 věnoval tento časopis ve druhém lednovém čísle roku následujícího.
Autor: britský týdeník Flight
Letov Š.16, první prototyp ještě s původní směrovkou a praporovými výsostnými znaky
Autor: public domain
Letov Š.16 během etapového dálkového letu Praha - Tokio při přistání v Mukdenu (za zmínku stojí na dobovém popisku chybně uvedené jméno mechanika Taufera se dvěma „f“).
Autor: časopis Pestrý týden
Dvě fotografie z přistání posádky Skála - Taufer na cílovém letišti v Tokorozawě (70 km od Tokia)
Autor: časopis Pestrý týden
Večeře pořádaná japonským ministerstvem války na počest příletu posádky Skála - Taufer, Imperial hotel v Tokiu
Autor: časopis Pestrý týden
Večeře v česko-japonské společnosti na počest příletu posádky Skála - Taufer, restaurace Koyokau v Tokiu
Autor: časopis Pestrý týden
Pilot Jaroslav Skála (vlevo) a mechanik Matěj Taufer před Letovem Š.16
Autor: public domain
Letov Š.16 s namontovanou směrovkou z havarovaného prvního prototypu (kvůli reklamním účelům)
Autor: public domain