FutureMark uvolnil záplatu na 3DMark03 - build 320

Společnost FutureMark, zabývající se výrobou počítačových testovacích nástrojů, včera uvolnila záplatu na jejich nedávno vypuštěný benchmark 3DMark03. Tato záplata opravuje všechny doposud nalezené chyby a problémy první verze. Zároveň přidává několik nových vlastností s plnou podporou pro vylepšený DirectX 9.0a.

Poznámka: Stahovat můžete buď jen samotnou záplatu, anebo celý opravený balík (ten je již objemnější).

Stahujte na těchto adresách:

  • 3DMark03 build 313 -> build 320 (4.9 MB)
  • 3DMark03 build 320 (177 MB)

    Kompletní changelog 3DMark03 build 320:

  • Key technical points:
    • Now supports Microsoft DirectX 9.0a.
    • Professional version includes customization tools for different skins.
    • Anti-Aliasing (FSAA) and full frame pixel shader post-processing can now be used simultaneously. (NOTE: DirectX 9.0a runtime must be installed for this functionality).
  • New Features:
    • Added appropriate tools for creating custom skins for the 3DMark03 user interface.
    • Added a new benchmarking option which forces PixelShader 1.1 code path in game tests 2 and 3.
    • "Submit Saved Result" feature enabled in 3DMark03 Free Version.
    • 2 new command lines added: "fixedfps" and "disableopt".
  • Fixes & Updates:
    • CPU & VPU/GPU MHz detection functionality updated.
    • Installation issue solved.
    • Fixed all reported issues with results in Excel.
    • Fixed ImageQuality Test issues.
    • Updated System Info.
    • Improved driver detection.
    • XML issues solved.
    • All other reported & identified problems and bugs in 3DMark03 have been solved.
  • Zdroj: Warp2Search

     

    ,
    Témata: Aktuality, Microsoft