Za poslední tři roky se čas probrouzdaný na internetu zvýšil u žen o 63 %, u mužů pouze o 54 %. Pokud bude tento trend pokračovat i letos, budou v roce 2007 ženy na síti častěji než muži.
Průzkum zároveň ukázal, že zatímco ženy stráví v současnosti na internetu v průměru devět hodin týdně, muži brouzdají o tři hodiny déle. Podle studie, ale o 4,5 % poklesl zájem žen o tištěné časopisy.
„Ať už je to díky on-line obchodům, nebo internetovým kecálkům (instant messaging ICQ, Miranda atd.), internet se u žen stává pevnou součástí každodenního života,“ dodává k výsledkům průzkumu mluvčí EIAA Michael Kleidndl.
Z dalších výsledků průzkumu EIAA vyplývá, že více než dvě třetiny dotázaných (67 %) souhlasí s tím, že na internetu naleznou to, co chtějí, v okamžiku, kdy to chtějí. Pouze 28 % si myslí, že ten samý komfort jim poskytuje televize, 27 % noviny a 25 % časopisy.
Ženy nejvíce navštěvují stránky obchodů, bank, stránky o financích a aukční stránky.